Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Jahutussüsteemi anomaaliad
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Loodan, et targematega arutamiseks sobib see teema.
Tegemist ei ole kül seekord MB sõidukiga, aga diiselmootori jahutussüsteem on ju laias laastus sama. Hetkel jutuks on Renault Trafic 2,5
Nimelt, peale termostaadi vahetust on nüüd nii, et mootor läheb sõites soojaks, salongi puhub sooja, jään foori alla seisma, jahtub salongi puhutav õhk ning langeb ka mootori temperatuur. See küll näidiku järgi.
Natuke pöördeid tõstes, tõuseb mootori temp. näidik ja ka salongi õhu temp.

Millest minu küsimus, saan aru, kui jahutussüsteemis on õhk, siis kõige kõrgemas kohas, st soojendus radikas. Aga miks jahtub mootor?

H.
Hei,
Kui tegemist oleks mõne autoga, millest ma midagi tean ja millel on EGR, arvaks, et seda põhjustab avatud EGR-i termostaat. Smile

Parimate soovidega,
Tauno
Termostaat oli ikka õige? Ja paigaldamise ajal kenasti kinni?

Praaktermostaati ei saa välistada.

Kusjuures ka EGR jahutus on hea pakkumine.
Tere.
Ma tänan kaasa mõtlemast, aga mu esimene kahtlusalune, õhk süsteemis, vist oli õige, eile, peale pikemat sõitu, seda jama enam pole, ning sissepuhutav õhk on päris soe. Jahutsvedeliku tase oli hommikul madal, panin normi. Hetkel,tundub, et korras. Kuigi ikkagi, loogiline ei tundu see mootori temperatuuri langus, sest temp andur asub ju termostaadi korpuses.

Head uut aastat

Holari