Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 320ce sureb tühikäigul
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem läinud ajaga aina hullemaks. 1993 aasta kupee, kui seista kohapeal käik sees (ATM kast) hakkavad pöörded jeblama ja sureb kohe välja (nt foori taga seistes).

Kui temp on normis, esineb harvemini kuid sõita saab vaid pöördeid üleval hoides (foori taga gaas-pidur korraga all).

Kas kellelgi on sellist asja m104 mootoriga esinenud või oskab aidata kust otsast alustada.

* biolagunev juhtmestik on välja vahetatud
* kas throttli-kerel mõni vaakumleke või juhtmejama?
* kas võib äkki kütuse surveregulaator, kütuse pump või kütuse filter vajab vahetust?

Ei oska kuskilt otsast parandusega pihta hakata ja niisama juppe auto suunas loopida pole ka vast mõtet.
Kütuserõhk mõõta! Et seal puudu poleks...

Põhjagaasiga jaksab minna korralikult? Või kipub lämbuma?

Mis karva on küünlad?
(22-09-2020, 04:02 PM)Dominic Kirjutas: [ -> ]Probleem läinud ajaga aina hullemaks. 1993 aasta kupee, kui seista kohapeal käik sees (ATM kast) hakkavad pöörded jeblama ja sureb kohe välja (nt foori taga seistes).

Kui temp on normis, esineb harvemini kuid sõita saab vaid pöördeid üleval hoides (foori taga gaas-pidur korraga all).

Kas kellelgi on sellist asja m104 mootoriga esinenud või oskab aidata kust otsast alustada.

* biolagunev juhtmestik on välja vahetatud
* kas throttli-kerel mõni vaakumleke või juhtmejama?
* kas võib äkki kütuse surveregulaator, kütuse pump või kütuse filter vajab vahetust?

Ei oska kuskilt otsast parandusega pihta hakata ja niisama juppe auto suunas loopida pole ka vast mõtet.

Tere,
Kui külma mootoriga käik sisse panna ja samal ajal pidurit natuke nõrgemini hoida, kas siis auto püsib ilusti paigal või proovib viimasel ajal tavapärasest tugevamini kohalt kakkuma hakata?
Minu c216 722.9 kastil tekkis selline anomaalia kulunud turbiinist. Külma kastiõliga võis isegi juhtuda, et käigu sisse lülitusel suri auto täitsa välja(isegi suure 5.5 v8 suutis tühikäigul ära suretada). Samuti pidi külmalt foori taga seistes täitsa tugevalt pidurit suruma, et autot kinni hoida. Viga ei tekkinud üleöö vad süvenes ajapikku. Mina lasin kadrinas turbiini ära vahetada ja viga kadus.
Võibolla sinu turbiin ka tuksis ja väiksel mootoril käib sellise koormusega tühikäigu hoidmine üle jõu ja hakkabki pöörete tõstmisega trikitama? Selline uitmõte tekkis....
Teet
Tere, suured tänud vastuste eest. Käigukastiga on tõepoolest samuti probleeme ent ei arvanud et need oma vahel seotud võivad olla.

* Kütuse rõhku pole mõõtnud, teen esimesel võimalusel ära (normaalne oleks vist ca 3bari kandis?)
* Lapatsit andes liigub ilusti
* Küünlaid tuhmund pole, tundub et ei uputa mootorit. Süütepoolid hiljuti vahetatud ja mootorile kevadel kapitaalremont tehtud.

Mõned anomaaliad veel:
* Külma mootoriga probleemi pole, välja ei sure esimese ~3 minuti jooksul
* Kord nädalas ei lähe üldse käima. Starter ketrab aga midagi ei juhtu. ~5 minutit intervallidega ketramist ja saab tööle (seetõttu hakkasin kütusepumpa kahtlustama)
* Tagurpidi käigul ei tagurda ühtlaselt vaid jõnksutades
* Käigukasti alt tilgub õli. Tuleb kambrist, mitte kaane/filtri vahest.
* Tavaliselt maanteesõidul 5-käik ei lähe sisse. 90-110 tiksutab 4-ndaga.

Ei oska öelda kas need kõik omavahel seotud on. Tore oleks kui saaks ühe remondiga mitu kärbest löödud. Mis suurusjärgus sellised käigukasti tööd maksta võiks?
Kirjuta neile, oskavad ehk miskit kosta:
https://www.hobenool.eu/kusi-pakkumist/
Sul on seal mitu viga.

Kui käima ei lähe, kas küünlad lööb märjaks? Bensuhaisu tuleb summutist? Tõenäoliselt on vaikus, sest mootor ei näe pöörlemist. Aga võib olla ka muud - eks loomkatsed näitavad.

Puterdamine võib olla seotud sama teemaga, aga ei pruugi.

Kogu käigukasti teema kuulub spetsidele, seal ise ei tee suurt midagi. Või vähemalt küsimuse viis ei anna alust julgustada.

Meil on remondikohtade teema. Sealt vali sobiv välja ja lase lahata. Tallinnas ma alustaks LesvenistWink
Saan aidata lahendada kõiki veasid põhja tallinas jargmine nädal
Mul oli kunagi ühel 300-24 klapilisel kah viiene kast, aga läks ainult kuni neljandaini, tuli välja, et keegi geenius oli 132 kw mootori kommutaatori vahele suranud. Õige kommukas peale ja viies käik tuli tagasi.
Tal pole ju k-jet.
Kehv tühikäik võib siibrist tulla.
Suured tänud juhtnööride eest. Nii palju on vahepeal muutunud, et jukerdab ka neutraali peal (ju siis käigukasti viga pole). Mõistlik oleks vist tõesti kuskile asjatundja juurde viia.
Tundub, et sain kuskilt otsast jaole. Karteri tuulutusvoolik http://starwiki.info/images/4/45/M104IntakeRebuilt.jpg (siin pildil see pikem kummivoolik) oli jätkatud ja katki. Tellisin uue, võibolla lahendab probleemid ära. Muidugi olin piisavalt tark et seal sudides ei võtnud autot voolu alt välja, sellega kohe uus mure, signa ei lähe enam puldist peale Big Grin ei tee piiksu ka mitte. Tõenäoliselt signal kaitse läbi?