Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes W211 E500
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, äkki oskab keegi nõu anda või kokku puutunud sama lekkega, nimelt lekib puhast uut õli otse kliima kompressorile peale, üritasin lekke kohta leida kuid nii alt vaadates kui ka ülevalt kõik kuiv aga omet õli kuskilt tuleb. Äkki kellegil sama probleem olnud ja saab mõne vihje kust viga otsima võiks hakata.
Kas mootoriga on miskit tehtud viimasel ajal?

Ega seal palju valikuid ole: klapikambrikaas ja rinnaplaat. Vaata hoolikamalt liitepindu.

Karterituulutusest sinna vist õli ei pääse?
Mul lekkis roolivõimu õlitopsiku vahelt. Uus topsik, uued tihendid ja korras. R klassi peal muidugi, aga mootor peaks sama olema.
(03-05-2023, 08:40 PM)jsv Kirjutas: [ -> ]Mul lekkis roolivõimu õlitopsiku vahelt. Uus topsik, uued tihendid ja korras. R klassi peal muidugi, aga mootor peaks sama olema.

Roolivõimu topsik oleks täitsa reaalne, aga tuleb siiski mootoriõli mitte hüdraulika vedelikku Icon_sad
(03-05-2023, 07:54 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kas mootoriga on miskit tehtud viimasel ajal?

Ega seal palju valikuid ole: klapikambrikaas ja rinnaplaat. Vaata hoolikamalt liitepindu.

Karterituulutusest sinna vist õli ei pääse?

Mid silmaspeate rinnaplaadi all?
Mootori otsakate, rinnaplaat, esiplaat, esikate - see on mootoriploki eesotsas olevaid ajameid kaitsev plaat. Kinnitub poltidega mootoriplokile (ja paljudel ka plokikaanele).
(04-05-2023, 05:14 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Mootori otsakate, rinnaplaat, esiplaat, esikate - see on mootoriploki eesotsas olevaid ajameid kaitsev plaat. Kinnitub poltidega mootoriplokile (ja paljudel ka plokikaanele).

Leidsin, pole veel lahti võtnud aga tundub et vätvõlli esimene simmer.