Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: võimalik et sain petta...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Otsin inimest/firmat kes iganes suudaks kindlaks teha kas tellitud plekitööd tehti nii nagu tellisin..Jutt käib tagaratta koobaste kaarte vahetusest.
Autoks ise on w211 Eusa_think
(24-04-2020, 06:20 AM)madis71 Kirjutas: [ -> ]Otsin inimest/firmat kes iganes suudaks kindlaks teha kas tellitud plekitööd tehti nii nagu tellisin..Jutt käib tagaratta koobaste kaarte vahetusest.
Autoks ise on w211 Eusa_think

Imelik teema, aga mis sa sellega peale hakkad.... ?

Kui tegemist eraisikute vahelise diiliga, siis ei aita peale tsiviilkohtu keegi.

Olen sellise asja läbi käinud....tellisin esimesena ja ainukesena Eestis riikliku ekspertiisi, mille peale töö tegija (Üllar Luht, Motoristiklubi Tartus) ütles, et “Mis see ekspert ka teab” ja saatis mind pikale lainele Eusa_wall

Mina maksin kokkepitust summast rohkem, sain korralikult üle, jupid ka omistati, mille pidi pärast lisaraha eest tagasi ostma....

Kuna sama käitumismuster on kordunud jätkuvalt, siis soovitaks enne kaalutleda, kus ja kellel lasta teha....

Siin on link heast tööst, tegija väidetel.

Veidi arutelu antud teemal, ka teine pool asus end õigustama, sest viga oli autos....

Mina olla ikka ja jälle liiga eit, sest mulle ei kõlvanud....

Minu kahjum oli üle 3k ja ca 1.5 aastat....pluss juppe, mis pekki keerati või kadunuks jäidki.


Edit: “Nii nagu tellisin” ?? - hea kui on olemas tellimus, selle kirjeldus ja pooled allkirjadega (hea kui -digi). Muidu on raske tõestada, et ei tellind seda, mida tehti.


Btw. Hetkel on käimas üks huvitav keretööde teemal lahenduse otsimine kohtu kaudu.
Teema väga analoogne minu omaga, aga numbrid ja mahud on vääga suured(sellise euroopa/usa eliidi hinnaklass)....ja miskit läks viltu.

täpselt ei ole Mul mingit info, ega ole ka kummagi osapoolega tuttav vms...

Aga huvitav oleks teada saada, mismoodi asi lahendatakse.
Ise olen abi saanud remonditöökodadega vaidlustel siit: https://www.ekspert24.ee/
Kaks kuud käisin erinevates töökodades abi saamas ja lõpuks see Hitehi tüüp ajas asja päevaga korda ning maksti 1500€ roolilatt välja. Teeninduses olid õigete klambrite asemel kasutatud nipukaid ja latt imes ennast vett täis. Remont oli kevadel ja viga ilmnes alles järgmisel talvel, kui miinuskraadidega latt maanteel kinni jäätus. Pea aasta vana teema oli, aga ikka sain abi.
(24-04-2020, 09:16 AM)MAV Kirjutas: [ -> ]Ise olen abi saanud remonditöökodadega vaidlustel siit: https://www.ekspert24.ee/
Kaks kuud käisin erinevates töökodades abi saamas ja lõpuks see Hitehi tüüp ajas asja päevaga korda ning maksti 1500€ roolilatt välja. Teeninduses olid õigete klambrite asemel kasutatud nipukaid ja latt imes ennast vett täis. Remont oli kevadel ja viga ilmnes alles järgmisel talvel, kui miinuskraadidega latt maanteel kinni jäätus. Pea aasta vana teema oli, aga ikka sain abi.

Mul õnneks on firmadevaheline asja ajamine.märgid on järgi....
mul on tekkinud kahtlus kas mu kaared ikkagi vahetati...
(24-04-2020, 12:28 PM)madis71 Kirjutas: [ -> ]Mul õnneks on firmadevaheline asja ajamine.märgid on järgi....
mul on tekkinud kahtlus kas mu kaared ikkagi vahetati...

Algatuseks pead ise vaatama, kas üleüldse pretensioone on. Koobaste vahetamiseks pidi olema mingi põhjus, mida peale vahetamist enam näha ei tohiks olla. Niisama kahtlemine ei anna kellegile alust isegi uurima hakata.

Minu enda roolilati keisiga oli samuti tegemist keretöödega, aga latt vajas tööde ajaks eemaldamist. Avariikeiss küljelt ja kõik piilarid puruks. Ise oleks maha kandnud. Keretööd tehti nii ära, et see nägi isegi parem välja, kui auto uuena sain. Ka kaks aastat hiljem ei ühtegi roostetäppi. Kahjuks juhtus neil ainult üks väike nipukas kogu kasumi nullima.
Kõik probleemid said sujuvalt lahendatud ja kokkuvõttes kiidan tegijaid: https://www.kerespets.ee/
(24-04-2020, 05:01 PM)MAV Kirjutas: [ -> ]
(24-04-2020, 12:28 PM)madis71 Kirjutas: [ -> ]Mul õnneks on firmadevaheline asja ajamine.märgid on järgi....
mul on tekkinud kahtlus kas mu kaared ikkagi vahetati...

Algatuseks pead ise vaatama, kas üleüldse pretensioone on. Koobaste vahetamiseks pidi olema mingi põhjus, mida peale vahetamist enam näha ei tohiks olla. Niisama kahtlemine ei anna kellegile alust isegi uurima hakata.

Minu enda roolilati keisiga oli samuti tegemist keretöödega, aga latt vajas tööde ajaks eemaldamist. Avariikeiss küljelt ja kõik piilarid puruks. Ise oleks maha kandnud. Keretööd tehti nii ära, et see nägi isegi parem välja, kui auto uuena sain. Ka kaks aastat hiljem ei ühtegi roostetäppi. Kahjuks juhtus neil ainult üks väike nipukas kogu kasumi nullima.
Kõik probleemid said sujuvalt lahendatud ja kokkuvõttes kiidan tegijaid: https://www.kerespets.ee/

Minul just see häda ongi et uuesti tahab roostetama hakata,hakkab värvi alt läbi tulema... seepärast ka kahtlused.keretööd said 2,5 aastat tagasi tehtud...
Röntgenaparaadiga saab vaadata, kas vahetati.

Neil on, kes oluliste keevitustöödega tegelevad, olen mõned kunagi müünud Eusa_think

Edit: Asukoha järgi oled Iklast? Piiripunktis on röntgen olemas, suur kohe. Saad ehk operaatoriga jutule....piirid vist kaubaveokitele avatud, kui tihe seal liiklus, iseasi küsimus...aga mõte sellegipoolest.
Kui on juriidiline seos, siis on küsimus ju lihtne - mis seisab arvel? Mis teenuseid osutati nende eest makstes?
Selle kontrolliks pole küll röngenit vaja - kui pole vahetatud KOGU tagatiiva välist plekki, mis on tehase plekk, on tegu nagunii säästuporriga - võta pagasiruumi polstrid ära ja aja käsi koopa poole,
vahet pole, kas on valtsitud serv või keevisõmblus, käega tunned selle liite kohe seestpoolt ära. Mida uuem auto, seda kergem on leida ligipääs välimise plekini seestpoolt.
alles tegin samat asja w211 sedaanile . saada piltte ps mulle