Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: v230td lonkab tühikäigul
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure 1998a w638 2.3td bussiga. Nimelt mootor käib kohapeal halvasti. Samuti on kohalt minnes väga uimane. Mootor nagu lonkab, või väriseb. Tagant tuleb musta suitsupahmakaid ja ebakorrapärast müdinat.

Vajutades gaasi sujuvalt on umbes kuni 1500 rpm ebaühtlane ja peale seda köhib hääle puhtaks. Gaasiga mängides pöördeid alla tuues hakkab sama 1500 juures peale. Mootor hakkab töötama ebaühtlaselt. Tühikäigul kui näiteks kliima lülitub või ventikas tööle hakkab siis korra nagu teb väga imeliku häält.

Mootor peaks olema om 601 ja mehaanilise ksp. Pumba otsa läheb küll 3 juhet , aga see peaks olema vist suretus?

Mis asjast arvate?
https://www.youtube.com/watch?v=e4FZfWRzcGU
(25-06-2020, 09:34 PM)killer666 Kirjutas: [ -> ]Mure 1998a w638 2.3td bussiga. Nimelt mootor käib kohapeal halvasti. Samuti on kohalt minnes väga uimane. Mootor nagu lonkab, või väriseb. Tagant tuleb musta suitsupahmakaid ja ebakorrapärast müdinat.

Vajutades gaasi sujuvalt on umbes kuni 1500 rpm ebaühtlane ja peale seda köhib hääle puhtaks. Gaasiga mängides pöördeid alla tuues hakkab sama 1500 juures peale. Mootor hakkab töötama ebaühtlaselt. Tühikäigul kui näiteks kliima lülitub või ventikas tööle hakkab siis korra nagu teb väga imeliku häält.

Mootor peaks olema om 601 ja mehaanilise ksp. Pumba otsa läheb küll 3 juhet , aga see peaks olema vist suretus?

Mis asjast arvate?
https://www.youtube.com/watch?v=e4FZfWRzcGU
Püüa oma pihustitest aru saada.Ilmselt üks lihtsamaid meetoteid mida võid proovida on:Lase mootor käima ja las siis tiksub sedasi longates.Hakka ühekaupa pihusti torusid pihustipealt lahti keerama nii et küte välja hakkab imbuma.tõenäoliselt juhtub see et ühe pihusti krutid lahti ja tahab üldse ära surra,õige pihustini jõodes võib see lonkamine ehku natuke hullemaks minna või ei muutu midagi.Selline külamehe näpunäide hakatuseks.Rolleyes

(27-06-2020, 10:44 AM)madis71 Kirjutas: [ -> ]Püüa oma pihustitest aru saada.....

Sama mõte oli omalgi, et teha kindlaks milline silinder ei toimi.
Alustasin siis 4. kuna sellele kõige parem ligipääs. Toda lahti ei õnnestunud keerata ja proovisin 3. . See tuli lahti , pritsis ja mootor hakkas veel hullemini lonkama. Järgmiseks õnnestus lahti keerata 4. pumba küllest. Täpselt ei saanudki aru kas see juhtus siis või eelmisega aga mootor käib nii nagu peab. Kõik 4 silindrit on kohe taga, summutist ei popsu ja jõudu on.

Müstika. Olen suretanud nõõd 10x välja ja sõitnud jne . No kõik toimib. Kuidas see võimalik on.`?

(27-06-2020, 12:45 PM)killer666 Kirjutas: [ -> ]
(27-06-2020, 10:44 AM)madis71 Kirjutas: [ -> ]Püüa oma pihustitest aru saada.....

Sama mõte oli omalgi, et teha kindlaks milline silinder ei toimi.
Alustasin siis 4. kuna sellele kõige parem ligipääs. Toda lahti ei õnnestunud keerata ja proovisin 3. . See tuli lahti , pritsis ja mootor hakkas veel hullemini lonkama. Järgmiseks õnnestus lahti keerata 4. pumba küllest. Täpselt ei saanudki aru kas see juhtus siis või eelmisega aga mootor käib nii nagu peab. Kõik 4 silindrit on kohe taga, summutist ei popsu ja jõudu on.

Müstika. Olen suretanud nõõd 10x välja ja sõitnud jne . No kõik toimib. Kuidas see võimalik on.`?
ex siin teoritiseerida võib,,no jäi mingil pohjusel näiteks õhumull jalutama ...kõige hullemad asjad ongi nn müstikad millele ehk ei leia kohe vastust.Kui mõnepäeva pärast asi ei kordu siis ehk õnnestusgi valem mõne tundmatuga lahendada...nii et anna aga kuumaEusa_angel