Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: G puhuri mure…
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere 

Mure siis 463 keskkonsoolis oleva puhuri avadega. ( keskmised)
Sealt tuleb külma koguaeg… Icon_sad 
Kas kannatab parandada kuidagi v peab terve ahju välja vahetama (vb yhes tykis Smile)
 
Ja ega kui nuppe liigutada siis mujalgi väga midagi ei muutu!
Tegu siis 97 a G 

Ettetänades
Sealt ei hakkagi kunagi sooja tulema, disain on selline.
Konditsioneerita autodel tuleb värske õhk otse väljast, konditsioneeriga käib jahutist ka läbi.
Uus ahi ei aita. Sarnane disain oli ka teistel selle ajastu ja vanematel Mercedestel.
(27-12-2022, 05:55 PM)ed_ Kirjutas: [ -> ]Sealt ei hakkagi kunagi sooja tulema, disain on selline.
Konditsioneerita autodel tuleb värske õhk otse väljast, konditsioneeriga käib jahutist ka läbi.
Uus ahi ei aita. Sarnane disain oli ka teistel selle ajastu ja vanematel Mercedestel.

Täname vastuse eest, teema lukus!
(27-12-2022, 04:34 PM)Kaido789 Kirjutas: [ -> ]...
 
Ja ega kui nuppe liigutada siis mujalgi väga midagi ei muutu!
Tegu siis 97 a G 
...


Oot, mujalt avadest peab ikka päris sooja tulema hakkama praeguste ilmadega. Et -40 juures jahedaks jääb, on iseasi.

Keskavadest võib ainult välisõhku tulla küll.
Muudest avadest peaks ikka sooja tulema: esiklaasile, külgedele ja jalgadele ette ja taha.

Aga kui mootor on kuum ja sooja ei ole, siis esimene on ehk katsuda, millised voolikud on soojad jne.

Võimalus, et salongi radiaatori kütekraan ei avane korralikult. Need traadi kõrid ja klambrid võivad olla liikunud nii, et kraani hoob ei saa lõpuni minna. Kinda-laeka eemaldamisega peaks käega ligi pääsema.

Olenevalt mudelist, näiteks tolle aasta diisel, siis on jahutus ringis möödalaske klapp: kui salongi ringi on kinni, saab jahutusvedelik plokki tagant välja. Selle klapi tihendid võivad olla ära mädanenud. Ringis võib olla ka lisa elektripump, isegi kui Webastot ei ole. Ka need saavad otsa.

Kui jahutusvedelik ja süsteem paistab normaalne, ehk et pole põhjust kahtlustada ladestumist ja ummistusi ning vedelik ei leki tundmatusse siis ahju lahti kiskumise peale parem mitte mõelda. See on kõike muud kui tore töö. Ja sees oleva salongi radiaatori või ahju suunamisklappidega üldiselt ka probleeme ei ole.
Vana teema, aga hea eksitav pealkiri - arvasin, et teemaalgatajal on G kompressoriga mure Smile