Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: kütusefiltri vahetus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
diisli kütusefiltrit vahetasime sõbraga ( w320 cdi , 2002 aasta ) ja nüüd enam auto käima ei lähe ,
mida teha !?
Panid filtri ikka õigesti paigale? Pump tööle hakkab?
Filtri kütust täis valasite? Tihend ja filtri kaas said tihedalt peale? Õhu kütuselatist välja lasite?

Minul ei klappinud originaalfiltriga kohe kuidagi kooselu. Läksin vahetatava plekkpadruni peale üle:
VAICO V30-8171 ja MB kood A6110920001.

Tagasivool tuleb filtirst mööda panna.
Soovitand siis asenduseks juba selline plekkfilter, kus tagasivool ka filtrist läbi käib, jääb originaalilähedasemSmile Nt selline kombinatsioon, filter + klapp tagasivoolu ühendamiseks: 6110920601 + 6110780249

Aga muidu jah, peale kütusefiltri vahtust õhu pealt käima ei lähe. Filtri täisvalamisest reeglina piisab, siis jõuab starterit ringi ajades õhu välja pressida.
Miks peaks tagasivool üldse filtrisse minema?

Võimalik õhk jääb ringlema, täiskoormusel kõrge latirõhu ülesköetud kütust pole samuti tagasi pumpa vaja - ma ei näe ühtegi põhjust, miks peaks tagasivool üleüldse filtrisse minema.

Jah, ma tean, et teoorias vähendab see etteandepumba koormust ja pikendab kütusefiltri vahetusvälpa, aga pool milli sõinud auto juures pole kumbki enam teemaks. Siin on teemaks töökindlus mõistliku raha eest.
tere ! seal selgus et vana-vanad tihendid olid kaane sisekülge puntrasse jäänud ,
nii et puhtaks see ja uus tihend--korras