Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: mb203,220cdi,2003,diisel.väljaheite kogus üle normi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.Antud autol siis ülevaatusel mõõdeti väljaheite kogust ja see suurem kui norm.mida saaks teha.kataloogis näitab et antud mudelil katalüsaator mitte thmafilter.kas selle vahetamisest on kasu.
Kas auto enne ülevaatust puhtaks köhisid ja katalüsaatori kuumaks ajasid?
Katalüsaatori vahetamisest ei ole kasu, viga on mujal.

Näiteks selles, et need mootorid ei talu ökotamist - juristamist madalal pöördel. Mis paratamatult toimub linnas kaitslikult ja säästlikult liigeldes. Eriti hull, kui sõidud on lühikesed.

Lisaks veel tavalised: anduririkked, pihustite kulumine, turbo kulumine, sissepuhkerõhu lekked - põhjusi võib olla palju. Enamust ei näe mitte veakoodi, vaid reaalsete numbrite järgi diagnostikat tehes. Milleks peab teenust ostma ajudega Diagnostikult, mitte ajuvabalt koodikustutajalt.

Aga nagu Hellrix ütles: 15 min 110 alas III käigul 3000+ pööret ja mootor tänab. Või lendab laiali, kui eelmised omanikud on kaameli selgroo juba murdnud.
Proovi kõigepealt masin korralikult peeneks lasta ja paak tühjaks enamvähem sõita. Seejärel tangi neste my kütust mis põleb palju puhtamalt. Sellega peaksid ennast läbi petma küll ülevaatuselt. Samamoodi pääseb ilma katita bensakaga kui kasutada alkülaatbensiini. Aga kõige õigem variant oleks auto korda teha.
Mul ml 270 juba suht uuena on saksas BRABUS chip tehtud. Katti pole all ja ülevaatusel pole probleemi. Aga enne tuleb teadlikult torud puhtaks lasta. Saab ka ülevaatusel aga siis tuleb sellele kodanikule seal selgeks teha et vajab veidi käunutamist. Seda olen ka ise korra näinud kuidas peale 5-6 korda saab ilusti juba normi kätte. Mul ajab korralikult ikka tahma kui vaja.