Ühtäkki lõi temperatuurinäidiku põhja, maksimumi peale. Mootor on külm, käima ei pane ning seier liigub üles juba süüteasendis. Mootori küljel oleva kahe juhtmega temperatuurianduri ühendasin lahti ning see seierit kõrgusest alla ei toonud (kuigi oleks pidanud). Ühendasin aju küljest vastavad klemmid lahti kui aku maas oli ning ka see ei aidanud (kahtlustasin kusagil lühist: ajust saadetakse +5 volti andurisse ja kahjustunud juhtmerüüde korral läheks see maksimumina tagasi lükates näidiku põhja). Välistan ära ka spidomeetri-ploki vea — sai proovitud ka teise paneeliga. Kuna ventikas hakkab ka täistuuridel undama, siis pole viga ammugi temperatuurinäidikus vaid auto arvab tõesti, et katel on üle hakanud kuumenema. Arvutiga ülekuulamine ka viga ei näita. Kas ehk on veel mõni temperatuuriandur peale selle ühe mootorist paremal OM648-l või teab keegi veel midagi kahtlustada?
Display peale ei viska mingit kirja jah? Loogiliselt võttes, kui temp max peale tõuseks ja auto üle kuumenema hakkaks, siis annaks masin ju kindlasti ka märku, et jää seisma.
Sellesmõttes võiks arvata, et auto tegelikult ei arva, et ülekuumenemisega probleemi on.
Edit: Ennist jäi märkamata, et ventika tõmbab ikka täistuuridel tööle.
Viga ei näita tõepoolest (Carsoft-i) diagnostikaga. Ventika tõmbab tõesti undama ehk siis autole tundub, et on üle kuumenemas. Kusagilt lugesin, et lisaks termostaadi juures asuvale temperatuuriandurile peaks ka veepumba lähistel mingisugune paiknema -- ehk on asi sealses?
Kontrolli igaks juhuks ka köik kaitsmed üle! Minu 2001 a w203 oli sama anomaalia kui üks mootoriga seotud kaitse läbi pöles löi ka vendi maksi peale käima. Siis oli ka mootor avariis. Pöhjustas selle sisselaskes olevate siibrite kinni kiilumine. Mootori temperatuuriga sellel polnud mingit seost. 203 oli kaitse äkki number 64 kapoti all olevas kaitsme karbis. See oli minu meelest mingi mootoriga seotud elektroonika ülepinge kaitse. Kuna see oli suht ammu siis täpselt enam ei mäleta.
Kaitsmed osutusid kõik terveteks. Kas 2003. a 320CDi-l ehk OM648-l võib olla ka teine temperatuuriandur peale vasakul termostaadi lähistel oleva?
(13-06-2021, 02:40 PM)supercharger230 Kirjutas: [ -> ]Vb leiad siit mõtteid. Video lõpus suht äge temp näidiku test ka.
https://www.youtube.com/watch?v=iKwn1dXXR44
Seda videot nägin, laiendas silmaringi küll...
Ometi lõigates aju pistiku juurest anduri juhtmed katki, on temperatuur endiselt maksimumi peal. iCarsoft OBD scanner ütleb mootori temperatuuriks 137,1 kraadi. Keegi mainis hiljuti, et ka katkine uksemoodul võib sellist viga põhjustada
Kõige hullemal juhul on mootori ajul endal viga