Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Turvapadja asendamine??
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Veel üks küsimus Tarkade klubile: Kui autol on ühe aktuaatoriga (1 pistik, 2 klemmiga)rooli turvapadi, kas selle asemele saab panna kahe pistikuga padja. Küsimus ennekõike toimimimises, takistustes (kas auto võtab külge) jms. Olen aru saanud, et 2 pistikuga padjas toimub mingi eel- ja järelpauk, et kas 2 pauku korraga on hullem jne. Või kas on olemas c202, r171 rooli patja ühe pistikuga?
Läks vana pomm uuema padja sisse, loodan, et ei pea proovima (tõenäosusteooria kohaselt on peaaegu võimatu, et keegi peab 2 korda padjaga pasunasse saamaEusa_angel, valdav osa liiklejaid ei saagi teada, mis tunne see on) aga igasuguse toimimisloogika järgi peaks täitsa töötama, isegi padja materjal on äravahetamiseni sarnane.
Millest see teema ajendatud üldse oli?
Kas vana padi tegi oma töö ära või vahetasid rooli välja?
(18-06-2020, 01:34 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Millest see teema ajendatud üldse oli?
Kas vana padi tegi oma töö ära või vahetasid rooli välja?
Harakate värk, läikivaid nuppe tahtsin roolile.
PS: Lahti läks ühe teise auto padi, selle sai kindlustus omale.

(20-06-2020, 10:50 PM)totu Kirjutas: [ -> ]
(18-06-2020, 01:34 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Millest see teema ajendatud üldse oli?
Kas vana padi tegi oma töö ära või vahetasid rooli välja?
Harakate värk, läikivaid nuppe tahtsin roolile.
PS: Lahti läks ühe teise auto padi, selle sai kindlustus omale.

Siis võta padja moodul lahti (metallkestad ümbert) ja tõsta padi ise (kokkuklapitud kott) ilusti ringi.