Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Palun abi om642 w211
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Palun abi w211 om642 mootoriga, v6 diisel 165kw. Mure selline, et arvuti näitab left egr positioner ja air mass too large vigu, kahte egri olen proovinud ja ei midagi. Kohapeal käib ilusti, kui pöörded 2000 juurde lasta siis hakkavad pöörded kõvasti kõikuma ja mootor ei käi ühtlaselt. Sõites umbes 90km/h stabiilselt siis auto jõnksutab. Mida võiks järgmisena uurida? Oleks väga tänulik igasuguse info eest.
hakka pihustitest pihta kui ainult selline EGR-i viga.Ja kui vähegi mahti siis ära vaata mis arvuti numbrid näitavad vaid kohe maha ja stendi.Väga levinud viga et õks või mitu pihustit enam ei toimeta.....
Jälgi reaalajas õhukululugejate näitusi, tundub et neid seal 2 tükki.
(30-08-2020, 09:57 PM)madis71 Kirjutas: [ -> ]hakka pihustitest pihta kui ainult selline EGR-i viga.Ja kui vähegi mahti siis ära vaata mis arvuti numbrid näitavad vaid kohe maha ja stendi.Väga levinud viga et õks või mitu pihustit enam ei toimeta.....
Pihustid on kõik Bosch ja tutikad. Paar kuud tagasi vahetatud.
(31-08-2020, 06:01 AM)MadisMM Kirjutas: [ -> ]...
Pihustid on kõik Bosch ja tutikad. Paar kuud tagasi vahetatud.

Mis ei tähenda, et need rautpoldkintlald ka töötaksid nii, nagu peab. No enamasti toimetavad.

ÕKM on alati kahtlane. Kui õnnestub, võiks vasaku ja parema omavahel vahetada (ma ei tea, kas see on füüsiliselt võimalik). Kui viga jääb, on ÕKM korras. Kui viga vahetab poolt, on süüdlane käes.

Parema ja vasaku näidud peaks üsna võrdselt jooksma.
Lisan ka video kuidas mootor käitub, endal mõtted otsas. Kas võib viga ikkagi EGR-is olla või pidem välistada? Tühikäigul kõik normaalne, ebaühtlaselt hakkab käima kuskil 2000 pöörde juures.
https://youtu.be/DLK9BARHYyk
pakuti drosselklappi, kas on kellegil kogemusi, võib drosselklapp sellist heli ja sümptomeid põhjustada?
Kus linnas auto asub?
(02-09-2020, 10:42 PM)shed Kirjutas: [ -> ]Kus linnas auto asub?

Auto asub Järvamaal, Paides
Eile juhuslikult nägin facebookis Audi foorumi postitust, väga sarnane hääl.
Diagnoosiks anti seal saaled ja pakuti ka pihustit, hüdrotõukurit. Lihtsam pöörduda spetsialistide poole.

https://www.facebook.com/carlosmathias.v...147340946/
Olen nüüd nii kaugele jõudnud, et kui EGR-il pistik tagant ära võtta siis töötab kõik laitmatult. Kas see tähendab et need 2 kasutatud EGR-i mis ma ostsin on ikkagi kõik vigased või võib viga peituda kuskil mujal? Ei tahaks niisama suure tuhinaga kohe 300 eur-i eest uut EGR-i omale osta ja peale vahetust tuleb välja et ikkagi ei tööta. Kui EGR-il pistik tagant ära võtta siis mootorituli ka põlema ei hakka.
Minu silmis saab saab see auto päris hästi aru EGRi veast. Tasuks isegi uskuda. Mootori tuli hakkab varsti põlema.

H.
EGR´il on vast mingid adaptsioonid ka
(05-09-2020, 08:59 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]EGR´il on vast mingid adaptsioonid ka

Äkki oskad öelda kes või kus oskaks/saaks seda EGR-i seadistada? Pigem arvan jah et midagi sellist viga sest jutu järgi tulid egr-id sõitvate autode pealt ja nägid päris head välja ka
Paides on mitmeid töökodasid, kes ehk sellega hakkama saavad.
Brevex OÜ
Ain Luik FIE
Colosal OÜ

Need turgatasid esimesena pähe.
EGR algsätete taastamiseks on vaja testrit.
Olen käinud nüüd kolmes kohas kokku ja veale pole ikka jälile saanud. EGR-i vea saab nüüdseks välistada. Asjadega oleme nüüd nii kaugele jõudnud et võtsime egr-il kaane maha ja vaatasime kuidas ta töötab kui mootor käib. Kui pöörded 2000 juurde jõuavad siis EGR hakkab segast peksma ( üles alla käima ). Oskab keegi öelda et mida edasi teha? Kust kohast võiks vigane signaal vms egrile tulla. Nädala lõpuks on aeg pandud jälle aga äkki saan siit mingi suuna kätte.Egr ise liigub väga kergelt, pole mingeid takistusi.
Arvutiga taheti proovida veel seadistada egr-i aga antud autol puudub egri seadistamise võimalus
Ma ju sulle juba rääkisin sellest . Et võta pistik maha ja naudi sõitmist
Kui hoida mootori pöördeid 2100 juures, siis mootori töö ebaühtlan egr läheb lolliks, hakkab käima kinni-lahti. Siiamaani pole kuskilt abi saanud, on kellegil veel ideid? Pistik tagant ei oleks päris õige lahendus kuna tahmafilter ei pruugi põletama hakata. Miski ajab EGRi segadusse aga mis see olla võiks?
EGRi tööd kontrollitakse mafi järgi. Kas 100% toimivat on kusagilt laenata ?
Lehti: 1 2