Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes-Benz vito v220
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,mure on järgmine äkki oskab keegi aidata.Eile õhtul sõitsin autoga koju ja kõik töötas ideaalselt polnud mingit probleemi.Täna hommikul auto käima pannes on käigud ära kadunud(automaat).vahet ei ole mis käiku sisse panna siis liigub väikse jõnksu edasi ,kui gaasi rohkem panna.Isegi tagurpidi käiguga.Helistasin hõbenoolde ja sealt öeldi et kas turbiin või õli vähe.Küsimus ongi selles,et kust ma saaksin seda õlitaset kontrollida?ei leia seda kohta.Või äkki teab keegi kus leiaks mingi video.Suur tänu teile ette ära.
Autoks vito v220,2003,2.2 90kw
Kui siiani on toiminud muretult ja mingit õliloiku auto all pole siis vaevalt see õli üle öö ära aurustus.
(01-03-2022, 10:27 AM).Alar. Kirjutas: [ -> ]Kui siiani on toiminud muretult ja mingit õliloiku auto all pole siis vaevalt see õli üle öö ära aurustus.

Tänud vastuse eest.Ise arvan seda sama aga tuleb kõik varjandid ära kasutada ennem kui hõbenoole poole tuiskan.
Praegu on vastikud ilmad - päeval sulatab, öösel külmetab. Seal on veel võimalus, et kaua vahetamata õli ja kasti ventilatsioon on lühikeste sõitudega tekitanud olukorra, kus kasti pump ei saa õli kätte (jääkork, härmatis vms.). See probleem ei esine soojas garaažis seisval autol ja samuti peaks ära kaduma päeva peale, kui ilm plussi läheb.

Sellel võiks veel olla viiekäiguline kast, mille õlivardatoru peaks olema mootori ja käigukasti vahel. Kuhu see Vitol nähtavale tulla võiks, ma ei teagi. Toru peal on plastkübar, mõõtevarrast seal sees ei ole. Sinna võiks muidugi suvalise PUHTA trossi või jäigema traadi lõpuni sisse lükata ja vaadata, mitu cm seal õli on.
(01-03-2022, 11:30 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Praegu on vastikud ilmad - päeval sulatab, öösel külmetab. Seal on veel võimalus, et kaua vahetamata õli ja kasti ventilatsioon on lühikeste sõitudega tekitanud olukorra, kus kasti pump ei saa õli kätte (jääkork, härmatis vms.). See probleem ei esine soojas garaažis seisval autol ja samuti peaks ära kaduma päeva peale, kui ilm plussi läheb.

Sellel võiks veel olla viiekäiguline kast, mille õlivardatoru peaks olema mootori ja käigukasti vahel. Kuhu see Vitol nähtavale tulla võiks, ma ei teagi. Toru peal on plastkübar, mõõtevarrast seal sees ei ole. Sinna võiks muidugi suvalise PUHTA trossi või jäigema traadi lõpuni sisse lükata ja vaadata, mitu cm seal õli on.
Aitäh vastuse eest.Proovisin sinna nüüd traati sisse ajada,aga ei õnnestu kuskil 10 cm läheb ja kõik edasi ei lähe.Keegi rääkis et vist on võimalik osta sinna spetsiaalne õlivarras?
Keerasin sealt nüüd selle eesoleva toru lahti et proovida sealt traati sisse ajada,ja selgus et see on kuni toruni hallikat õli täis.Rohkem ei oska miskit teha.Arvatavasti siis lahendus ongi kas uus kast või korda teha vana kast.
Hallikas õli tähendab väga halba
(02-03-2022, 07:22 PM)Randar Kirjutas: [ -> ]Hallikas õli tähendab väga halba

Ise arvan seda sama,eks siis tuleb mõelda remondi peale.Äkki on kellegil pakkuda uut kasti.Või kumb on odavam kas remont või uus kast.
Kasutatud kast on odavam, aga sellega on sama risk: võib ära poegida. Oma aksti remont on kallim, aga kindla peale minek. Kas lased teha meil või lätlate juures Recros, on pigem kaasnevate kulude teema. Mina laskes Hõbenooles teha, aga oskab ka Lesven, Hort - ei ole keeruline töö. Märjmaal on hea sepp. Kontaktid leiad remondikohtade teemast.

Selle hallika õli põhjus on pahatihti ikaldunud jahutusradikasSad