Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 Kesklukk, süüde ei tööta.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Autoks 1999 2,4 automaat. Smartkey. Ja mure selline, et peale 20 minutilist parkimist auto uksed ei avanenud enam puldist, süüte lukk ei lähe lukust lahti. Käigukast on parkingu peal lukus. Tagumine luuk avaneb sisemiset nupust. Kui vajutada alla uksenupud seest, siis paar korda õnnestub lukuring avada sisemise nupuga armatuuris ja rohkemaks jaksu pole. Lukustamine ei õnnestu. Kütuseluuk ei avane. Nagu jookseks aku tühjaks. Või ütleks nagu kondekas. Paarikümne minuti pärast saab asja korrata. Lülitades sisse tuled ja avades uksed hakkab tulede summer tööle, et meenutada tulede välja lülitamist. Kui võti sisestada lukuauku, jääb summer vait. Roolilukk lahti ei lähe. Keegi misit sama läbi elanud?
(04-10-2021, 03:18 PM)Peter Kirjutas: [ -> ]Tere. Autoks 1999 2,4 automaat. Smartkey. Ja mure selline, et peale 20 minutilist parkimist auto uksed ei avanenud enam puldist, süüte lukk ei lähe lukust lahti. Käigukast on parkingu peal lukus. Tagumine luuk avaneb sisemiset nupust. Kui vajutada alla uksenupud seest, siis paar korda õnnestub lukuring avada sisemise nupuga armatuuris ja rohkemaks jaksu pole. Lukustamine ei õnnestu. Kütuseluuk ei avane. Nagu jookseks aku tühjaks. Või ütleks nagu kondekas. Paarikümne minuti pärast saab asja korrata. Lülitades sisse tuled ja avades uksed hakkab tulede summer tööle, et meenutada tulede välja lülitamist. Kui võti sisestada lukuauku, jääb summer vait. Roolilukk lahti ei lähe. Keegi misit sama läbi elanud?

Kas muud elektrilisad toimivad? Aknad, istmed, katuseluuk, peeglid, suunatuled? Kondekas kere vahel viga ei ole, sellel seal teistsugune eesmärk. Esmalt arvaks, et aku on vana ja sellel pole mahtuvust alles jäänud või on viga keskluku ajus.
(04-10-2021, 03:35 PM)MAV Kirjutas: [ -> ]
(04-10-2021, 03:18 PM)Peter Kirjutas: [ -> ]Tere. Autoks 1999 2,4 automaat. Smartkey. Ja mure selline, et peale 20 minutilist parkimist auto uksed ei avanenud enam puldist, süüte lukk ei lähe lukust lahti. Käigukast on parkingu peal lukus. Tagumine luuk avaneb sisemiset nupust. Kui vajutada alla uksenupud seest, siis paar korda õnnestub lukuring avada sisemise nupuga armatuuris ja rohkemaks jaksu pole. Lukustamine ei õnnestu. Kütuseluuk ei avane. Nagu jookseks aku tühjaks. Või ütleks nagu kondekas. Paarikümne minuti pärast saab asja korrata. Lülitades sisse tuled ja avades uksed hakkab tulede summer tööle, et meenutada tulede välja lülitamist. Kui võti sisestada lukuauku, jääb summer vait. Roolilukk lahti ei lähe. Keegi misit sama läbi elanud?

Kas muud elektrilisad toimivad? Aknad, istmed, katuseluuk, peeglid, suunatuled? Kondekas kere vahel viga ei ole, sellel seal teistsugune eesmärk. Esmalt arvaks, et aku on vana ja sellel pole mahtuvust alles jäänud või on viga keskluku ajus.
 
Need kõik hakkaksid tööle alles peale süüteluku keeramist. Võti ei ava lukku Tuled, põlevad, suunad hakkvad ka tööle ju alles peale süüte lülitumist. Ohutuled töötavad. Akuga muret pole, On laadija, on teine auto.... Kus on kondekas?
Pole seal mingit kondekat, mille vahetusega saaks veast lahti ...

Mõlema võtmega sama jama? Nuppu vajutades kenasti tuluke vilgub võtme küljel ja telefoni kaameraga võtme otsast vaadates ka IR-LED?

Kui jätta mootorikate lahti ja lasta autol need vajalikud 20 min ära olla ning püüda uksi avada/võtit süütelukku panna, kas siis mootorikatte alt plusspostist mõõtes on akupinge? Ja seda on 12+ V?
(04-10-2021, 08:21 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Pole seal mingit kondekat, mille vahetusega saaks veast lahti ...

Mõlema võtmega sama jama? Nuppu vajutades kenasti tuluke vilgub võtme küljel ja telefoni kaameraga võtme otsast vaadates ka IR-LED?

Kui jätta mootorikate lahti ja lasta autol need vajalikud 20 min ära olla ning püüda uksi avada/võtit süütelukku panna, kas siis mootorikatte alt plusspostist mõõtes on akupinge? Ja seda on 12+ V?

Akus voolu küll. Laadija sai taha pandud, teisest autost juhtmed... Tulukesed vilguvad ja otsast ka kaameraga näitab tulukest.
Mingi side luku ja võtme vahel toimub kui ta põlevate tulede puhul summeri välja lülitab avatud ukse puhul.... Kuid salongi sisene luku avaja???
Ma küsisin põhjsuega, kas kapoti all akupostil ka on aku pinge, kui tarvitit lülitada. Mitte seda, kas akus voolu on.... Confused

Vana auto ju, punnsilm on ka tuntud roostetaja. Aku plussjuhtme läbiviik juhi jalgade all auto põrandas on kurikuulus segaste jamade põhjustaja. Või mõni armatuurialune kereühenduspunkt.

Aga võib ka kondekat edasi otsida...
(04-10-2021, 08:49 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Ma küsisin põhjsuega, kas kapoti all akupostil ka on aku pinge, kui tarvitit lülitada. Mitte seda, kas akus voolu on.... Confused

Vana auto ju, punnsilm on ka tuntud roostetaja. Aku plussjuhtme läbiviik juhi jalgade all auto põrandas on kurikuulus segaste jamade põhjustaja. Või mõni armatuurialune kereühenduspunkt.

Aga võib ka kondekat edasi otsida...

Ma ei pakkunud kondekat välja. Ma räägin, et käitub nagu kondekas. Vool- pinge on 12,4 stabiilselt. Aga Kapoti alused mutri ühendused on lahti- kinni keeratud. Eks homme hakkab siis salongist mutrialuseid ühendusi otsima.
Täku andmise karbi võid ka üle vaadata, seal kipub kah ussitama.
Kogu anomaalia lõppes süütevõtme remondiga. Eusa_clap
Hea, et käima said. Veel parem, et siia ka teada andsid. See kiputakse suures rõõmus unustama.

Kus teha lasid?
Ma võin midagi segi ajada aga nagu meenuks, et sellel punnsilmal toimiski võti teatud arvu kordi