Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: air flow meter potentiometer
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
oleks siis vaja sellist vidinat.uut pole kusagilt võtta
http://mengel.planet.ee/potekas/
3437224015
3437224035
3437224036
need siis bosch-i numbrid jubina pealt!
Kas Silberist ei saa eraldi tellida? Eks ta raibe võib suht kallis ikka olla.
Mis mootoriga tegu? m102.XXX, ke3-jetronic. Mul muidu üks selline sisselase üle aga mälu järgi vaadates tundub olevat teine. Eks õhtul saab järgi vaatata.
Ka minu 1.8 mootori peal peaks selline asi olemas olema. Ostad jupi, saad mootori pealekauba, müügikuulutus müügiteemade all. Hind peaks olema odavam kui silberist see jupp tellida. Aga samas pythonil peaks kah sama jubin üle olema.
silber pakub koos muu jamaga!
Silber müüb jah koos selle õhukulumõõtja korpusega ja hinnaklass oli miskine 10 000 kr vist...
aga kas sellest baktist ei saa??
Mul 1.8 mootoril on samad numbrid. Kuid kahtlen veel kas tahan mootori kyljest vidinaid v6tta, hetkel see komplektne, ehk m6ni tahab.
Python, ma arvan, et sul sama jubin.
Ootame pythoni 6hta 2ra.
V6id myygiteemade alt m6nele helistada, kes myyvad kutsikaid juppeks, tartus yhel tyybil on mootor t2itsa peal ja myyb juppeks, fooruminimi udu.
marko600 Kirjutas:aga kas sellest baktist ei saa??

baktist ei saa kuna see jubin eelmine aasta tootmisest maha võetud!
Sellina asi aga kood:3437224031
[Pilt: img0531ie0.jpg]
ok,see selleks-sai kogu pritse värk vahetatud ja kasu midagi st saad masina käima tühikäigul töötab aga järsult kaasi andes sureb välja või kui paned käigu sisse ja siis kooleb kah ära!
kas võib küttepumbas viga olla!
Järelikult tuleb osta kasutatud komplektne korras mootor ja teha vahetus:evil:
ei see ei lähe mitte,viga tuleb leida ikkagi!
Ok, niimoodi foorumis raske öelda. Arvamistest ka vähe kasu.
Muidu selline tegelane kes tunneb seda jetronicu värki päris hästi on Hannes firmast Speedster, Tallinnas ARKi kõrval.
ok,kui teise pumba proovimine ei aita siis tuleb tõesti hannese poole pöörduda![/i]
Julm on muidugi niimoodi vahetades proovida. Põhimõtteliselt oled sa terve pritse süsteemi siis ringi vahetanud(v.a. paar andurit). Lihtsam ikka enne diagnost teha ja viga leida.
diagnostika näitas seda et vaheta süütepool ära!
teise pumbaga proovides samad sümptomid!
kui pöördeid tõsta kuskil 2000-de peale siis õnnnestub isegi draivi peale kang tõmmata!
kas kuskil leidub skeemi selle krt pritsungi kohta ja samuti elektriskeemi
mingi kiirenduse vidin ei toimeta???
mootoriks siis M102.962
http://mengel.planet.ee/potekas/2007_02240348.jpg?2

sellel pildil paremal all mingi lüliti,mida see teeb?
kui põõrdeid 2000-ni tõsta siis saab kah sõita!
sai siis ajude kallale mindud-üks pritsungi andur ja teine krt teab mille jaoks aga abs-i tuli hakkas põlema.mootor ikka ühesugust jama ajAB!
seal teisel pool sisselaset on (poteka vastaspool) on kütuse rõhu regulaator. see peaks toimetama selle kiirendusega ja poolsoojalt käivitusega. Kontrolli see üle. Ja kütusefiltrit võib kah vahest vahetada.
Lehti: 1 2