Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: CL203 c180 2002a Siduri probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervitused Klubiliikmetele.
Nimelt probleem selles et sidur võtab väga põhjast ja käigud 1 ja 2 lähevad raskelt sisse. Teiste  käikudega pole probleemi.
Küsimus nüüd selles kas annab midagi teha või vaja hakata sidurit vahetama .või saab kuidagi siduripedaali asendit reguleerida .
Aitähh vastamast.
Auto asub Viljandis.
Tel 56190304 kui keegi oskab aidata.
Ma pakun, et probleem on käiguhoovastukus mitte siduris.
(02-07-2023, 11:04 AM)jsv Kirjutas: [ -> ]Ma pakun, et probleem on käiguhoovastukus mitte siduris.

Aga mida teha et siduripedaali ei peaks läbi põhja vajutama käigu vahetamiseks .
(02-07-2023, 03:02 PM)Silver Russki Kirjutas: [ -> ]
(02-07-2023, 11:04 AM)jsv Kirjutas: [ -> ]Ma pakun, et probleem on käiguhoovastukus mitte siduris.

Aga mida teha et siduripedaali ei peaks läbi põhja vajutama käigu vahetamiseks .

Konkreetsel autol ma ei oska kindlalt öelda. Osadel saab pedaalikäiku reguleerida ja osadel aitab õhutamine. Kas teised käigud lähevad sedasi sisse, et pedaali põhja suruma ei pea?
(02-07-2023, 04:51 PM)jsv Kirjutas: [ -> ]
(02-07-2023, 03:02 PM)Silver Russki Kirjutas: [ -> ]
(02-07-2023, 11:04 AM)jsv Kirjutas: [ -> ]Ma pakun, et probleem on käiguhoovastukus mitte siduris.

Aga mida teha et siduripedaali ei peaks läbi põhja vajutama käigu vahetamiseks .

Konkreetsel autol ma ei oska kindlalt öelda. Osadel saab pedaalikäiku reguleerida ja osadel aitab õhutamine. Kas teised käigud lähevad sedasi sisse, et pedaali põhja suruma ei pea?
Aga kus Sidur õli saab ,et  õhutada või,kuidas teha õhutust,sidurile.

Jõuga suruma ei pea ,aga suht põhja ikka Vahest ka 3 käik raksuga sisse läinud (kiirustamis aeg )
Kui reguleerida kusagilt ei kanata siis lõhnab siduri vahetuse järgi asi.
Tere

Olen pidanud sellist kepikastiga w203-e pikalt. Mul oli küll diisel.

Jah seal on üks liigend käigukasti küljes. Mina vahetasin selle ära! Aga suurt paremaks ei läinud. Esimene ja teine käik läksid alati raskustega sisse. Kui juba hoog sees oli siis ei olnud probleemi aga tavaliselt foorialt minnes oli alati rapsimist. Löpiuks muidugi harjusin. Keegi peale minu sellle autga söita ei tihanudSmileSmileSmile.  Tundub et see nagu olekski selle manuaalkasti eripära. Reguleerida seal meie küll midagi ei saaud. Mul muiduigi vöttis sidur ilusti. See et ta pöhjast vöttab on muidugi kahtlane. Ma arvan et pead laskma siduri ära vahetada. Siis kindlasti läheb paremaks. Aga nii mönusaks nagu mönel japsi Hondal ta kindlasti ei lähe. Nad ongi sellised puised minu arust.

Siim
Vedeliku saab pidurivedeliku anumast. Nivoo peab olema MAX peal, et õli kindlasti silindrisse pääseks.

Kas käik sees sidurit all hoides tahab vedama ka hakata? Kas sidurikoja/siduripedaali all on märg ka?

Siit videost näeb peasilindri vahetust: https://www.youtube.com/watch?v=1i0J0YKItxU
(02-07-2023, 09:03 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Vedeliku saab pidurivedeliku anumast. Nivoo peab olema MAX peal, et õli kindlasti silindrisse pääseks.

Kas käik sees sidurit all hoides tahab vedama ka hakata? Kas sidurikoja/siduripedaali all on märg ka?

Siit videost näeb peasilindri vahetust: https://www.youtube.com/watch?v=1i0J0YKItxU

Vedama ei taha hakkata kui käik sees ja siduri pedaal alla vajutatud.
Kas märg,pean uurima