Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W201 190E 2.3 autom. -90 vaakumi jama?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas võib antud sümptomite korral kahtlustada vaakumileket? Erinevaid netiteemasid sirvides tundus kõige reaalsem.
1.Tühikäigul veidike vahel töötab ebaühtlaselt, eriti soojema mootoriga.
2. Püsikaga sõites kiirus õige pisut kõigub, spidoseier ei liigu, samuti tahho nähtavalt, kuid on tunda. Niisama sõites ei tunne kõikumist
3. Teatud pööretevahemikus vahetab käiku kolksuga nõksuga

Kesklukk ja tuleregulaatorid toimivad jne.
On mingeid sümptomeid mida veel jälgida?

Testimiseks parim variant mis leidsin on nö. suitsugeneraator pidurivõimendi torusse suunata ja hakkata otsima, et kus suitsu, seal leket.
Võib olla aga ei pruugi.

Arvesta, et vaakumsüsteemi survega kontrollides ei tule kõik lekked välja. Töötab u rõhk valepidi.

Ainus kindel viis on ahelhaaval manomeetriga vaakumpumbaga. No keeletest aitab ka: imed suletud ahela keeleotsa külge ja see ei tohi mõne sekundiga lahti kukkuda.

Püsikas on elektriline ja seda vaakumimured ei mõjuta rohkem, kui mootori ebaühtlase töö kaudu.
Kuna niisama gaasipedaaliga sõites pole mootori töös anomaaliaid tunda ühtlasel maanteekiirusel, kas siis võib lihtsalt ka olla mingi anomaalia kiirusehoidja endaga?
Igasugused anomaaliad on nii vana tehnikaga võimalikud.

Sel on ABS? Või saab püsikiirus oma kiiruseinfo spido tagant?

Mis karwa/lõhnaga on käigukastiõli?
Abs on olemas ja toimib./ Samas neti info järgi, kui pole ASRi siis ikka kiirus trossiga kuni 95 aasta mudelini ja cruise saab infi spido tagant trossil olevast andurist.
Asjad mis olen veel märganud:
1. Püsikaga s90-110 ga sõites siis see econ seier kergelt liigub
2. Kuni 50kmh kiiruseni spidoseier ka kergelt võbeleb vahel / erinevaid foorumeid lugedes tundub, et see põhjustab tihti cruise tõmblemist

Kastiõli on ilus punane ja on atf lõhnaga. Mingit sodi ei paista ja kärsahaisu ka mitte

Eks peab elimineerima kahtlused, ehk uus spidotross, igaksjuhuks küünlad, tühikäigu mootor puhastada ja kasti uus õli ja filter ning siis vaatama , mis mõjus, mis mitte. Hetkel aga puhkama ja septembris teeb asjad ära.
Hei,

Lihtsalt vahemärkuseks, et püsikiirusehoidja on neil vanematel Mercedestel ülisageli (vist peaaegu kõigil) veidi tuksis ning väljendubki see püsikaga sõites ühtlasel kiirusel auto tõmblemises, justkui ei hoiaks juht päris ühtlaselt gaasi, vaid mängiks sellega hästi õrnalt, kuid pidevalt. Smile

Sel käitumisel pole midagi pistmist vaakumiga ja väidetavalt tekitavad seda nähtust "mingid külmjooted kuskil plokis". Big Grin

Paraku ei ole ma tänaseni sellesse teemasse täpsemalt süveneda viitsinud, kuigi ka minu autodest vähemalt kaks täiesti tuntavalt ühtlasel sõidul sedasi käituvad ja kui lõpuks keegi seda nähtust väga pädevalt ravida suudab, julgen ka oma autodega ilmselt pöörduda. Big Grin

Parimate soovidega,

Tauno
Eks katsetan selle trossi asja ära ja kui see ei aita, siis kontrollin neid külmjooteid, olen ka seda foorumi teemades lugenud samuti aga arusaanud, et väljendub kas siis mittetoimimises või toimimises mõningane aeg ja siis kiirusehoidja töö katkemises ja mingi aja pärast jälle toimimises jne. Annan kindlasti tulemustest teada.
Püsikiiruse mootor(selline imelik otsetõlge nüüdisajal on vist “aktuaator”) on ilmselt kulunud ja tekkinud nn tühimik alasse, kus kõige rohkem liikumist (nagu roolikarp)...
Mina olen aegajalt reguleerinud lõtkusid hoovastikus vähemaks ja püsika mootori teise algasendisse.

Kogu see mehaanika on üpris lihtne, kui käsipidi kallale minna ja samal ajal kaasa mõelda, et miks see ja teine miskit teeb. Või teeb valesti, või ei tee üldse midagi.
Eks vaatan hoovastiku ja trossid jne ka üle.
Aga ta teeb seda tõmblemist-jõnksutamist pmtselt igal kiirusel. Väiksemal rohkem tunda suuremal vähem. Selle järgi võims see trossijutt foorumites täitsa tõele vastata. Mingi MB enda infolehekese leidsin ka selle kohta 210/124/126 mudelite kohta