Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: OM642 väljalaske kollektor
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Auto hakkas kohapeal vingu sisse ajama ja tõstuki peal sai tuvastatud, et lekib vasaku väljalaske kollektori flex ühendus( sukk maakeeli siis). Kuna uus kollektor on tiba kalli võitu(  650.-) ja alternatiivi peale lammutuste( kus oli ka üks katkine sees), siis mõtlesin ainult suka ära vahetada. Või on see roostevaba nii habras, et peale keevitamist hakkab mõranema uuest kohast? Siin üks video ka antud murest: https://www.youtube.com/watch?v=2VZBST-upNA
[Pilt: 46577-IMG20230506141956.jpg] [Pilt: 29955-IMG20230506143304.jpg]

[Pilt: 56956-IMG20230506145546.jpg]
Tere. Esimesed 1500km ja ving salongist kadunud. Lisaks tundub, et autol on madala pöörete( 1500-1800rpm) juures rohkem väänet. Ju turbo spoolib nüüd nii nagu peab! Kollektori eemaldamine vianol äärmiselt vastik töö( ligipääs raskendatud). Enamus aega kulus murdunud poldide kuumutamisele ja puurimisele. Ajakulu ca 8h.
(07-05-2023, 07:14 AM)jass161 Kirjutas: [ -> ][Pilt: 46577-IMG20230506141956.jpg] [Pilt: 29955-IMG20230506143304.jpg]

[Pilt: 56956-IMG20230506145546.jpg]
Tere. Esimesed 1500km ja ving salongist kadunud. Lisaks tundub, et autol on madala pöörete( 1500-1800rpm) juures rohkem väänet. Ju turbo spoolib nüüd nii nagu peab! Kollektori eemaldamine vianol äärmiselt vastik töö( ligipääs raskendatud). Enamus aega kulus murdunud poldide kuumutamisele ja puurimisele. Ajakulu ca 8h.

Tere. Kas kollektori sees toru uue panite või viskasite ta minema? Endal sama probleem präegu. Ja mõtlen kas osta uue (päris kallis) või teha sama tööd. Aga mul kollektori sees rostevaba toru logiseb, tean et tema tükkid võivad turbo sisse lennata. Nettist ei leidnud mingit infot et välja visata või panna uue toru sisse..
Eemaldasin sisemise toru, see summutisukk sisemise toruga koos.