Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w208 CLK hooratas ühemassiliseks
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist, oleks soov 98 aasta manuaal 2.0 141kw CLK'l raske kahemassiline hooratas ära kaotada ning see ühemassilisega asendada. Uurinud üht-teist olen, selleks peaksin vist panema W202 bensuka manuaalkasti, kuna enda kastil kahemassilise hooratta tõttu kasti võlli pikkus erinev.
Netist w202 c180 jubinaid vaadates pakub ka 202'le enamasti kahemassilist hooratast. Vaja oleks justkui 717.435 koodiga kasti (w201 2.6 bens) aga selle soetamisel maksaksin end arvatavasti vigaseks.
Kas miski lahjema mootoriga kutsika (w201) viiene kast muidu võiks sinna 2.0 kompressori (m111.944) otsa istuda ja seal ka vastu pidada?
Suured tänud ette vajamineva informatsiooni eest.
suvaline m111 mootori ühemassilise (nn pika võlliga) komplekt otsi (w124 202 210 208)
2,0 kompressor pole just väga vöimas isend, peavad need muud kastid seal kenasti vastu Rolleyes
Aga oskad sa öelda mis hoorattaga leppima peaksin? Praegusel on starteri hammasvöö taga veel üks hammastega vöö mille pealt väntvõlliandur loeb, kas 190 Mercedes-Benz hoorattal on ka see vöö?
Edit: ise küsin ise vastan - w201 hoorattal ei ole 60-2 hammastega vööd väntvõllianduri jaoks, tal on miski kahesegmendiline huinjaa. W202 pakub ka ainult kahemassilisi hoorattaid, vähemalt ladu24 ja aeromotors katalooge vaadates.
M111
[Pilt: 6e98d736e7ebea69da81572f0863f213.webp]
M102
[Pilt: G-1-119-22.jpg]
Niiet tundub veidi keerulisem kui algselt arvatud, tehakse m111 jaoks custom hooratast millel see vöö ka tehtud aga hinda oli tal ka 600-1000 kohaliku ligidale.
Pilti:
[Pilt: M104-late-600x600.jpg]
Viimane hooratta-siduri kompott on algsest 21kg'st 8 kilo kergem ka ehk siis 13 kilo.