apsik Kirjutas:T6nu Kirjutas:apsik Kirjutas:T6nu Kirjutas:auto24-jas ja tõeline pärl:
Väga jube CE ja veel rõvedam SL
Parandus- neid hübriide mingi tuuningfirma vorpis küll, kuid milleks.....?
Sa mees oled ikka UDU.
See on Boschert.
Mul on selline kahtlane tunne, et sa mees oled ise üks udupea
Esiteks- väga kahtlane, kas see TÕEPOOLEST ka Boschert on- kui sa natukenegi süveneksid. Ja teiseks- minu poolest võiks see kasvõi porsche, lambo, ferru või misiganes olla, aga kõige rõvedama välimusega MB on see IMO küll!!
Loomulikult olen ma UDU. Mis seal parata. Võta või jäta aga enne seda kui ma oma postituse teele läkitasin oli minu arvates su postitus hoopis teistsuguse sisuga. Selline natike diletantliku sisuga. See-selleks.
Aga tegu on Boschertiga see on selge. Tegu on rariteediga. Ja ILU (kallis klubikaaslane) ON vaataja silmades.
Sellisel juhul kirjutasid oma postitust 1,5h.
Aga seal vahet polegi. Kui nüüd natuke süveneksid ja selle nö boscherti andmeid vaataksid, siis näeksid ka, et midagi on tõsiselt mäda. Orig boschert oli 3l biturbo mootoriga, mis arendas 378hp ja 278km/h. See käkk leedukate juurest on tavalise 3,0 24V mootoriga, mis tema enda sõnade järgi annab 220hp. Siis võiksid vaadata natuke ka kere kuju ja kõike muud. Leedukate tjuuningul on kummalisel kombel summutiots ka täpselt sama moodi viltu, nagu see ce-del kipub olema- samas kui boschertitel kaldub ta viltu just teisele poole. Lisaks on boscherti pagasnik samuti kõrgemal, kui leeduka b300-l. Siin on üks nendest, millega saad võrrelda:
http://www.mbworld.org/forums/e-class-w1...ion-2.html
Ok, ilu võib ju vaataja silmades olla, kuid kui autot on tehtud 60tk, siis see minu jaoks ei muuda autot grammi ka ilusamaks. Ja miks tehti ainult 60tk? Sest see oli täielik fail- idee oli selles, et auto pidi jääma soodsamaks, kui sl ja selle pärast ehtitaigi ce põhjale ka jne. Kuid ebaõnn- liiga paljud inimesed leidsid selle auto jubeda olevat.
Aga eks, kui apsik ütleb boschert, siis ikka on boschert.
Btw- boschert on teinud ka midagi asjalikumat:
T6nu Kirjutas:Jah, sul on täesti õigus- ise leidsin ka ühe 24V lisaks:
http://www.barrett-jackson.com/applicati...=263&pop=1
Kuid võrdle nüüd ise neid leedukate toodanguga. Saad aru? Või arrogantsus on nii pähe löönud?
Lihtsalt arvan nii, et (disainilt) täiesti sobimatud ja vale offsetiga valuveljed ning valesti seadistatud vedrutus võib auto välimuse totaalselt (petlikult) pekki keerata.
See pagasnik jookseb väga alla kuidagi.. Kuid kummiprofiil sama ees ja taga ning mõlemad rattad koopas.
Kõik need vahepealsed postid mõtetud tegelikult- esimeses postis juba kirjutatud, et see auto jube hoolimata sellest, et tegemist tjuuninguga ja midagi muutunud vahepeal pole.
Sheik Kirjutas:Maitsekas pill.
Oleks vaba raha võtaks hea meelega selle endale hoiule.
Mercedes-Benz SL 450 AMG pakett 1974
See on Japsist toodud, seepärast ka hind nii odav. Konteineri täiteks....oleks sa näind, kuidas sellega Tartu vahel sõideti ....
hents99 Kirjutas:Sheik Kirjutas:Maitsekas pill.
Oleks vaba raha võtaks hea meelega selle endale hoiule.
Mercedes-Benz SL 450 AMG pakett 1974
See on Japsist toodud, seepärast ka hind nii odav. Konteineri täiteks....oleks sa näind, kuidas sellega Tartu vahel sõideti ....
mingid tatikad peenestasid ?
Sellisele kerele seda amg paketti ei ole just kerge saada.
Kusjuures kummaline ongi ,et enamus japsist tulevad autod on alati mingi paketiga.Mulje jääb nägu originaal konditsioonis mersusi seal väga vähe.
Sheik Kirjutas:Maitsekas pill.
Oleks vaba raha võtaks hea meelega selle endale hoiule.
Mercedes-Benz SL 450 AMG pakett 1974
Et siis S-klassile sarnaselt on ka sellel AMG vers. niiöelda W126 Igen plaststanged. Selle kere peal ei hakka see niiväga silma, aga eelnevalt foorumis läbi käinud teemas W116 kohta on sarnasus väga suur.
Muidu kuri putukas.
Väga huvitaks, mida AMG on kapoti all teinud. Vanakooli V8 muidu suht uimane.
AMG pole ilmselt kapoti all midagi teinud. 6.0-4V mootor oleks AMG rida.
Aga tõesti, Japsis on väga tavaline, kui tegemist juba ületuunitud MB`ga.
OT off.
Seekord mobile.de-st 97' W140 S600 14.900EUR/230.000kr:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDe...abNumber=1
millel ees
285/35 ZR
11J x 18 ja taga
335!!!/30 ZR
12.5J!!! x 18
Sisu kahjuks retsitud ja kulmud rebiks ka silmapilkselt ära kuid muidu karmid koopalaiendid-kas selliseid tehakse ise või on tegemist mõne KIT-iga?
to soo: teevad kuidas? suht tuusad veljed IMHO
edit: sry panin alles nüüd tähele et tegu on peale aretatud 2.0 dislaga
eks see soo mõtles ikka seda, et kupeele selline uimane (aga ökonoomne) diiselmootor külge monteeritud.