Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W02 C 180 1997 aku ei lae ja armatuuris aku tuli põleb.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Selle -25ga auto töötas hästi, aga külmade lõppedes. Jooksis aku kokku. Aku oli täiesti kutu. Armatuuris aku tuli enamasti põleb. Alguses kustus mõnekümneks km ära. Kui vana akut toas laadida ja sõita siis teeb tiiru ära, aga järjest hakkab armatuuri tulesi juurde viskama.

Küsimus ongi, et kas ma saaksin ise enne mingisuguseid releesid või kaitsmeid kontrollida enne kui generaatori asjus Mercedes-Benz remonti viin ? Kui jah siis mis releed?
Või milles võib probleem olla?

Ilusat tagavedu
Küsimuse alusel ei tasu ise küll midagi kontrollida, vaid viia võimalikult kiiresti mõne asja tegelikult tundva inimese juurde: https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=6877

Laadimispinge koormuse all oleks vähemalt pidanud kirjas olema, et meil üldse tasuks soovitusi jagama hakata... Eusa_think
(16-12-2021, 12:10 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Küsimuse alusel ei tasu ise küll midagi kontrollida, vaid viia võimalikult kiiresti mõne asja tegelikult tundva inimese juurde: https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=6877

Laadimispinge koormuse all oleks vähemalt pidanud kirjas olema, et meil üldse tasuks soovitusi jagama hakata... Eusa_think

Selge. Aitüma vastamast
Selle jutu põhjal arvaks, et autol on katki kas aku või generaator või suisa mõlemad.
(16-12-2021, 06:03 PM)kaupo51 Kirjutas: [ -> ]Selle jutu põhjal arvaks, et autol on katki kas aku või generaator või suisa mõlemad


Korraliku akuga sõidab kah. Aga eks asi genekas vast on siis jamh..
Pingeregulaator oli õhtal.
Ilusat vana lõppu!