Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: ml 350 w166 diisel
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas oskad arvamust avaldada ja mis suuremad miinused on ?
Kui OM642 mootoriga, siis selle kohta oskan öelda, et kuni käib, on hea pada. Mõistliku januga ja jõuline. Natuke uimane on ärkama, aga see on turbodiisli eripära.

Õhufiltrid on vastikult hinnalised ja neid kulub, kui autot sihtoststarbeliselt kasutada.

Mõned vastikud lapsused on tehtud, aga osatakse neid juba remontida. Paarisaja tuhande pealt tuleb vahetada õlijahuti tihendid ja ega mootorikettki igavene ole.

ML on hea auto, kui vahel vaja rasket käru vedada või teelt maha keerata. Ainult maanteel poosetamiseks on mugavamaid asju tehtud.
Kolme vana paksu ja piisavalt elu näinud kodaniku diletantlik arvamus pühapäevaõhtuse konjakipudeli kõrvalt kõlab nii :

Kehva maastikuvõimekusega tüüpiline parketikas millega võssa minekul riskid igasuguste plastjubinate tervisega,
kipub roostetama,
seksodroomina kitsavõitu ja ebamugav,
ainuke hea asi seal on see 3L diiiselmootor.
(26-02-2022, 01:12 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kui OM642 mootoriga, siis selle kohta oskan öelda, et kuni käib, on hea pada. Mõistliku januga ja jõuline. Natuke uimane on ärkama, aga see on turbodiisli eripära.

Õhufiltrid on vastikult hinnalised ja neid kulub, kui autot sihtoststarbeliselt kasutada.

Mõned vastikud lapsused on tehtud, aga osatakse neid juba remontida. Paarisaja tuhande pealt tuleb vahetada õlijahuti tihendid ja ega mootorikettki igavene ole.

ML on hea auto, kui vahel vaja rasket käru vedada või teelt maha keerata. Ainult maanteel poosetamiseks on mugavamaid asju tehtud.

Mul naabrinaise 2011 E350CDI-il reaalne läbisõit pea 400k ja nüüd vaja need tihendid teha. Tea kas teine ring juba? Maksab see töö 700EUR-i