Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: autoks c220 cdi 2011
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ostsin oksjonilt antud isendi. 125kw. Mis on auto puhul head-vead
Head on väga ökonoomne ja reibas mootor ja vead on, et see mootor tükib mõnikord kokku jooksma. Big Grin

Aga tõsisemalt öeldes ongi hea auto kuni mootor käib. Smile

Edu!

Västrik
Pluss elekter Eusa_doh , kui autos on olnud vesi või sinna on tehtud "kodukootud" elektritöid.

Edu ja veidi õnne mersumaailma avastamisel.
(11-09-2022, 08:02 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Pluss elekter Eusa_doh , kui autos on olnud vesi või sinna on tehtud "kodukootud" elektritöid.

Edu ja veidi õnne mersumaailma avastamisel.

aitäh selle vähesegi eest. tagant kostub kiirendusel hirmus müra.
Viimasel juhul tasub täpsustada, et ehk on teema hoopis kasti kulunud käpas/padjas - kui see väsinud, siis võib teha hirmsat häält küll!
(12-09-2022, 11:31 AM)PaulE Kirjutas: [ -> ]Viimasel juhul tasub täpsustada, et ehk on teema hoopis kasti kulunud käpas/padjas - kui see väsinud, siis võib teha hirmsat häält küll!

tuligi välja, et viga on leitud. käigukasti padi oligi läbi.

tänud.
Tere jälle. Nüüd siis avastasin, et ühes laternas natuke vett sees?
Ja küsimus selles, et juhipoolsel käepidemel väljaspool on mingi nupuke,
vist midagi sellist mis auto uksed suleb, teeb lahti. Kuidas see tööle saada?
Kui nupuke on liikuval osal ja ainult ühel lingil, siis on ilmselt keegi kunagi ukselinki vahetanud ja seda tööle ei saagi.
Kui nupuke on liikumatul osal, lukuavast paremal, siis on tegemist IR vastuvõtjaga. Kui pult sinna suunata ning avamise nuppu all hoida siis peaks auto aknad avanema.
(12-09-2022, 09:15 PM)ets1 Kirjutas: [ -> ]
(12-09-2022, 11:31 AM)PaulE Kirjutas: [ -> ]Viimasel juhul tasub täpsustada, et ehk on teema hoopis kasti kulunud käpas/padjas - kui see väsinud, siis võib teha hirmsat häält küll!

tuligi välja, et viga on leitud. käigukasti padi oligi läbi.

tänud.

Tere,kes tegeleb Tallinnas esitulede poleerimisega?
(17-11-2022, 01:52 PM)ets1 Kirjutas: [ -> ]
(12-09-2022, 09:15 PM)ets1 Kirjutas: [ -> ]
(12-09-2022, 11:31 AM)PaulE Kirjutas: [ -> ]Viimasel juhul tasub täpsustada, et ehk on teema hoopis kasti kulunud käpas/padjas - kui see väsinud, siis võib teha hirmsat häält küll!

tuligi välja, et viga on leitud. käigukasti padi oligi läbi.

tänud.

Tere,kes tegeleb Tallinnas esitulede poleerimisega?

https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=46225

Soovitan. Thumbsup
(17-11-2022, 02:28 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(17-11-2022, 01:52 PM)ets1 Kirjutas: [ -> ]
(12-09-2022, 09:15 PM)ets1 Kirjutas: [ -> ]
(12-09-2022, 11:31 AM)PaulE Kirjutas: [ -> ]Viimasel juhul tasub täpsustada, et ehk on teema hoopis kasti kulunud käpas/padjas - kui see väsinud, siis võib teha hirmsat häält küll!

tuligi välja, et viga on leitud. käigukasti padi oligi läbi.

tänud.

Tere,kes tegeleb Tallinnas esitulede poleerimisega?

https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=46225

Soovitan. Thumbsup
 Tänud !
Tere,nüüd avastasin, et pöleb mootorituli, ja päris pikalt kuni kustub.
(26-02-2023, 01:43 PM)ets1 Kirjutas: [ -> ]Tere,nüüd avastasin, et pöleb mootorituli, ja päris pikalt kuni kustub.

Kas jahutusvedelik kipub ka ära kaduma?
Lihtsalt huvi pärast, et mis seos kaduva jah.vedeliku ja mootoritulega on?
Kui jahutusvedelik kipub ära kaduma ning mootorituli põleb, siis nendel kahel asjal omavahel seost ei ole.
(28-02-2023, 09:00 PM)kaupo51 Kirjutas: [ -> ]Kui jahutusvedelik kipub ära kaduma ning mootorituli põleb, siis nendel kahel asjal omavahel seost ei ole.

Jahutusvedelik kaob ka ära
Kui jahutusvedelik ära kaob, siis on laias laastus kaks võimalust. 1. Jahutusvedelik lekib. Selle tunnuseks on jahutusvedeliku laik auto all. Selle kõrvaldamiseks tuleks leida lekkekoht ja see parandada. Näiteks võib lekkida mõne lõdviku vahelt. 2. Jahutusvedelik kaob läbi katkise plokikaane tihendi silindrisse. Käivitades viskab summutist heledat suitsu. See on vähe suurem remont. Plokikaas maha võtta, tihend vahetada. Võimalik, et plokikaan vaja ka lihvida. Kui ise ei oska, siis jäta see töö spetsialistidele. Mootoritule põlemine tähendab veakoodi. Veakoodi lugemiseks on vaja diagnostikatestrit. Kui veakood käes, siis saab edasi minna. Ka selle töö võib vbalt jätta spetsialistide hooleks.