Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: M104 süütemäng
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kiire küsimus vanemate MB huntidele.
Pikemat aega maadlesin ühe w140 s300 käima saamisega. Vahetasin süütemooduli ja panin odavama otsa jagajakaane ning rootori. Auto käivitus poolest pöördest.
Paraku õnn oli lühike kuna esimene 15km tiir lõppes tee ääres ja nööri otsas koju tagasi.
Säde olemas aga küünaldeni ei jõua miskit.
Uuel rootoril nurga maha võtnud ja kestast mõra läbi nii, et lööb nukkvõlli üle.

Kas tõesti on müüdav detail olematu kvaliteediga või viga jagajas? Vanal rootoril oli samamoodi nurk maas ja mõra. Tootja mõlemal komplektil BREMI.
Oleks vist võinus oem asja sebida või bosch vähemalt.
Bremi ei tohiks päris saast olla.

Kui kaane peale panid, kas see istus kenasti pesasse või tuli sundinda-kangutada? Ega seal rootori jaoks palju ruumi ei ole...

Palju jaguri võlli ristilõtk on? Ega see mootori pööramisel ei muutu?
Tere,

Minu kolmekordne teelejäämiskogemus ütleb (ühel korral siiski sõbra 260 SE, aga kõik jäid teele peaaegu kohe peale rootori vahetamist), et Bremi rootoritega on köis või puksiir lähemal ajal peaaegu 100% kindel. Tasub osta alati Beru või Bosch.

Parimate soovidega,

Tauno
Kaas ja rootor said lusti paika, lõtku võllil ei täheldanud. 
Huvitav, et vana komplekt oli kordi hullem aga sõitis. Seisma jäi ka tühja koha pealt ja veaotsing ning süütemooduli soetamine võttis aega.

Lisaks kadunud sädemel läks ka võtmest käivitamise mugavus, eks tollele peab ka rohtu leidma.

Tänud kes kaasa mõtlesid Thumbsup