Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W211 Natukene kõrgemaks
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist, Sooviks Teada milliseid keerdvedrusid või mida muutma peaks et saaks W211 E200 Sedaan avantgarde tagumist osa natukene kõrgemaks, mitte palju, et visuaalselt viisakas näeks välja ! ?
Mis Sul seal on? Kõige lihtsam on panna paksemad vedrualused seibid.

Variant on ka lihtsalt värskemad panna. Pole ju teada, on seal üldse originaalid või on juba kord vahetatud mingite turu odavaimate vastu...
Avantgarde muidu ongi kõige madalam. Kui vedrud lihtsalt väsinud siis soovitav uued panna. Aga kõik 4, muidu on pärast tagaosa püsti ja nina vastu maad. Avantgarde patjadega kergitada saab küll aga kuna vedrud on jäigad siis jääb suht pakuks ikkagi.
Milliste patjadega kergitada. Äkki saab mingi pildi või lingi kus neid soetada saab? Vedrud tunduvad hetkel visuaalselt väga korralikud olevat.
Guugel aitab, üks võimalustest on selline:
https://varuosamarket.ee/koik-tooted/kee...ru-vahele/
Kas need seapeedid on ära ratsinud vedrualused kummiseibid 211? Igatahes varuosana seda ei pakuta netisSad

Siis jah, vedruvahetus on teema, aga millist täpselt sinan vaja on, KST. Katsetamise wärk.
Hei, 
W211 tagavedrul on ikka kummist padi endiselt olemas ja neid saab vähemalt teoreetiliselt erinevate paksustega osta. Smile
[Pilt: 210407_W211_tagaamordid.jpg]
Pane autost sirgel (loodis) teel pilt külje pealt. Üldiselt w211 sedaanil jääbki mulje, et tagumine ots veidi liiga all. Mul sõber alles maadles sama teemaga. Vahetas kõik vedrud ja padjad. Tulemus on see, et mitte kui mingit vahet ei ole, tagumine ots oleks nagu ikka vastu maad. Samas küljejoon jookseb nagu paralleelselt maaga. Võib-olla mängib rolli see, et ei pannud originaal varuosasid.
(07-04-2021, 03:40 PM)marek Kirjutas: [ -> ]Pane autost sirgel (loodis) teel pilt külje pealt. Üldiselt w211 sedaanil jääbki mulje, et tagumine ots veidi liiga all. Mul sõber alles maadles sama teemaga. Vahetas kõik vedrud ja padjad. Tulemus on see, et mitte kui mingit vahet ei ole, tagumine ots oleks nagu ikka vastu maad. Samas küljejoon jookseb nagu paralleelselt maaga. Võib-olla mängib rolli see, et ei pannud originaal varuosasid.

Lasin panna uued vedrud taha(avantgarde 200 b) 2a tagasi Silberis. Värvid vedrul olid 2x sinist ja 1x kollane. Külgvaade on väga normaalne(tagumine ots pole küll liiga madal, mis riivaks silma. Vedru kood oli A2113240504. Hind koos vahetusega oli 210 EUR(1h).
B kategooria vedrudega Mercedese puhul mängida õnnestumise tõenäosusega on sama, mis Vene ruletti mängida ühe tühja kohaga salves...
(07-04-2021, 07:58 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]B kategooria vedrudega Mercedese puhul mängida õnnestumise tõenäosusega on sama, mis Vene ruletti mängida ühe tühja kohaga salves...

[Pilt: biggrin.png]Üldhariduse mõttes tuleb mainida, et vene ruletti ei saa mängida relvaga millel on salv. Mainitud põnev mäng on võimalik ainult sellise relvaga millel on trummel ja nimetatakse seda revolvriks.
W211-l on esimese vedru alumine taldrik reguleeritav 4 cm.