Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: piduritega probleeme
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Paistab, et käes esimene pidurite uuendus. Autoks siis 92 a. CE 300-24 sportline. Mõned päevad tagasi hakkas siis piduriklotside tuli vilkuma ja pidurit vajutades põlema. Mõningad küsimused siis:

1. Kas piduriklotsid kõigil w124 ühesugused või näiteks sportlinel midagi erinevat
2. Kas esialgu piisab vaid esimeste klotside vahetusest (need kuluvad ju kiiremini) või soovitav kõik korraga vahetada
3. Mis firmade klotse soovitate ja kas hinnavahe originaalidega väga suur

4.Kui palju peale selle märgutule süttimist võib veel ilma klotse vahetamata sõita

Ette tänades.  
carlo Kirjutas:Paistab, et käes esimene pidurite uuendus. Autoks siis 92 a. CE 300-24 sportline. Mõned päevad tagasi hakkas siis piduriklotside tuli vilkuma ja pidurit vajutades põlema. Mõningad küsimused siis:

1. Kas piduriklotsid kõigil w124 ühesugused või näiteks sportlinel midagi erinevat
2. Kas esialgu piisab vaid esimeste klotside vahetusest (need kuluvad ju kiiremini) või soovitav kõik korraga vahetada
3. Mis firmade klotse soovitate ja kas hinnavahe originaalidega väga suur

4.Kui palju peale selle märgutule süttimist võib veel ilma klotse vahetamata sõita

Ette tänades.
1. 300-24 on poole suuremad klotsid kui teistel 124'del, sest suport on 4 kolviga, tavalisel ühega.

2. kui on ASR siis kuluvad ka tagumised väga kiiresti, aga kui ei ole, siis on andurid aint esimestel klotsidel. taga on ka suuremad kettad-klotsid kui tavalisel.

3. suht hea hinna-kvaliteediga on remsa klotsid, müüb baltilaager.

4. ega eriti ei kannatagi, sest see viimane piir enne metall vastu metalli. muidu rikub kettad ka ära, 300-24 ketta tk oli tunduvalt kallim kui tavalisel.
proovi rooli keerata kohapeal seistes - tuli kustub seks ajaks ära.

ka mind huvitab millega tegu. Klotsid-kettad kaunikesti tõsised (paksud).
Andres Kirjutas:proovi rooli keerata kohapeal seistes - tuli kustub seks ajaks ära.

ka mind huvitab millega tegu. Klotsid-kettad kaunikesti tõsised (paksud).
kui klotsid korralikud ja tuli vilgub, siis andur kalab või saab juhe kuskilt massi. rooli keerates liigutab juhet ja mass kaob ära.
vaatasin rehve vahetades jah et veidi roostesed need andurid... muideks ees on 4tk neid mul Smile
Mul ka tõepoolest kohapeal rooli keerates kustub tuli ära. Samas kui rattad välja keeratud ja tuli kustus ning uuesti pidurit vajutada läheb tuli jälle põlema
jep nii ongi. aga äki ikkagi asi kuidagi seotud roolivõimuga?
Andres Kirjutas:jep nii ongi. aga äki ikkagi asi kuidagi seotud roolivõimuga?
jah on kyll, roolivõim aitab rattaid liigutada...UZI
pane uus andur, see ei maksa ju midagi
ja osa nendest neljast peaks abs i omad olema