Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Salongi valgustus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere,

Võtsin mõnipäev tagasi pagasiruumis välja kaitsme nr 9 ehk katuseluugi kaitse. Peale kaitsme välja võtmist ei tööta enam ükski salongi tuli, ei jalavalgustus ega katuseluuk, pagasiruumi valgustus toimib. Kellegil ehk mõtteid mida teha või katsetada? Samamoodi on raadio koguaeg heledal reziimil, enne läks õhtul tumedaks.
Kogu valgusmäng käibki läbi salonigvalgusti taga oleva mooduli.
Kui see maas, siis on ka kõik muu nn maas.
Selle peale tekib vaid mõte, et pole pointi autol kaitsmeid välja kiskuda....
Aga võta siis ülejäänud ka juba, kui juba katsetamiseks läks.
(11-10-2022, 06:38 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]Selle peale tekib vaid mõte, et pole pointi autol kaitsmeid välja kiskuda....
Aga võta siis ülejäänud ka juba, kui juba katsetamiseks läks.

Tere,

Kuna autol lakkas katuseluuk ükspäev töötamast ,otsustasin kontrollida kaitset, ma ei teadnudki et katuseluugi kaitsme all on ka auto valgustus.
Lihtlabaste kaistmete aeg on selleks korraks läbi, nüüd on CAN ahelad ja moodulid. Smile
PS Sinna kipub ka vesi sisse minema ja "töötajaid" härima.
(12-10-2022, 03:51 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Lihtlabaste kaistmete aeg on selleks korraks läbi, nüüd on CAN ahelad ja moodulid. Smile
PS Sinna kipub ka vesi sisse minema ja "töötajaid" härima.

Aga nagu aru saan, siis pean lae lambi uue ostma või sinna läheb midagi veel juurde?
Lihtsam poleks kaitse tagasi panna?
(12-10-2022, 05:20 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Lihtsam poleks kaitse tagasi panna?

Panin tagasi aga ei toimi Big Grin , võtsin ka aku juhtme korra maha aga ikka null. Mõtlesin ise korra äkki kaitsme pistik kuidagi oksüteerunud vms ei anna läbi.
(12-10-2022, 05:01 PM)hen1 Kirjutas: [ -> ]
(12-10-2022, 03:51 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Lihtlabaste kaistmete aeg on selleks korraks läbi, nüüd on CAN ahelad ja moodulid. Smile
PS Sinna kipub ka vesi sisse minema ja "töötajaid" härima.

Aga nagu aru saan, siis pean lae lambi uue ostma või sinna läheb midagi veel juurde?

Kõigepealt lase kuskil asjatundlikus kohas arvuti külge panna ja autolt küsida, miks on seal pimedus.

Rolz viitas õigesti tänapäevase auto elektrifitseeritusele Crybaby
(13-10-2022, 10:40 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(12-10-2022, 05:01 PM)hen1 Kirjutas: [ -> ]
(12-10-2022, 03:51 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Lihtlabaste kaistmete aeg on selleks korraks läbi, nüüd on CAN ahelad ja moodulid. Smile
PS Sinna kipub ka vesi sisse minema ja "töötajaid" härima.

Aga nagu aru saan, siis pean lae lambi uue ostma või sinna läheb midagi veel juurde?

Kõigepealt lase kuskil asjatundlikus kohas arvuti külge panna ja autolt küsida, miks on seal pimedus.

Rolz viitas õigesti tänapäevase auto elektrifitseeritusele Crybaby
Hästi, sest algul ei töödanud päeva pealt järsku katuseluuk, kui lahti tegemist lülitit puudutasin tõmbas korra salongi tulesid maha, samas panoraam katuse sisemised laeluugid töötasid, sellepärast eemaldasin siis ka tagant katuseluugi kaitsme millest probleem läks veel hullemaks.
Täiesti tavaline hooldamata katuseluugi mehhanism ja sellest ka nn. salongitulede maha tõmbamine. Kogu see värk tõmbab üles muud jamad.
Ma olen alati öelnud, et katuseluuk meie kliimas on saatanast.
(13-10-2022, 11:03 AM)vreps Kirjutas: [ -> ]Täiesti tavaline hooldamata katuseluugi mehhanism ja sellest ka nn. salongitulede maha tõmbamine. Kogu see värk tõmbab üles muud jamad.
Ma olen alati öelnud, et katuseluuk meie kliimas on saatanast.

Eks sellega on alati hinge kinni hoidmine, et kas töötab või mitte. Big Grin
(13-10-2022, 11:03 AM)vreps Kirjutas: [ -> ]Täiesti tavaline hooldamata katuseluugi mehhanism ja sellest ka nn. salongitulede maha tõmbamine. Kogu see värk tõmbab üles muud jamad.
Ma olen alati öelnud, et katuseluuk meie kliimas on saatanast.

Aga mis te ise pakuksite, kas lae lambi mehhanimi vahetusest oleks kasu või pigem viga mujal peidus?
Mooduli trükiplaadil oksiidi pole?
Luukide siinid on puhtad, määritud, hooldatud?
Auto loeb mootorite koormust, kui need liiga suureks lähevad, tõmmatakse voolud maha.
Koormused ajavad suureks hooldamata mehhanismid.
(13-10-2022, 12:24 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Mooduli trükiplaadil oksiidi pole?
Luukide siinid on puhtad, määritud, hooldatud?
Auto loeb mootorite koormust, kui need liiga suureks lähevad, tõmmatakse voolud maha.
Koormused ajavad suureks hooldamata mehhanismid.

Tead see siinide teema võib täitsa olla, kuna tuled tuhmiks tõmbas ja nagu luuk tahaks lahti tulla aga midagi takistab. Aga kuidas nüüd toimida kui luuk enam lahti tulla ei jõua?
(13-10-2022, 11:03 AM)vreps Kirjutas: [ -> ]Täiesti tavaline hooldamata katuseluugi mehhanism ja sellest ka nn. salongitulede maha tõmbamine. Kogu see värk tõmbab üles muud jamad.
Ma olen alati öelnud, et katuseluuk meie kliimas on saatanast.

Ei ole saatanast kui korrapäraselt hooldada, ega asjata pole see tehase poolt hooldusjuhendis ja maksis Vehos 9.20.-
(13-10-2022, 08:24 PM)ignar Kirjutas: [ -> ]
(13-10-2022, 11:03 AM)vreps Kirjutas: [ -> ]Täiesti tavaline hooldamata katuseluugi mehhanism ja sellest ka nn. salongitulede maha tõmbamine. Kogu see värk tõmbab üles muud jamad.
Ma olen alati öelnud, et katuseluuk meie kliimas on saatanast.

Ei ole saatanast kui korrapäraselt hooldada, ega asjata pole see tehase poolt hooldusjuhendis ja maksis Vehos 9.20.-

Kas tõesti vehos maksab katuseluugi mehhanismi siinide ja muu krempli hooldus 9.20 ?
Teades nende tunnihinda pole see võimalik.
Katuse luugi hooldus on korrapärase hoolduse sees ette nähtud.
Eraldi reana seda ei näe, eraldi reana on sellega kaasnenud kulumaterjal, mida see 9.20 ka kajastab.
(14-10-2022, 03:02 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Katuse luugi hooldus on korrapärase hoolduse sees ette nähtud.
Eraldi reana seda ei näe, eraldi reana on sellega kaasnenud kulumaterjal, mida see 9.20 ka kajastab.

Ma vaatasin seda luuki peaks manuaalselt saama lahti keerata, siis pääseks siinidele ligi?
(14-10-2022, 01:06 PM)vreps Kirjutas: [ -> ]
(13-10-2022, 08:24 PM)ignar Kirjutas: [ -> ]
(13-10-2022, 11:03 AM)vreps Kirjutas: [ -> ]Täiesti tavaline hooldamata katuseluugi mehhanism ja sellest ka nn. salongitulede maha tõmbamine. Kogu see värk tõmbab üles muud jamad.
Ma olen alati öelnud, et katuseluuk meie kliimas on saatanast.

Ei ole saatanast kui korrapäraselt hooldada, ega asjata pole see tehase poolt hooldusjuhendis ja maksis Vehos 9.20.-

Kas tõesti vehos maksab katuseluugi mehhanismi siinide ja muu krempli hooldus 9.20 ?
Teades nende tunnihinda pole see võimalik.
Teostatakse jah koos korrapärase hooldusega ja hind eraldi välja toodud 9.20.-
Veho tunnihinne on vägagi mõistlik koos 20% soodustusega, InfoAutos on tunduvalt kallim.
Lehti: 1 2