Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 2.7cdi plokikaane mõrad
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!

Probleem siis antud mootoriga selline, et jahtussüsteemis surve sees. Sai plokikaas maha võetud, lihvitud, uued pudinad ja õiged jõud ja kokku tagasi. Sama teema. Jahutussüsteemi testriga ülekontrollitud ja heitgaasid süsteemis (vedeliku värvivahetuse lekketester jne).
Plokikaas uuesti maas ja kahtlus ikkagi kaane mõra poole minemas.
Lisan siia pildid ka ja veel nii palju lisaks, et igal silindril sama koha peal mõra, eelsüüte küünla otsa ümber siis niiöelda.
Küsisin tuttava käest plokikaant kes samat mootorit lammutab ja täpselt sama koha peal mõrad aga tal ei olnud survet sisse tekkinud.
Kas saadaks mõlemad kaaned survestamisse või on veel mõni variant kust saab surve tekkida süsteemi? (õlijahuti vms)

Tänan ette ära juba!
[Pilt: 81530197_573807113465142_2656611738442530816_n.jpg]

[Pilt: 81630261_441914530019764_3204968118841507840_n.jpg]

[Pilt: 81552267_860913371006196_8594680354768420864_n.jpg]

[Pilt: 80456235_1034045723622655_7316025851529658368_n.jpg]
Kaane survestamisest mõrade korral ei pääse niikuinii. See välistab kõige levinuma mure.
Huvitav, et sümptomeid arvestades survekatset juba enne esimest lihvimist ei tehtud...
Esialgu liikus kahtlus ikkagi vigase kaanetihendi poole. Sümptomid ju samad ja ilma lahti kiskumata ei saa vahet teha kahel asjal. Loll lüke oli samas survestamata jätta, kahju et selle jaoks pean aja leidma, et kaas teise linna viia ja seal lasta survestada. Viljandis kahjuks ainult saab lihvimist, muid protseduure tehakse kõige lähemal Tartus alles.

Küsimus nüüd ongi selles, et kas viia näiteks mu enda kaas survestamisse, näha kas ikkagi on utiil või mitte ja loota, et viga ongi ainult selles kaanes?
Siis loota, et varuosa auto pealt saadud kaas veel kõlbab ja tolle mõrad pole nii kaugele arenenud?
Maadlesin eelmine talv oma ML 270 ga sama asjaga. Lahti vöttes vahtisid mulle samad praod vastu. Mina kahjuks ei hakanud pead selle kaanega vaevama ja panin tutika kaane peale. Hind oli küll kröbeda vöitu, kuid masin käib nüüd kui uus. Uuel kaanel olid klapid juba sees. pöhimötteliselt komplektne asi. Löpp kokkuvöttes vöitsin jooksmise ja töö aja pealt, Sest tehti mulle selgeks, et see vana kaanega jantimine, kui tahad omale teha ei ole eiriti öige tee. Mina sain uue kaane koos kömmiga 1600.- ga. Pidava olema nende mootorite ajaga kaasas käiv viga, seega neid uusi kaani pakutakse päris usinalt.

Siim
Kui endale plaaniks jätta siis jah oleks uus mõistlik.
Siit jällegi uus küsimus: Kas om647 plokikaas om612 ploki otsa istub?
Tihendeid vaadates peaksid mõlemale sobima, om674 kaane saab ehk vähe viisakamas seisus kuskilt?