Pandud uus termostaat, salongi hakkab soe kohe tulema, mootori temp. kerkib väga aeglaselt, enne peab mitukümmend km sõitma et 60 neni temp. läheks, 40 km sõitmisel maanteel jõuab ka 80c ni? Linna jõudes langeb jälle 70 ne peale. Papp on ette pandud radikale. Radikas soojaks ei lähe, samuti termostaadist minev voolik radikasse on külmapoolne, seega termostaat peaks töötama. Üks põhjakate muidugi muudu, kuhu see soe läheb ma aru ei saa, kas veel mingi lisatermostaat või elektrisoojendus?
Teadmata konkreetse auto tegelikku varustust, siis tasub see läbi lugeda ja sealt edasi harutada teisi lingitud teemasid:
https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=21213
Paraku tasuta lõunaid ei ole: praeguse ilmaga ei jää nüüdisaegsest ökodiislist nii palju sooja üle, et toa soojaks saaks...
Miks peaks kütust soojendama? See ei aita ju kuidagi maailmajanaduse kasvule kaasa.
CDI mootoris kuumeneb kütus väga palju ja seda tuleb jahutada, muidu läheb kuumades oludes keema. Pakases autode kasutajad on nii marginaalne kliendigrupp, et nende pärast väga ei muretseta. Ning selgelt ei kuulu kolmanda ringi omanike mured tehase kliendipeedistuse vaatevälja. Me oleme ikka selgelt omapead oma maailmamajandusele kahjuliku ellusuhtumisega.
Mul lähevad kõik mersud väga kiiresti soojaks. Isegi kui kero on välja lükatud. Ei saagi täpselt aru mis neid soojendab. Samas volks läheb ikka väga haledalt soojaks, kui üldse läheb. ?
See on diisli pealt seisusoojendaja vist õige nimega. Samas, kui sul on see peal ja see ei tööta, siis see võib olla ka põhjus miks sul auto soojaks ei lähe.
Tõsi ta on et ega tänapäeva ökodiislitel enam soojust ei jagu et salongi kütta
Kuna küll hooaeg on möödas ,siis ka teema aktuaalsus ehk mitte väga tõsiseltvõetav....Kui teema algataja aga pole probleemi lahendanud,võta ühendust.Mul riiulil ootamas mited nn "plug and play" webasto komplektid..mida need endast kujutavad
vaata siit.