Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Rapla ringraja järelkaja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Nii, käidud, rahvast oli küll vähe, aga seda rohkem saimegi C klassi proovida.

Siit ka õpetus, kui tahad autot osta, siis ainult linna - ja maantesõidust ei piisa, proovi ka rajal. C käitub ikka rajal mõnusasti, eks selle kohta ka homme tõestus, kui ajad üles panen.

Aga fun oli, vihm tegi raja mõnusalt libedaks, mis andis rohkem põnevust. Mina sain SEL i kojamehele ka remonti teha, aga kokkuvõttes tulutult ja seetõttu olin sunnitud testima Rain Awayd, mis peaks piisad tuulega aknalt ära pühkima. Ütleme nii, et antud olukorras oli elupäästja, aga tavatingimustes seda ei kasutaks.

Aga mingid kehvad pildid ka, kuna väjas oli sombune, siis automaatreziimis pildistades oli kiirus väike ja pildid udused

Rapla kardirajal
Jama, et auto pidi just nüüd saba viskama. Confusedad:
Oleks tahtnud vihmaga kah raplat proovida.
Rada 5+.Vihm tegi asja huvitavaks.Peaksin enda aegadega vist rahule jääma-S ja diisel ringrajal ei ole just kõige parem variant.
Takistus oli ka päris hea kogemus.
Ja muidugi see uus C...sinna rajale sobis ta küll...Kuidagi väike tundus.:biggrin:
Kui leian fotokast mõne huvitavama pildi , panen välja aga hiljem.
Igastahes tänud org.komiteele ja meeldivale seltskonnale!
Kõigepealt tänud korraldajatele. Polegi ammu Rapla rajal sõitnud... Raja haldaja on tublit tööd teinud, pinnakate oli sile ja rajaääred autodele ohutud. Proovisin lausa kahes kohas järeleWink

Rada oli libe. Vähemalt meite Saani säästurehvidele. Ja üldse oli rada liiga väike - ei mahtunud korralikult kurvidesse ära... Edasi tuleb see tavaline vigin-vigin külmunud maa ja kärnas kärsa teemadel:tongue:

Tore oli. Pilte pole veel kätte saanud pildimasinast, eks peale tsenseerimist katsume mõne üles panna.

Keegi käis mu aja peael uisutamist ka pildistamas. Kas murutest nr.2 kah jäädvustatud sai? Kui pilt üles panna ei kannata, siis mulle saata ehk ikka.

C oli huvitav kogemus. Aga minu ego sinna ei mahu - kuidagi kitsas tundus. Mitte sentimeetreis, vaid kuidagi "kitsas" oli olemine... Samas, sõita oli hea. Huvitav, kuidas oleks sellega pikka otsa sõita?
Üritus oli meeldiv. Ilm oli tavaline jaanipäeva ilm, nii et kui soojad riided seljas olid võis rahule jääda. Rada oli hea, aga kunagi järgmisel rinkapäeval võix keegi ringrajasõitja kõrval istuda ja kommenteerida, et kus ja millal pidurdada ja millist trajektoori valida. Teoorias on asi selge, aga kui üritasin asja praktikasse rakendada ei õnnestunud see ligilähedaseltki. Rehvid olid ka nats liiga hea pidamisega mul, külge ette ei saanud ja rajalt vällja kah ei jõudnud. Ex see jääb Nm taha kah pidama. See kolmene turbokas liikus küll ilusti külg ees. Kokkuvõttes, tore üritus oli ning nüüd soovix aegu näha, kuna kohapeal silma järgi oli üsna raske võrrelda, kes kui kiiresti ringi läbis.
Ajad tulevad täna õhtuks, aga pead ei anna
v6sa Kirjutas:C oli huvitav kogemus. Aga minu ego sinna ei mahu - kuidagi kitsas tundus. Mitte sentimeetreis, vaid kuidagi "kitsas" oli olemine... Samas, sõita oli hea. Huvitav, kuidas oleks sellega pikka otsa sõita?


Noniiii.....aitäh kõigile kes viitsisid kohale "ujuda" Nautisin 2 päeva täiel rinnal uut C-klassi erinevates teeoludes ja lõpuks siis ka Rapla kardirajal.
Mis ma oskan öelda...........uskumatult supper! Päris raske südamega viisin auto täna Silberisse tagasi. Võin öelda et üks paremaid autosid üldse mida olen proovida saanud! Eriti magus oli teisega mööda kurvilist kruusateed sõita. Annan autole 10 punktist 11 :hump:
Ma ei saa seda auto headust sõnadesse panna ja loodan et kõik kes kohal käisid said aimu vähemasti kardirajal, kui hea auto on UUS C.
Annaksin tegelikult 12punni aga kuna selle proovisõidu auto maksumus on ca. 650 000.- siis sama raha eest saab salongist, E-klassi, heas varustuses.

Kirjeldan siis natukenegi oma kogemust C-klassiga:

Salong: Esmapilgul tundub polstri tekstuur kuidagi odav. Kuid kui silma ära harjub siis hakkad nägema väga mugavaid lahendusi ja huvitavat disaini.

Juhitavus: Uskumatult hea ja täpne. Eriti tahaksin kiita seda autot suurel kiirusel......100 +
Auto salong on vaikne. Isegi suurel kiirusel .... km/h oli salong ülivaikne. Linna kiirusel on rool mega kerge ja kiiruse suurenedes muutub jäigemaks ( kiirusetundlik). Ülitäpne juhitavus kõikides oludes! Kardirajal said ka teised sellest aimu, kuigi ESP võis olla mõnele harjumatu! Minu poolt ESP-le 10 p.

Mootor-käiguosa: Terav mootor ja pehmelt käiku vahetav, 6 käiguline automaatkast on täiuslik kooslus. ps. 6käik lülitub 130 km/h Smile
Sild on vaikne ka teravates aukudes ja meenutas mulle W211 vedrustust just oma pehmuse poolest, linnakiirusel.

Disain: 9 punni 10-st. Kui salong oleks tume olnud ehk siis poleks polstri tekstuur nii harjumatu olnud.

Kui universaal välja tuleb siis mõtlen tõsisemalt ka selle auto soetamise peale, järelturult!

kevad = C-klass
suvi = C-klass
sügis = C-klass
Talv = C-klass


..................mõtlesingi hommikul et viiks hoopis oma VITO sinna tagasi ja jätaks C-klassi endale........ütlen et kus mina tean kuhu see sai.:biggergrin: Oli ju kokkulepe: Võta aga pane tagasi.......ma tõesti ei ta kus see c-klass sai.....no ei tea:lol::lol::lol:
Muidex Indrek, need Rain Repellent tooted on tegelikult üsna efektiivsed, kuid need tuleb peale kanda päikeselisel päeval ning lasta päikesel ära kuivatada, nii et akna peale tekib hägune kiht, seejärel tuleb ära poleerida, et aken jälle läbi paistax ning siis vihmase ilma korral pole enamjaolt vaja kojamehi tööle pannagi (vähemalt mitte maantekiirusel), 50km/h korral hakkab klaasi kaldenurk mängima ning näitex W/S124 korral võix siiski kojamees töötada. Samas, kojamees hõõrub järkjärgult seda ainet maha, nii et mingi aja pärast tuleb uuesti klaas üle teha. Enamvähem kuu aega peax see aine küll peal püsima, kui on korralikult peale kantud. Sorry, et veidi OT, võid selle posti kuhugi mujale nihutada kui arvad, et see siia ei sobi.
Werewolf Kirjutas:Muidex Indrek, need Rain Repellent tooted on tegelikult üsna efektiivsed, kuid need tuleb peale kanda päikeselisel päeval ning lasta päikesel ära kuivatada, nii et akna peale tekib hägune kiht, seejärel tuleb ära poleerida, et aken jälle läbi paistax ning siis vihmase ilma korral pole enamjaolt vaja kojamehi tööle pannagi (vähemalt mitte maantekiirusel), 50km/h korral hakkab klaasi kaldenurk mängima ning näitex W/S124 korral võix siiski kojamees töötada. Samas, kojamees hõõrub järkjärgult seda ainet maha, nii et mingi aja pärast tuleb uuesti klaas üle teha. Enamvähem kuu aega peax see aine küll peal püsima, kui on korralikult peale kantud. Sorry, et veidi OT, võid selle posti kuhugi mujale nihutada kui arvad, et see siia ei sobi.

Ei ole hullu, kuna ma selle ise ka teemasse panin, aga mul polnud eriti päikest võtta ja pidin niiskega hakkama saama. Maantekiirusel polnud viga, linnas läks asi hapuks

Aga kõigest õppides - korralikus autos peab ka korralik keevitus kaasas olemaSmile
Nii, nüüd ka lubatud ajad ja sellest näeme ka selle uue C klassi võimekuse välja:

Ajad: [attachment=1893]
Aegadest on näha, et väga palju olenes rehvidest. Kuiva raja korral olexid tulemused ja järjestus hoopis teistsugused olnud. Ning jällegi tõestus, et ringrajal ei ole külg ees liiklemine kiireim viis kurvi läbida, küll aga lõbusaim.
Ajad olid head, eriti honda ja C, kui võrrelda viimast hepa karika aegasid siis EVO-d ja subarud spetsiaalrehviga sõitsid vihmaga minut ja minut kümne vahele ning vihma lõppedes ja raja kuivades läksid ajad muidugi alla minuti.
Nii et tublid ajad. Kahjuks ise ei jõudnudki kohale Confusedad:
Nagu tavaliselt juhutus ka nüüd...ei jäin ilma uuest kogemusest...
Kuulda oli et uus C klass meeldis nii paljudele et proovida said need kes kohal olid ei jää mul muud üle kui minna SA ja ära proovida kas on ikka hää nagu mõned väidavad äkki ikka ei ole...?!

P.S Järgmine kord võiks ML või GL olla proovikas?!
Ringrajal GL-iga oleks päris huvitav kogemus Smile
Lahe on muidugi vaadata et mõnele mehele tegin isegi Vito bussiga ära :lol::lol::lol:
Nii et Vito on kohe päris ringraja auto :lol::lol::lol:

PS! Minu C-klassiga sõidetud aegadest on näha et esimene ring on sõidetud ilma ESP-ta ja teine ESP-ga. Peaaegu 3 sek. vahet.
Usun et kui oleks pisut harjutada saanud rohkem siis oleks äkki paar-kolm sekki parem tulemus!
Igati lahe üritus oli!!! Seda peaks kordama!

C220CDI Sulo 1.05,89 1.08,44 2.14,33
Vito       Sulo 1.15,37 1.16,16 2.31,53

Vot sellised vahed on C ja Vitoga sõites.
Olekski natuke imelik olnud, kui Sa poleks minu uisutamisest kiiremini sõitnud... kW vahe+rehvivahe+juhioskuste vahe. Eriti hästi on minu aegades näha, kui palju kaotab murulesõiduga:evil:

See libistamine vs ideaaltrajektooril libisemata sõitmine on juba ammu selge. Igasugune libistamine sööb aega.

Aga see-eest on tõeline fun läbida kurve otsekskeeratud ratastega:lol:

Lisaks tõeline egoupitus: ka 66 kW saab kurvist kiirendades ratta all ringi:tongue:

Lihtsalt teadmiseks, et läbides ringi rahulikult, pingutamata ja punnitamata, sain kolme ringi keskmiseks 1.25...
Aegade põhjal võib öelda ,et ma olen päris kõva tiib ringrajal!Lõpuks on siis mu talent avanenud.:cool2::lol:

Mõned pildid kah.Võsa,kahjuks ei olnud mu fotokas nii kiire reageerima nagu oleks soovinud.
Ee, juhatus, äkki teeks uue sõidu, seelord kuiva ilmaga.... :tongue:
Soovitavalt peale 13. juulit. Saaks "musta" rajal proovida.
Sõitsin küll pühapäeval läbi Rapla, aga vaadates ilma...
sorry õõtshoob ei lubanud liikuda.K..rt.
Lehti: 1 2