Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W212 ilmselt käigukasti....
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Auto: W212 2011a 190 kw. 7G kast
auto lähteasend: seisab kergel kallakul, käik positsonil P.
Kõrvalekalde olemus: Lülitades sisse  R-i. või D on kosta kolksu.Salongis istudes tunduks nagu tuleb selja tagant.Autoalt kuulates aga pigem käigukastist.
Tagumikuga tunnen et käiguvahetus VÕIKS olla sujuvam.
Kastõli vahetatud  mõni tuhat tagasi,niinagu teeb seda Hõbenool.
Kindlasti ei hakka ma siin foorumis masinat remontima Eusa_dance
Tähelepanelikult sai vaadatud  mõlemalpool kardaani olevad kummimuhvid , tugilaager ja rist,silmaganähtavaid kõrvalekaldeid ei täheldanud.
minu küsimus oleks vaid , kas käigukast või siiski kardaan....siis teaks kuhu suunda hakatuseks võtta...
Adaptsioonid nullisid peale õlibvahetust?

Peaülekande lõtk on kui palju? Kaheksandik kardaanipööret?
(22-06-2022, 08:34 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Adaptsioonid nullisid peale õlibvahetust?

Peaülekande lõtk on kui palju? Kaheksandik kardaanipööret?

Tänud Võsa-seepärast ma sind otsisingi...Smile
Adaptsioonidega ei teinud ma midagi.(pean tunnistama et ei tunne ennast kõige teravama pliiatsina selles pinalis,parem siis mitte torkidaSmile
Konsulteerin veel täna Hõbenoolega .
Lõtkkust niipalju et seda oli, kui palju ei oska sedasi puusalt ütelda, tegelen lähiaegadel...
Pigem juhtplokk.
(22-06-2022, 12:41 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Pigem juhtplokk.

Sai konsulteeritud Hõbenoolega.....Ei saa seda välistada....sain juhtnööre mida jälgida, et saada aimu juhtploki toimetamistest....
Juhtplokk küll reeglina hakkab endast märku andma, s.t. loobib kasti avariirežiimi.
Sa ise reklaamid enda allkirja all Stari müüki, mis auto Sulle läbi tema kurtis?
Avarii reshiimi pole loopinud...veel....
Nalja teete vä

Milline automaatkast kallakul parkides ja seejärel D või R peale lülitades ei teeks kolksu? Selle asja remont on seisupiduri kasutamine.
(22-06-2022, 02:15 PM)madis71 Kirjutas: [ -> ]Avarii reshiimi pole loopinud...veel....

Tõepoolest, kui kodanik müüb stari ja ei oska ise seda kasutada millekski muuks peale veakoodide lugemise on tegemist mõttekohaga. Teadupärast star siiski võimaldab Mercedes-Benz puhul natuke enamat kui suvaline hiina jubin.
(25-06-2022, 09:54 AM)shed Kirjutas: [ -> ]Nalja teete vä

Milline automaatkast kallakul parkides ja seejärel D või R peale lülitades ei teeks kolksu? Selle asja remont on seisupiduri kasutamine.

Ausalt öeldes mul tekkisid samad mõtted.
(25-06-2022, 03:00 PM)vreps Kirjutas: [ -> ]
(25-06-2022, 09:54 AM)shed Kirjutas: [ -> ]Nalja teete vä

Milline automaatkast kallakul parkides ja seejärel D või R peale lülitades ei teeks kolksu? Selle asja remont on seisupiduri kasutamine.

Ausalt öeldes mul tekkisid samad mõtted.

Mina olen selle nähtuse vältimiseks harjutanud sellise käitumise lihasmällu:

Enne P peale liigutamist ma viin valitsa N peale, rakendan seisupiduri ja seejärel vabastan tavalise piduri.
Ehk siis auto ei jää mitte pidama selle P hammasratta ja konksu otsa vaid ikkagi seisupiduri najale.

Kohalt minnes rakendan piduri, vabastan seisupiduri ning valin D/R.
Kusjuures niisuguse tegevuse nõue oli omal ajal automaatkastidega autode kasutusjuhendis kirjas.
Aga kes see ikka viitsib mingi seisupiduriga mässata, enamusel on see jubin kinni roostetanud. See konks läheb suht kergesti katki ja järgneb kasti remont, päris palju seda nähtud omal ajal.
Härrased, pargillukk peab isegi pinge all maha tulema kõlksatusega, mitte panema üle subwooferi tümaka kostvat kolakat.

Kui muidugi kogu jõuülekanne on kulumise tõttu lõtke täis, siis vedrudena käituvad kummileevendikettad võivad küll pinge alt pääsedes huvitavaid heliefekte tootma hakata koos peaülekande ja veovõllidega. Paranoid

Kusjuures ma pean oma häbiks tunnistama, et enam ei viitsi nikerdada elektrilise valitsaga N peale. Ei klapi kuidagi mu kohmaka käpaga see kangike. Põrandakangiga sai küll lastud N peale, seisupidur peale astutud ja siis alles P peale lükatud.