Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: E200 M271 p0016
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem siis 1.8 kompressor bensukaga . Sõites hakkas kohati puterdama ja vahele jätma, sai koju ära sõidetud ja uurima hakatud.

Viskas siis koodi p0016 "p0016 crankshaft position-camshaft position correlation bank 1 sensor a"

Sai proovitud vahetada nukaandurite kui ka nukkvõlli magnetite asukohti üksteisega kuid ikka sama kood sees. Magnetite pistikud olid seest õlised, need said puhastatud hetkel.
Mootorikett on varasemalt kontrollitud.

Kas on kellelgi kogemusi sarnase probleemiga, mida uurida võiks? Eusa_think
Keti tüüpviga . Mul tervet mootorit pakkuda orig ls 155000km
Palju kett veninud oli? Istus kogu ulatuses ühtmoodi hammasratta soontes?

Nii vihjeks: säärase keti venimist mõne lüli pealt ei näe. Ma ei tea, kuidas säärastel uuematel tehas ise käsib kontrollida, aga raskemal tehnikal mõõdetakse 10 lüli pikkuse lõigu telgede vahet. Kui see on rohkem, kui ühe puksijagu suurem algsest (enamasti antakse konkreetne lubatav pikkus mm), siis läheb vahetusse.

Mootoris on seda keeruline mõõtaWink