Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W463 sisselaskekollektor
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere Lugupeetavad

Profülaktika mõttes vaatasin, et mis nägu on EGR ja sisselaskekollektor. Asja lahti võttes asi ei paista hea välja-tahmakiht 1cm. Minu arust see EGR ei tööta nii nagu insenerid ette nägid. Mis on arvamused, kas lasta see EGR välja progeda+kolle puhastus. On tegijaid soovitada? ÜV läbis vigadeta, aga tundub nagu see ikka õige asi ei ole.
Mootor siis rida 5; 2,8 liitrit.
Kui on tahmane, siis järelikult töötabWink

Iseasi, et EGR pole mootori tervisele just väga hea. Kui võimalikke probleeme tulevikus ülevaatusel ei karda, siis korrektne väljaprogemine teeb mootorile head.

Samas hakkavad jääkarud kiiremini sulama, Greta tuleb öösiti kummitama ja suurlinnade õhk saastub kiiremini. Seega vastutustundlik oleks süsteem puhtaks luuata. Veel parem: auto utiliseerida keskkonnasõbralikult ja soetada uus elektriline.

Smirk
G270 CDI (R5 115kW) peaks 2.7L olema, väike parandus.
Kahjuks jah 2,7, aga "pommikindel" ja minu auto puhul ülehooldatud.
Kui ainult tahmane, pole asi hull, kui aga selline mustläga(õi-tahma segu),siis lood teised.Arvestades et kui palju on autoläbisõit,mitte "usumeetri" näit sii ehk see 1cm kuiva tahma polegi hull.Kui lahtivõtsid , siis puhastasid ikka ära?pööra ka tähelepanu karteri tuulutusele,selle ummistus on 1 põhjuseid miks õli ka satub sisselaske süsteemidesse...helista ei viitsi kirjutadaSmile selgitan rohkemSmile