Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W205 ainult üks ratas veab
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Milles võib probleem olla, kui ainult üks tagaratas libedall ja lumel veab. Mingi veojõukontrolli kala või differ kutu?
Mes mõttes vaid üks? Kaapeväldik ei tee midagi, auto ei püüa ringikäivaid rattaid piduritega?
Minu arvates sellel autol ainult üks ratas veabki ju? Kergemini käiv ratas pöörleb. Diffri lukuga pannakse pöörlema mõlemad rattad, aga sellel seda kindlasti pole. On veel mõned erandid,mis seda üritavad vältida. Veojõu kontroll üritab pidurdada kergemini pöörlevat ratast,sundides teist liikuma. Aga seda peaks kuuluma ja näidikute blokis vilguks kollane kolmnurk


H.
Ja kumma poole oma siis veab?
(07-01-2022, 12:17 PM)vreps Kirjutas: [ -> ]Ja kumma poole oma siis veab?

Kollane tuli sisuliselt põleb libedaga kohalt minnes kogu aeg, aga ainult kundepoolne ratas rebib. Teist ratast isegi ei ürita, justkui differ oleks tühi. Püsikas, abs ja muud värgid kõik toimivad, ehk pöördeanduris viga ei saaks olla.
Vaata ega sul pidur peal pole ühel pool. Differ ei saa olla tühi. Muidu see lihtsalt ei toimiks. Tõsta tõstukile ja keeruta rattaid. Kui ühte keerata edaspidi siis vastasratas peaks pöörlema tagurpidi.

Ma arvan, et sa ajad tegelikult mingit jama, et näha kuidas teised reageerivad. ?
Ma ei välistaks võimalust, et tegemist on w205 eksperimentaalmudeliga, mille tehas omal ajal välja lasi. Neil oligi üheratta vedu.
MAV trollib igavusest, ei muud. Ta teab tegelikult väga hästi, et difris on ports hammasrattaid, mis õlil ei lase settida ja et vabadiffer jagab pöördemomendi alati võrdselt selle järgi, palju kundepoolne parasjagu suudab maha panna. Hõõrdlukuga difrit uutele sõiduautodele ei raisata.

Küsimus aga tekib siit, miks ei ürita ESP (õigemini selle alamsüsteem ETS) asjatult sudivat ratast pidurdada... W205 peab selline asi peale olema ja minu teadmistmööda ei lülita ka ESP väljalülitamine kaapeväldikut täiesti välja.