Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Uus SL
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Njaaa, teha SL nö neljakohaliseks on ikka nali kuubis, tootmisest mahaminevad s kupee/kabrio oma tagaistmetega sobivad ka ainult lastele põhimõtteliselt ja ma kujutan ette et nende puhul tegemist ikka suuremate masinatega kui uus SL tuleb.
Teine asi muidugi sõidukisse sisenev tuul kui katus maas, SL antud hetkel ikka ideaalne maanteel kruiisimiseks katus maas, aga S cabrio oli täielik pettumus kui proovisin, sõidukisse tuli ikka korralikult tuult sisse sõites ja pole ka vist uuel SL'il sellest, siis pääsu kui pikemaks venitavad.

Antud artiklis kirjutatakse ka, et muudatused tulevad kuna peab GT roadsterile turuosa hoidma kahekohaliste vallas, no jah GT ikka täitsa teisest klassist masin kui SL üleüldiselt minu meelest, pole küll roadsteriga sõitnud vaid kupeega ja see oli jube, Tallinna linnas sõitmine lõi ikka korralikult neerud lahti.

Saan aru, et ega keegi ostma ei sunni, aga endal lihtsalt kahju, et suunda muudavad antud mudeli koha pealt.
[Pilt: cdb05011925cwwf-025-1-1561328313.jpg?cro...size=980:*]

Välimus igatahes palju ilusam kui praegune R231.
Isegi vanem R230 ilusam kui 231.
Tekkis tobe küsimus. kuidas selle mootorikate lahti käib? Ei näe ühenduskohta. Nii töökindel, et ei olegi mootoriruumi asja?
Just, pildil kellegi nägemus, mis on BMW Z3.
Reaalsusega pole siin midagi pistmist.
Aga sõna on vaba!
(09-11-2020, 12:52 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Just, pildil kellegi nägemus, mis on BMW Z3.
Reaalsusega pole siin midagi pistmist.
Aga sõna on vaba!

Tösi ta on, et keegi on photoshopi harrastanud.
Esiots võib isegi tõde aimata, arvestades praeguste mudelite disaini, tagaots on jah puhas Z3


(08-11-2020, 01:36 PM)Indrekno Kirjutas: [ -> ]Njaaa, teha SL nö neljakohaliseks on ikka nali kuubis...
R107 SL ja R129 SL olid ka neljakohalistena saadaval. See, et R230 ja R231 seda valikut ei pakkunud on kahetsusväärne, kuid samas arusaadav - kõvakatus vajas ruumi. Küsimus ei olegi selles, et seal kitsukesel istmel peaks keegi tundide kaupa sõitma, aga kui Sul on 2 last vaja hommikul kooli viia, siis on sportautodest sisuliselt valida ainult Porsche 911, Jaguar XK ja Aston Martin DB9 vahel (TT ja GT-R mulle ei meeldi). Mina valisin esimese, ehkki väga tahaks R230 omale. Pealegi, AMG GT on ja jääb nagunii kahekohaliseks ja on palju sportlikum nagunii. Tervitan seda uuendust!

Lastele ongi mõeldud S kupee kabriolett!
(10-11-2020, 02:10 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Lastele ongi mõeldud S kupee kabriolett!

Nii on, keskmise pikkuse korral esiistmel ei ole ei kupees ega kabrioletis taga just ruumiga kiita Tongue niiet ongi sobilik lastele lühikesteks otsteks.

Eks peab seda uut neljakohalist SL´i oma silmaga nägema(kui tuleb nii nagu üleval artiklis kirjas(ei pea pilte silmas)), aga nad peavad selle ikka oluliselt pikemaks tegema, et saaks sinna taha kasutatava ruumi või järgi andma esiistmete massiivsuse koha pealt.

Nendelt fotodelt mis viimase lingiga postitati küll aru ei saa, et seal taga iste oleks.

Miks peavad kõik autod neljakohalised olema ? Mercedese SL ehk Super Light on
olnud kahekohaline ja võiks selliseks jäädagi. Venitades selle pikemaks, et toppida
sinna mingid alamõõdulised pingid - see pole enam SL. Neljakohalisi kupeesid ja kabriolette
on niigi jalaga segada.
W121 pakuti tagaistet (1 istekoht)
W113, R107, R129 pakuti tagaistet (2 istekohta)

Võib küll öelda, et Gullwing oli esimene, ja temal ei olnud, aga siis oleks korrektne ka kupee-keret nõudaSmile
(18-11-2020, 01:03 PM)kiluo Kirjutas: [ -> ]W121 pakuti tagaistet (1 istekoht)
W113, R107, R129 pakuti tagaistet (2 istekohta)

Võib küll öelda, et Gullwing oli esimene, ja temal ei olnud, aga siis oleks korrektne ka kupee-keret nõudaSmile

Sel ajal olid inimesed normaalkaalus ka veel! Eusa_angel

Aga mis siin ühte eelmist väidet puudutab, et kupees taga ruumi pole - S sedaan (pikendamata) on samal põhjal mis kupee ja ruumipuudust küll taga ei ole kunagi olnud. Sisse-välja ronimine on pigem see tüttu osa. Aga GT autod polegi linna vahel jõlkumiseks reisijatele.

(18-11-2020, 02:01 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Aga mis siin ühte eelmist väidet puudutab, et kupees taga ruumi pole - S sedaan (pikendamata) on samal põhjal mis kupee ja ruumipuudust küll taga ei ole kunagi olnud. Sisse-välja ronimine on pigem see tüttu osa. Aga GT autod polegi linna vahel jõlkumiseks reisijatele.


Õues pime praegu, kui homme meeles, teen pildi palju minu taga kupees ruumi on/pole.
(18-11-2020, 07:01 PM)Indrekno Kirjutas: [ -> ]
(18-11-2020, 02:01 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Aga mis siin ühte eelmist väidet puudutab, et kupees taga ruumi pole - S sedaan (pikendamata) on samal põhjal mis kupee ja ruumipuudust küll taga ei ole kunagi olnud. Sisse-välja ronimine on pigem see tüttu osa. Aga GT autod polegi linna vahel jõlkumiseks reisijatele.


Õues pime praegu, kui homme meeles, teen pildi palju minu taga kupees ruumi on/pole.

Kui kaasreisijatele parimat tahad, siis S Lang vaja. Lihtne. GLS ka enam-vähem.
Läheb küll täiesti teemaväliseks aruteluks juba, aga vaatasin autode tehaseandmetes olevaid pikkuseid ja lühike sedaan võrreldes kupeega tervelt 89mm pikem, seepärast pole ka seal tagaistudes ruumipuudust.

Paluks mu juttu kupee tagaistme ruumikuse puudulikuse kohta võtta lihtsalt jutuna mitte kriitikana antud mudeli kohta, endal täidab ta eesmärki olles pere teiseks autoks ja vahest vajadusel saab lapsed sisse panna ja hommikul kooli sõidutada.
Teema on osaliselt fantaseering juba nagunii. Eusa_angel
PS Jah, õige! millegipärast C217 otsustati väiksemaks teha.
Ju ei saadud väliseid proportsioone paika, ja ega ei saadudki, kui päris olla.
Eelmine generatsioon 221/216 (Wiki aluseks):
W221 lühike/tava pikkus 5,076 mm
C216 kupee pikkus 5,065 mm / AMG 63/65 5,085 mm (mis küll stangede arvelt).
Enda kogemusest ei tundnud mina vahet ruumi osas W221 vs C216.

C217 on madalam ja kõvasti "sopilisem", sealt ronimine on veel keerukam ülesanne.
Ja kas peab paika ka kõlakas, et W223-le kupeed enam ei tulegi?
Või on see samasse kategooriasse jutt, et V12 ei tule enam, mis oli juba W221 puhul omal ajal teemaks.
Samas siuke jutt oleks jube hea turundus. See läheks ilusti sinna V12 temaatikasse.
(17-11-2020, 11:49 PM)secman Kirjutas: [ -> ]Miks peavad kõik autod neljakohalised olema ? Mercedese SL ehk Super Light on
olnud kahekohaline ja võiks selliseks jäädagi. Venitades selle pikemaks, et toppida
sinna mingid alamõõdulised pingid - see pole enam SL. Neljakohalisi kupeesid ja kabriolette
on niigi jalaga segada.
Minu meelest ei ole keegi siin teemas öelnud, et kõik autod peavad neljakohalised olema. Jutt käib SL'ist, mis on olnud 2+2kohaline ning võiks täiesti mõistlikult ka edasi olla 2+2kohaline, sest AMG GT on nagunii 2kohaline ning neil omavahel 1:1 konkureerida ei ole mõtet. C-klassi, E-klassi ja S-klassi kabriolettidest pole mõtet rääkida - need ei ole sportautod ega püüagi olla.

Neljakohalisi kupeesid ja kabriolette on muidugi palju, aga selliseid sportautosid ei ole peaaegu üldse. Täna on alla 100k hinnaklassis 2+2 sportkabriolettidest võimalik valida ainult Aston Martin DB9 Volante, Jaguar XK Convertible, Ferrari California (T) ja Porsche 911 Cabrio vahel. Ma räägin spetsiifilistest sportautodest, mitte sportversioonidest nagu M3/M6 Cabrio, RS 4 Cabrio, C63 Cabrio jms. Mul oli 2016 Mustang GT Convertible, mis aga ei ole sportauto, nagu ka Camaro, ehkki nad mõlemad on üsna võimekad. Ehk siis kui MB otsustab uue SL ikkagi 2kohalisena teha, siis tuleb lihtsalt veel tublimaks hakata ja Ferrari Portofino poole sihtida.
Lehti: 1 2