Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB,w221,320,2008a. raadioplokk
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere
Mure/probleem harman kardon logic 7 süsteemiga, ajul skeemilt üks "liin" ära mädanenud, ilmselt niiskuse sisse imenud, ka ventilaator oli "tahma" täis ja kinni. Kas leidub minividina tehnikuid kes remondivad või on kellegil riiulis olemas ?
Uurinud ja googeldanud terve nädala vahetuse , tundub et eestis väga neid plokke ei liigu ConfusedConfused.
Cd boksi taga terve trobikond plokke ,mis oli lahti ühendatud (iphone ,tv jne), kui need järgi ühendan siis makk hakkab rebootima ja kanaleid ei näita , ühendan plokid tagant ära siis kanalid tulevad aga heli pole .
Kas on veel mingisuguseid asju mida kontrollida või vaadata ??

terv,
Sander
Lisaks sellele murele, ei saa muuta puhuri temp,suunda,multifunk.seljatuge ja käigukasti reziimi.
Pagassis olevast võimendist räägid? 1000...1200 EUR eest peaks kasutatu küll Eestist saama!
Harmani võim on romulates üpris defka aga kui ilmub, siis hind on vahemikus 500-700. Parandamine võib ka õnnestuda: www.stekker.ee omab kogemust nendega.
Võim remonditi Tartus , firma nimega Digiled, hinnaks jäi 400€ . Küsimus nüüd teine, kas keegi on vahetanud comandi kõvaketast ? Mis andmeid ta sisaldab?
(27-11-2020, 10:04 PM)S3pp Kirjutas: [ -> ]Küsimus nüüd teine, kas keegi on vahetanud comandi kõvaketast ? Mis andmeid ta sisaldab?
On küll. Vajalikud tegevused:
1. Comand välja, ketas välja. Kettal olevate kirjade järgi tellida Aliexpressist uus, täpselt samasugune ketas.(40eur) /Võib ka minna sirge seljaga Silberisse, virutada ca 7k euri letile ja saada vastu vileuus comand!/
2. Kuskilt netipoest tellida (pärispoodides ei ole kohal) USB to IDE/Sata kaableid 2tk
3. Windowsi kasutajal tirida netist programm nimega "HDD Raw Copy Tool". Programm on vabavaraline. Paigaldada programm arvutisse.
4. Mõlemad kettad kaablitega arvuti külge ja originaalse ketta sisu kloonida uuele kettale. PS Sellega peab veidi ette vaatama, sest mõlemad kettad on kopeerimistarkvaras nähtavad täpselt identsetena!
5. Kloonitud ketas comandi paigutada ja comand oma kohale.
Klõps nupule ja masin käima. Navi töötab/peaks töötama!

Nüüd mõistus täitsa otsas. Võtsin enda comandi välja ja proovisin kõrvalolevasse S-i. Toimib , minuoma teises töötab ,teise oma minuomas EI tööta . Comand ise tundub korras siis olevat.. ??? Vahetasin mõlemad akud (tagumise,esimese) .Taga oli miski 70 Ah p*sk pandud .... Nüüd korralikud AGM akud ja vool normis. Endiselt ei tööta roolilt + /- ,käigukasti reziim "S" peal, muuta ei saa,istme seljatugi (MF) ei tööta, tagumisi peatugesid ei saa alla lasta.Soojendus töötab, puhub sooja ja külma , aga ei saa vahetada kuhu puhub,ekraanil all ka puudub ligipääs, "rullist" alla tõmmates sellele reale ei pääse....Raadio mängib mingi aja ja siis viskab kirja et 3min pärast lülitub Comand välja. Kaitsmeid ,niipalju kui neid autopeale kokku leidsind polnud ühtegi läbi . Äravoolud puhtad , p*ska kuskile pole kogunenud ja välisel vaatusel pistikud ja juhtmed terved . Kas on kellegil olnud siis samalaadseid probleeme ?
Bosch näitab et "No CAN message was recived from control unit COMAND "

On ehk targemaid ?
Comandi pistik ja juhtmestik olid terved? Et seal poleks labaselt mõni pael katkestuses.

Mingit "uut ja ägedat hiina wirblit" pole külge keeranud vea tekkimise ajal?
Jooksin neid kaableid pidi edasi tagasi , puuduseid ei tuvastanud, tundub aus .
Ei ole miskit juurde pookinud.
Lastud teha chip , aga peale chipi kõik töötas,puuduseid ei olnud. Lihtsalt ükspäev lambist tallinna maanteeel peale kusepeatust ei lülitanud enam makki sisse kui süüte sisse keerasid . kui konsoolist käima paned siis töötab, aga mingi ajapärast viskab kirja ette ,eet comand lülitab ennast 3 min pärast välja . Soft vigane ?
Softiviga neil asjadel välistada ei saa.

Enne laiemat lahkamist võiks asja STARiga üle kuulata ja tudeerida, miks on istmed jms. mudru ka pime. Neid ju Comandi soft mõjutada ei tohiks... Küll võivad need olla seotud näiteks mingi kontrollahela kaudu, mis nüüd pime on. Mingi ukselüliti näituseks...
Pardapinge on madal, seetõttu on kõik nn mugavusseaded välja lülitataud.
Laadimist pole auto jaoks, genekas?
(08-12-2020, 03:19 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Softiviga neil asjadel välistada ei saa.

Enne laiemat lahkamist võiks asja STARiga üle kuulata ja tudeerida, miks on istmed jms. mudru ka pime. Neid ju Comandi soft mõjutada ei tohiks... Küll võivad need olla seotud näiteks mingi kontrollahela kaudu, mis nüüd pime on. Mingi ukselüliti näituseks...

Tartus keegi STAR-i teemat jagab v ainult esindus?
(08-12-2020, 03:38 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Pardapinge on madal, seetõttu on kõik nn mugavusseaded välja lülitataud.
Laadimist pole auto jaoks, genekas?

No genekas kevadel remonditud ja peale seda toimis
Auto lülitab mugavustarbijad välja madala pardapinge puhul. Fakt. See seal toimunud ongi.
Miks? Mina selgelt ei näe...
Niiskuseprobleemid, CAN bus. Juhi jalgealune põhjamati alt kuiv, pagasiruumis niiskuseprobleeme ei ole?
(08-12-2020, 03:39 PM)S3pp Kirjutas: [ -> ]Tartus keegi STAR-i teemat jagab v ainult esindus?

Meil on diagnostikute kohta teema, kaeva kontaktid sealt. Lõunas mitu STARiga tegelast.
(08-12-2020, 07:52 PM)väikemees Kirjutas: [ -> ]Niiskuseprobleemid, CAN bus. Juhi jalgealune põhjamati alt kuiv, pagasiruumis niiskuseprobleeme ei ole?

Pole sinna mati alla vaadanud . viskan õhtu poole esi istmed välja siis,peab sinna alla vaatama .Pagassis oli see võimendi läbi,niiskuse tõttu + heitgaasid mis ta endale sisse oli imenud,lõpetasid ventika töötamise(sisu oli kõik tahma täis)
(08-12-2020, 04:42 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Auto lülitab mugavustarbijad välja madala pardapinge puhul. Fakt. See seal toimunud ongi.
Miks? Mina selgelt ei näe...

Kaldub sinna CAN BUS-i poole vist. Nädalavahetusel saab STAR-i järgi ,eks paistab . Kas geneka rem-iga saab midagi peeti keerata ??
Tänan kõiki kes kaasa mõtlesid ja abi osutasid.
Teema kustutada,auto korras!! Big GrinBig GrinBig Grin
Hea, et korda said, aga ....

Oda mis  mõttes kustutada? Mis viga oli? Kes korda tegi? Palju läks, ei raatsi niikuinii keegi öelda...
(15-03-2021, 11:13 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Hea, et korda said, aga ....

Oda mis  mõttes kustutada? Mis viga oli? Kes korda tegi? Palju läks, ei raatsi niikuinii keegi öelda...

Vabandage , Big Grin
Viga oli mingisugune juhtmerats comandi CAN-i juures. Mingiaeg on telefoni ja häälkäskluse plokk saba andnud, minu autol seda enam küljes polnud. 
Selle asemele oli juurde poogitud persetäis lisaplokke-TV,Iphone jne jne . Kokku 4 plokki , 3 eemaldasin kui võimendi ja comand käisid remondis. Tagasi saades proovisin neid plokke ,ei võta vedu,kuna suure "otsaga" iphone ja nende saaga juba kergelt ajalugu sis loobusind nendest.Lõikasin need välja kuid comand ei ühildu ikka kuidagi autoga , lõpuks kaevasin keskonsooli välja ja kuskil seal mati vahele oli surutud "FREE TV" plokk vms, mis oli märkamatuks jäänud, mööda juhmeid jooksin ja avastasin et sinna läks CAN liin sisse ja tuli tagasi , mõõtes oli lühis. Eemaldasin ploki ,ühendasin juhtmed ja olemas, kõik töötab nagu vanasti. Muidugi lammutasin ju kõik kaitsmekarbid välja ni eest kui tagant ja lauapeale laiali . Esimese kaitsmekarbi kohta võin öelda et enam ei tahaks. Kõik moodulid mis salongis leidsin kakkusin küljest ja niipalju kui sõbraoma pealt sai proovitud sis tema masina küljes toimisid. ,Üldises pildis kakkusin sisu ja polstrid kõik välja , lagi jäi ainult puutumatta. Kahtlustasin vee kahjustust,kuid mida polnud oli vesi. Muidugi esindusest sai tellitud ja vahetatud enamus CAN-i neid ühendusi v jagajaid(kuidas kellegile,CAN distribution (ing-k).Lõppude lõpuks siis sai korda ja polnud kõige hullem ,ei jäänud koheselt silma see plokk seal mativahel .
Ahjaa , kui kuskile teenidusse v asjapulga jutule siin tartu kandis üritasin saada , siis 95% ütles koheselt EI !
Aga võttes töömahtu ja kõike muud siis ma pole isegi solvunud ega pettunud, tegemist on tõesti peavaluga.
Lehti: 1 2