Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W140 500SEL ASR/ABS
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!

Aasta aega tagasi hakkas vahelduva eduga ASR ja ABS tuli põlema. Vahel lõi ka ainult ASR tule põlema ja limp mode tuli sellega kaasa - gaasipedaal töötab ainult põhjaasendist ning käiku vahetab veidralt.

Nüüd sõitu alustades viskab kohe mõlemad põlema, limp mode koheselt sees.
Mõned mehed on ka veakoode vaadanud, aga midagi suurt teha pole osanud.

Kelle juurde viia? Google kohaselt võib viga olla väga erinevates asjades, seega igaüks seda lahendada vist ei oska. Keegi oskaja võiks olla kogenud sellise probleemi duagnoosimisel.
Minu 1992 CE420 oli midagi sarnast-löpuks selgus viga-kulunud genekas. Ainukesena oskas aidata/vea tuvastada Truumu Diagnostika.

Nüüd uuel aadressil Petrooleumi 8:

www.truumu.ee
Proovi ajude blokis kõik pistikud lahti kinni üle liigutada või ka puhastada, aku klemm enne maha muidugi.
Minu w210-l põhjustas väga veidraid hädasid vigane abs hammavöö. ASR BAS tuli hakkas vahel põlema, pidurdas veidralt ning käike ei vahetanud. Kõike seda katkise abs võru pärast ning peale uue võru paidaldust on kõik korras.
Jõudsin vea jälile nii kui arvutiga vaatasin rataste kiiruseid ja märkasin anomaaliat ühe ratta kiiruses.
Tänud kõikidele asjalike soovituste eest! Lesven ja üks Haapsalu mees on juba diagnostikat teinud, aga ma ei saanud tõesti mitte mingeid ammendavaid vastuseid.

Truumusse proovin minna, annan teada tulemustest.
Hei, 

Teadmata selle auto väljalaskeaastat võib nende sümptomite korral alati kahtlustada biolagunenud juhtmestikku (eriti drosselklapi juures).
Edu ja jaksu diagnoosimisel!

Parimate soovidega,
Sm. Västrik
Geneka viga võiks koduselt ideeliselt diagnoosida, auto käima ja juhe maha ja vaadata kas läheb hullemaks, eriti sõites. Kuna kirjutad, et nüüd on kohe alguses, siis sellest enam abi vist ei ole. Aku täis laetud võiks esilagu need probleemid kadunud olla.
Kui proovima hakkad, siis turvalisuse mõttes akujuhtmele tõmba üks kummikinnas või midagi otsa, ei ole vaja lühist tekitada.
Väga julge soovitus algelise elektroonikaga autole... Geneka mittetoimimisele saab nii hästi jaole küll, aga midagi muud elektrilist ja raskestileitavat võib selle tegevuse käigus loojakarja minna.

Üks normaalne multimeeter näitab kenasti ära laadimispinge (mis peab jämedalt olema vahemikus 13,5-14,4 V) ja keerulisemad asjad võiks ikka jätta spetsialistidele, mitte tekitada omapead pimesi sahmimisega vigu juurde.

Samas - meil on vaba maa ja igaüks võib oma varaga toimetada oma äranägemise järgi. Ma soovitan ka esimese asjana uurida mootori juhtmestikku - selleaegne isolatsioon oli nii loodussõbralik, et mittekvaliteetsete autode (endiselt kasutusel, peale planeeritud kasutusea lõppu) puhul on kohusetundlikult ära pudenenud ja siis põhjustavad paljad kiud palju nalja.
Mina soovitaks pöörduda MBabi.ee poole. Vähemalt mõni aeg tagasi oli nendest väga suur abi, selgitamaks välja samasugust probleemi. Sellises vanuses autol peab viitsima veidi rohkem asjadesse süveneda, kui pulgalt diagnostika arvutiekraanil kuvab.

Põhjuseid võib olla mitmeid:
1) Lagunev juhtmestik
2) ABSi võrud/andurid/juhtmed
3) Rooli asendi andur (kui ta omab seda)
4) ABSi pump/aju/moodul
5) ASRi pump
jne jne jne...