Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: CL 500 (C216) anomaalia
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem(id) 2008a CL 500 Mercedes'ega: linnakiirusel lõi praktiliselt kõik hoiatustuled põlema; roolivõim ja jõud kadusid; COMAND andis märku, et kui auto mootorit ei käivita, suretab ekraani välja (auto oli tegelikkuses vähemalt 10 min sõidus olnud). Seejärel sai peatatud ning välja suretatud -- lasin tal natukest aega seista ning peale käivitust oli ~10 sek kõik OK, kuniks eelmainitud vead tagasi tulid, kuid mitte ainult -- kogu taustavalgus, COMAND ning nupud ja lülitid lõpetasid töötamise (kellaploki ekraan veel põles häguselt), kuigi auto oli veel liikvel -- väiksema tõusu saabudes suri auto jõupuuduse tõttu täielikult välja. Liikluse häirimise vältimiseks käivitasin ta peale seiskumist koheselt ning absoluutselt kõik (peale COMAND'i) oli tagasi 100% töökorras. Peale 5 min sõitu otsustas COMAND ka järsku tööle hakata. Juhtumist on praeguseks möödas ~48 h ja hetkel veel kordunud pole.

Teiseks murekohaks on vaheldumisi kellaploki ekraanile tekkivad pimenurga- ning parkimisandurite "no function" tuled, mis kaovad mõne sekundi jooksul ära. 100% ajast nad ei teki ning kui peaksid ilmuma, siis ainult väga madalal kiirusel enne seismajäämist. Mõlemad funktsioonid on tegelikkuses täiesti töökorras.

Kas keegi on varem seisnud selliste probleemidega silmitsi, või teab mis võib olla nende põhjustajaks?
Töökotta võimalik minna alles ülejärgmisel nädalal, seega igasugune eelnev info, mille tõttu ta sedasi käituda võib, on teretulnud.
Sul on miski probleem vooluga. Ilmselt mitte akus, kuivõrd käivitamised olid võimalikud ja edaspidine elu ka. Tõenäoliselt on probleeme SAM jõuahelas.

Seda aga välja otsida... Eusa_doh

Ma soovitan Meegot: https://foorum.clubmb.ee/showthread.php?...#pid151387
Oli sarnane probleem ühe teise margiga, vahepeal viga polnud mitu päeva, siis jälle uuesti. Minu puhul oli viga genekas. Vool kôikus, vahepeal laadis ja vahepeal mitte. Ei tea kas seotud sellega vôi mitte aga probleemid algasid samuti niiskemate ilmadega ja vahetult enne talve.
Kaks varianti - kas laadimine liiga nõrk (generaator, harjad kohe otsa saamas) või tagumine pardaaku (suur pardaaku pagassis istme selajtoe taga) on omadega kutu.
(08-11-2021, 12:12 AM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Kaks varianti - kas laadimine liiga nõrk (generaator, harjad kohe otsa saamas) või tagumine pardaaku (suur pardaaku pagassis istme selajtoe taga) on omadega kutu.

Aku ise selleist asja ei korralda. Mis on surnud, see on surnud ja ise korda ei saa. Nöökiv genekas küll tapab ka aku ära, aga selleks kulub aega. 

Sihukese geneka suudab iga pinge mõõtmisega hakkama saav isik ju ära tuvastada, selleks pole mingit diagnostikut vaja.
Minul on korraldanud. Varta AGM.