Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w126 viskab aeg-ajalt bensiini välja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
1991 420se w126 on auto ja probleem on küllaltki imelik. Nimelt aeg-ajalt laseb kuskilt pumba juurest bensiini välja nagu tuleks kraanist. Tagurdades garaažist välja, jääb kõigepealt käivitamise momendist suur ruutmeetrine bensiinilomp maha ja siis 10cm paksusega bensiinijoon mööda tagurdamise trajektoori. Teinekord ei tule mitte midagi, pump on täiesti kuiv. Auto töötab pidevalt täiesti edukalt, lihtsalt mõne käivituse ajal viskab pangega bensiini välja ja siis kui seisma jätta ja uuesti käivitada jääb tavaliselt täiesti kuivaks jälle. Praegu küll jätsin auto õue seisma, sest käivitasin 5 korda ja enam pidama ei jäänud.

Bensiin hakkab tulema juba siis, kui süüdet anda ja pump taha läheb. Aasta tagasi oli samuti bensiilekkeprobleemid, aga siis oli asi konkreetselt metalltorudes, mis olid lekkima hakanud ja siis ei tahtnud auto käima ka minna. Need vahetati ära ja siis jäi justkui pidama. Siis läks natuke aega mööda ja aeg-ajalt justkui oleks olnud väga väike loik garaaži põrandale pumba kohale ära kuivanud. Nüüd neid käimaminemise probleeme ei ole enam, aga esineb sellist juhuslikku hirmuäratavat lekkimist.

Viisin auto töökotta, võtsime pumba ja torude ümbert selle plastikümbrise ära ja tõdesime, et on tõepoolest mingil hetkel märg olnud, aga ei osanud leida kohta, kust täpselt lekib. Teooria oli selline, et paagi ventiil, kust nagu ma aru sain peaks paaki õhku sisse laskma, ei tööta ja siis tekib mingi surve kuhugi ja siis kuskilt viskab välja. See ventiil laseb praegu mõlemale poole õhku vabalt läbi (ei tohiks olla normaalne ju) ja uus on teel. Muidu lasime suruõhuga need tuulutustorud läbi, mis jooksevad vasakusse esimesse rattakoopasse, need olid korras.

Kas kellelgi on olnud sarnast probleemi? Kas selle ventiili vahetamine aitab? Sest lekib ikkagi pumba juurest, ventiil ise on vasakul pool eemal.
täpsustan nii palju veel, et leke ei ole ikkagi ainult käivitamise ajal, vaid lekib täie rauaga edasi kuni süüde on välja võetud. Siis uuesti käivitades jääb võib-olla seisma.
võib juhtuda, et mingil torul keere jõuga üle keeratud. Olin kunagi sama asjaga hädas, kui bensufilter sai liiga kõvasti kinni keeratud ja pärast keermevahelt survega lekkima hakkas.