Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: A180 lambda andur
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Vabandust, kui rumal küsimus, aga enne, kui hakkan auto alla ronima ja põhjakatet ära kiskuma, uuriks, kas W169 A180-l (80kw diisel) on üks või kaks lambda andurit?
Nimelt kütusekulu on linnas pea kahekordne kui peaks ja diagnostika probleeme ei näita. Auto all loiku pole ning salongis diislihaisu ka mitte.
Aga millest siis tekkis arvamus, et lambda andur läbi on? Diagnostika seadmega võiks live datat lugeda ja vaadata, et mida auto vähe või palju saab. Võid korra ka maanteel "tühjaks" lasta. Kui väljalase tahma täis korjanud, siis see aitab vahest.
Sel autol peaks olema control ja diagnosis sensor mõlemad.
Diagnostika viga ei näita ja tahmafilter sai just läbi pestud. Tunniajase linnasõidu järel näitas naisel täna 16l/100km.
Igasugu egr-id ja tahmakad lase minema lüüa ja välja kirjutada. Need on mootori surm. Vahet pole kui "roheline" see tunduda võib.
Auto24 foorumist abi loota on ka suht narr. Seal on 1000 klouni sekka paar asjalikku venda sattunud ja proovi siis täpselt aru saada mis on mis.
Ma ise pakun, et midagi on ikkagi umbes. Kas siis sisselaske pool või väljalaske pool.
Ja mine talla maanteel korralikult pähe. Varemgi masinad korda saanud sedasi. Linnas tiksutamine ja "rahulik" sõidustiil tahmavad mootori lihtsalt ära.
(07-11-2021, 10:45 PM)trevooorrr Kirjutas: [ -> ]Tunniajase linnasõidu järel näitas naisel täna 16l/100km.

Tee pilt "after start" kütusekulust ja numbritest.
(08-11-2021, 01:08 AM)laf1247 Kirjutas: [ -> ]
(07-11-2021, 10:45 PM)trevooorrr Kirjutas: [ -> ]Tunniajase linnasõidu järel näitas naisel täna 16l/100km.

Tee pilt "after start" kütusekulust ja numbritest.

[Pilt: received_316834266547546.jpeg]
(07-11-2021, 11:20 PM)jsv Kirjutas: [ -> ]...
Ma ise pakun, et midagi on ikkagi umbes. Kas siis sisselaske pool või väljalaske pool.
Ja mine talla maanteel korralikult pähe. Varemgi masinad korda saanud sedasi. Linnas tiksutamine ja "rahulik" sõidustiil tahmavad mootori lihtsalt ära.

Tjah, keskmine 26 km/h on diiselmootori surm. Crybaby

Üks Tallinn-Kose IV käigul 110 km/h võiks torud puhtaks lüüa küll. Umbes väljalase peaks ju sõites ka tunda olema - pöördesse ikka läheb?

Ummistus sisselaske poolel ei tohiks sel mootoril kütusekulu tõusu põhjustada - lihtsalt ei anta kütust peale, kui sisselaskerõhku ei ole.
Kusjuures see sisselaske pool mõjutab küttekulu küll. Omal kogemus olemas, kuigi mul oli kinni tahmanud umbes 70 prossu. Egr-iga ja ilma "oil catch can"-ita on see paratamatus. Aga... Kuna ilmad on alla 8kraadi soojad ja sul on suhteliselt lühikesed otsad, kas see küttekulu ei või olla põhjustatud lisakütte töötamisest? Kui disla kuskilt torust lihtaslt maha jookseks, siis tunneks vist igaüks haisu järgi, et mingi jama on.