Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W204 C180 1,6115kw bens 2015 a bensiin mootoriõlis
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervitus

Autole tehtud õlivahetus 2022 a sügisel ning siis viga puudus. Selle aasta alguses õlivarrast kontrollides selgus, et õli normist rohkem. Koheselt lasti kõik õli välja ning paari kuuga oli õli 2 l rohkem, kui sisse valati ja haises bensu järele. Eeldati, et probleem on kütusepumbas. Vahetati kütuse kõrgsurvepump ära ning läks uus õli sisse. Peale 700km sõitmist jälle sama jama. Õli 1,5l  rohkem ja haiseb. Tühjaks lastes oli õli värvus kreemikas ning haises bensu järele (jahutusvedelik täiesti normis ning see ei saa õli sees olla). Nüüd saadeti pihustid kontrolli ning täna sain vastuse, et kahel pihusti näidud erinevad ning huvitav, et auto üldse selliste pihustitega töötada sai KUID see ei olevat selline viga miks bens mootorisse pääseb. Viga pole pumbas, viga pole pihustites. Auto mootor töötab vaikselt, autol on jõudu, sinist suitsu ei aja aga ometi midagi tal on viga. Kas kellegil endal/tuttaval on samalaadset probleemi olnud ning oskad aidata mida järgmiseks siis tegema peaks? Erinevate mehhanikutega on räägitud, kõik kratsivad kukalt ja on nõutud, sest kõik vähegi sellist probleemi tekitavad jupid on välja vahetatud juba.
Üks võimalus, et segu liiga rikas ja sedasi läheb liigne bensiin õlisse.
Kas auto sõidab lühikesi otsi ja saab palju külmkäivitusi? Palju on poolest tunnist pikemaid sõite, näiteks % üldisest tööajast.

Ma kaldun ka arvama, et halva pihustamise tõttu külmal mootoril satub bensiin kolvirõngastest mööda ja valgub karterisse. Väga tuttav teema oma õunenarridelt (vanad karburaatormootorid), millel paarikümne tunniga õlitase kahekordistub umbes aastaga.