Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: s124 termostaat ja ventilaatori sidur
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
'95 e280 sõiduki M104 mootorist kaob soojema ilmaga suur osa jõudlust ära. Seejuures soojaks tuleb pidada 15+ kraadi. Linnas valgusfooride vahel ka juba madalamaid temperatuure. Seejuures, ent mitte alati, jahutusventilaator möirgab. Jahutusvedeliku seier püsib üsna kenasti ühe koha peal.
Kapoti all järgneval pildil kujutatud kleeps.
1. Kas kleepsul kujutatu võiks anda vihjeid sobiva termostaadi ja ventilaatori viskosiduri kohta?
2. Kas keegi targem oskaks sobivate, tootja poolt määratud avanemise/rakendumise temperatuuridega varuosanumbritega aidata?

Tänan!

[Pilt: IMG-20210606-170725-01-01.jpg]
Mul ühel masinal kadus mootorist jõud kuna üks temp andur otsustas, et õues on 140 kraadi sooja ja kütust väga peale ei anta. Peale anduri vahetust oli kõik korras. Sul äkki viga sarnane?
Kõik mõeldav ja mõeldamatu järjepanu justkui vahetatud: mootorijuhtmestik, gaasiklapp, vända- ja nuka andurid, kütuserõhu regulaator, pihustid, poolid, õhu lugeja, õhu temperatuuri andur, ülepinge kaitse, aju remonditud, nii 4-ja kui 1-e kontaktiga jahutusvee temperatuuri andurid.
Olulist paranemist ei ole täheldanud. 
Praegusel jahedal aastaajal kirjeldatud mure praktiliselt ei esine.

Kas esimeses postituses oleval kleepsul kujutletud termomeetri sümbol võiks viidata, et mootor armastab tööd tehes alla 80°C püsida?