Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Om603 soojalt rapub
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Külmalt käib mootor väga peenelt , ilma et kere rapuks. Mootor hakkab töösoojaks minema, hakkab mootor rappuma tühikäigul. 

Olen vahetanud: Uued taastatud pihustid.
Kütusevoolikud, filtrid, pihustiseibid, puhastanud kõik banjopoldid.
Sisselaske kolektor pestud, uus tihend.Uued mootoripadjad, kastipadjad.

Vahel käib ka soojalt ilusti. 
Ei oska vaadata enam midagi.
Käivitub hetkega, edasi liigub kenasti, pöörde käib ka ilusti.

Autoks Mb s350 Om603d35a.
Katsetuseks võtsin magnetklapilt voolu tagant ja tostsin pumbast pöördeid, eks näis kas muutub midagi.


Käib ikka imelikult
Tee video sellest raputamisest.

Ma esimese hooga vahetaks filtri, aga lõhnab KSP regulaatori hammaslati kulumise järgi... Kas soojalt sõites vahel ühtlasel koormusel "lainetab" ka vedu gaasipedaali paigal hoides?
(13-08-2023, 07:56 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Tee video sellest raputamisest.

Ma esimese hooga vahetaks filtri, aga lõhnab KSP regulaatori hammaslati kulumise järgi... Kas soojalt sõites vahel ühtlasel koormusel "lainetab" ka vedu gaasipedaali paigal hoides?

Sõidab väga pehmelt, ei laineta koormusel, kiirendab ühtlaselt, alates 1000rpm hoiab ühtlaselt pööret.

Proovin video ka saada siia.
https://youtu.be/n5NHN4zOewU


https://youtu.be/WDVzOu-9hI4

Videol üsna raske arusaada aga salongis tunda , et rapub.

Ja reaalselt kuulata siis käib ebaühtlaselt.
Karterituulutus ajutiselt kõrvale viidud , kuna arvasin et sealt tuleb õli turbosse aga turbo ise lekib?
Miljon sõitnud kõrgsurvepump hakkab väsima/surema, tüüpviga nendel 3.5td 110kw mootoritel.
Eelnevalt pump vahetatud muidugi.
Kas väikses filtris peabki kütus lendlema nii?

https://youtube.com/shorts/6kp1emtrJxo?feature=share
Sul lööb üks pihusti kõvemini, kui sellele tööjärjekorras! eelnev. Mootor ei rappu, vaid "lainetab".

Süüdlase saad kätte, kui lõdvendad töötaval mootoril survetoru mutreid ja jälgid mootori käitumist. See, mis mõjutab vähim, on nõrgem ja mis mõjutab kõige rohkem, on liiga tugev. ETTEVAATUST, kütus 170+ bar rõhu all!!!

Eeldusel, et mootori surved on võrdsed ja KSP etteanded on võrdsed (tasandatud). Siin on seda tülikat nüanssi selgitatud: 


Kütuse pulseerimine püstises filtris on ootuspärane ja kuniks filtris kütust on, pole sellest ka häda.
(15-08-2023, 02:42 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Sul lööb üks pihusti kõvemini, kui sellele eelnev. Mootor ei rappu, vaid "lainetab".

Süüdlase saad kätte, kui lõdvendad töötaval mootoril survetoru mutreid ja jälgid mootori käitumist. See, mis mõjutqab vähim, on närgem ja mis mõjutab kõige rohkem, on liiga tugev. ETTEVAATUST, kütus 170+ bar rõhu all!!!

Eeldusel, et mootori surved on võrdsed ja KSP etteanded on võrdsed (tasandatud). Siin on seda tülikat nüanssi selgitatud: 


Kütuse pulseerimine püstises filtris on ootuspärane ja kuniks filtris kütust on, pole sellest ka häda.

Ole sa tänatud . Kas survetorude all mõtled pihustitorusid?
Kui survetoru mutrit vähendan, hakkab hakkab kütust välja ajama?
Lausa pritsima hakkab, kata mutter ja võti mingi raskema kaltsuga.  Kinnas ka kätte!
3. Mõjutas kõige vähem
Kui Sul on vajalikud riistad (pikk 27 lõhikuga padrun), siis vaheta mõne teisega ära ja vaata, kas viga kolib pihustiga kaasa või jääb 3. ikka nõrgemaks. Kui kolib, on pihustis viga. Kui ei koli, on silindris jama (ilmselt klapp lekib).
(17-08-2023, 10:07 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kui Sul on vajalikud riistad (pikk 27 lõhikuga padrun), siis vaheta mõne teisega ära ja vaata, kas viga kolib pihustiga kaasa või jääb 3. ikka nõrgemaks. Kui kolib, on pihustis viga. Kui ei koli, on silindris jama (ilmselt klapp lekib).

Sealt tuli ka kütust kõige nõrgemalt, keerasin siis ksp pealt torusid.
See ei oma tähtsust: kogust nii määrata ei saa ja rõhu määrab pihusti. Kumba otsa avad, ei oma tänu Pascali seadusele mingit tähtsustSmile
(18-08-2023, 07:17 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]See ei oma tähtsust: kogust nii määrata ei saa ja rõhu määrab pihusti. Kumba otsa avad, ei oma tänu Pascali seadusele mingit tähtsustSmile

Ma nende taastatud pihustitega saanud ala 3-4000km sõita. Eile näiteks käis väga ilusti soojalt ?‍♂️

Tundub et üks pihustitest ei taha hästi avaneda, võtmega koputades hakkas ilusti käima.

Taastada lasin diisellandis