Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: E55 AMG
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Tere!
Oleks üks võhiklik küsimus. On silma hakanud 1 2000.a. E55 AMG. Kui võrdleme seda tavalise e klassiga samast aastast, kas varuosa hinnavahe on meeletult suur? Kas sobivad ka jooksuosas tavalise e detailid?
Tänud ette!

Sven
skeem selle autoga ei tööta. AMG REAALNE eluiga on 100-120k km. Üle selle sõitnud isendeid enam müüa võimalik ei ole.

AMG ostad omale igaveseks Smile
ANC:mis hirmu juttu sa küll ajad ... potesiaalsele MB ostjale ütled nii karmilt näkku...äkki soovid pigem oma müüdavat ML lähemald aasida?
Ole ikka vahe lojaalsem... pole mõtet näha hirmu seal kus seda pole... kui sa tahad öelda et E55 on RÄIM siis enne autut nägematta ei ole küll mõtet sõnu tuulede loopida UZI
AMG reaalne eluiga 100-120 kilo kilomeetreid, no tule taevas appi!
Tõesta faktidega, hetkeline jutt meenutab küll juttu mingi isetehtud Pässa tuuningust, mitte Mercedese ametlikust tuunijast.
Andres ära nüüd nalja tee tõsise häälega. 100-120 kilo on ikka karmilt öeldud siis peab vist tihti ilma õlita sõitma või on see 100-120 kilo tehasest tulnud õliga sõitnud.
Tule taevas appi ... ise oled veel mingi "mersufriik" :help: ei taha nagu sitasti üelda no ajab ju sitakeema küll või mis Confusedmash: ....
Eric Kirjutas:Tule taevas appi ... ise oled veel mingi "mersufriik" :help: ei taha nagu sitasti üelda no ajab ju sitakeema küll või mis Confusedmash: ....

Viisakamalt saab ka ju :

Kuna hallutsinatsioonide mõjul sooritatud tegevuse põhjus on haiguslik, siis sellises seisundis sooritatud teo ajal on inimene piiratud teovõimega.
Seda põhjustab näiteks Egiptuse seen.
To: Andres. Sellise auto ostakski juba nõks pikemaks ajaks sõitmiseks, mitte teenimiseks Smile
Teistele: Tore, et vestlus elavaks kiskus, aga kas keegi oskaks küsimusele ka vastata Smile
kindalsti on detaile, mis on samad....samas on kindlasti ka midagi mis ei ole sama nagu tavalisel aga midagi täpsemat ei oska öelda......samas pakun et amordid ja vedrud on kindlasti AMG omad...õõtshoovad ei pruugi olla......üldiselt peaks sama olema ikka ma usun
kas see mitte see pole, alles just unistasin http://auto24.delfi.ee/kasutatud/auto.php?id=362124
Markko Kirjutas:kas see mitte see pole, alles just unistasin http://auto24.delfi.ee/kasutatud/auto.php?id=362124

Sama autot ma mõtlengi. Toodud on Itaaliast ja müüja jutu järgi väga heas korras.
Auto on kena ja võimas, põhimõtteliselt peaksid saam Silberist ajalugu ka kontrollida saama.
Karl Kirjutas:Auto on kena ja võimas, põhimõtteliselt peaksid saam Silberist ajalugu ka kontrollida saama.

Sain Vin koodi ja edastasin silberisse. Võimalused pidid olema 50/50 et kätte saavad. Ei tea kas vastab ka tõele..
Ise julgeks vaadata küll sinna poole. Ma ei tee marki ega märki maha. Aga AMG müümine on paras kunst, kui tal üle 130k ees on. sealt edasi hakkab auto väsima ja sinna pole suurt midagi teha peale juppide vahetamise.

Teisisõnu - see ei ole see auto millega igapäevaselt sõita, kui just kõvasti nutsu pole hooldamise alla panna. Üle 100k km tuleb igasugu pisiasju välja, mis ei ole sellel mudelil just väga odavad. Kui aga teine sõiduk ka olemas on ja pole kindlat plaani aasta pärast müüki panna, siis minugi poolest. Lihtsalt kulud on midagi muud, kui tavalisel E-l.

Olen sõitnud CLK 55 AMG-ga ja tunne oli väga omapärane. Justkui ei saanudki aru, et auto tohutult edasi käiks. Ainult see andis aegajalt jõust tunda, et kohalt minnes 1100rpm peal võis 245 laia rehvi kogemata ringi lasta. Muus osas aga VÄGA taltsas auto. Vedrustus on lihtsalt niivõrd suurepärane, et ei kisu nokka üles ja see tohutu imemisefekt ei ole see, mida ootaks. Ainult spidopmeetrit võiks aegajalt vaadata. See elab täiesti oma elu.

Proovisõidul soovitaks võtta korra veojõukontroll ka maha ja gaasiga mängides startida - muidu on lihtsalt nii libe, et suitsuvingu ennetades võtab elektroonika suurema osa pauerit ära.

Kui sellel on sama käigukast, mis sama aasta CLK-l, siis on seegi päris imetabane. Sõidad ringi alla 1500rpm ja aru ka ei saa kas käike vahetatakse või mis üldse toimub. Midagi ei tunne ega kuule.

Ärge nüüd päris fleimima ka hakake kui ma viitan mis perioodini on auto uus. See pole lihtsalt see auto, millega 30 000km aastas sõita saaks lootes, et hooldusele sentigi ei kulu, kui mingi kilometraaž läbitud on.
Andres Kirjutas:Ise julgeks vaadata küll sinna poole. Ma ei tee marki ega märki maha. Aga AMG müümine on paras kunst, kui tal üle 130k ees on. sealt edasi hakkab auto väsima ja sinna pole suurt midagi teha peale juppide vahetamise.
Mulle ei jõua nagu kohale, et miks ta peaks kiiremini väsima kui tavaline E klass?
See nagu veidi j2releaidatud tavaline E. Pole midagi 8elda, kui et millegi arvelt peab power tulema. Kiirema dynaamikaga kuluvad ka teatavad liikuvad osad kiiremini. Ja kui tegemist on veidi paremate osadega kui seda pakub tavaline E, siis on nad ka kallimad.
Mina olen Andresega yhel n6ul, et kulub kiiremini kui tavaline E, sest j6ud on erinevad ja vaevalt AMG masinaga just vanainimese kombel s6idetakse.
Pole ise sellist masti autoga s6itnud ega omanud, kogemus puudub, kuid tean seda, et mida rohkem j6udu, seda kiiremini asjad kuluvad ja tahavad tavap2rasest rohkem t2helepanu ja hoolt.
Auto muidu ise v2ga kobe.
Mina nii skeptiline poleks, et 130 000 ja asi juba rape. Loomulikult kulub pill kiiremini, kuid ega sellise masinaga siis ka 100 % koguaeg tuld anta. Ning ega sellel pillil nüüd hobuseid ka teab mis palju ole. OK madalalt on tal päris hästi vääned, aga samamoodi väänab ka ju uuem diisel. Minu suhtumine on, et kui mõistlikult sõita siis peab ka mõistlikult vastu - nagu iga autoga.
Juppide kohta ei oska öelda - kas näiteks veermik on kallim???
Kui selline E55AMG juba 130 000 rape siis Anc sinu auto peaks juba ajalugu olema UZIUZIUZI

Veermiku osa sama mis tavalisel v8 e klassil. Martiinil siin on selline masin kuigi küll 4,2. Veermik sama . . . pidurikettad suuremad, sega klotsid ja asjad ka. Igast rooliotsad šarniirid ikka sama hinnaga kui tavalisel e klassil.
Truck Kirjutas:Kui selline E55AMG juba 130 000 rape siis Anc sinu auto peaks juba ajalugu olema UZIUZIUZI

Veermiku osa sama mis tavalisel v8 e klassil. Martiinil siin on selline masin kuigi küll 4,2. Veermik sama . . . pidurikettad suuremad, sega klotsid ja asjad ka. Igast rooliotsad šarniirid ikka sama hinnaga kui tavalisel e klassil.

Sarniiri saab vahetada koos õõtsaga ainult minuteada, mitte nagu tavalisel E klassil (tavalise all pean silmas mitte V8 mootorit).

See auto on hunt lambanahas, nagu armastatakse öelda. Välimus nagu väga ei lubagi sellist powerit, kuid minek kisub suu muigele. Samas vedrustus täiesti sõidetav Eestis võrreldes paljude sama võimsate autodega. Võimsust ja kiirendust ei tunneta jahh enne kui spidomeetrit ei vaata, vaikne ja sujuv minek (kogemused CL 55 AMG).
Karl Kirjutas:(kogemused CL 55 AMG).

Oi jaa, neid orgasme sul mäletan isegi mina, olid ajad Karl või mis...:lol: Sry väike OT, ei saanud lihtsalt meenutamata jätta :evil:
Lehti: 1 2 3