Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W 208 cabrio
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Masinal seismisega aku tühjaks läinud ja puldist uksi enam ei ava. Võtit muidugi keegi varem kasutanud ei ole ja see ei keera.
Kas on kellelgi häid mõtteid kuidas ilma relakata uksed ja pagassi lahti saaks.
Juba ette tänulik asjalike ideede eest.
Tungid auto üles, otsid üles selle koha, kus pagassist starterile tulev jäme plussjuhe läbi tulemüüri tuleb, paned sinna täis aku pealt voolu taha ja teed puldist ukse lahti.

Kui see tunfub liiga keeruline, siis kutsud lukuabi, lased ukse lahti teha, teed kapoti lahti ja annad kapoti alt spets plussklemmilt toidet, ning teed puldist lahti.
Luku õlitamine võib ka abiks olla. Õli ei aita koheselt vaid tuleb oodata. Sain ühe luku nii toimima, 3-4 tundi vast sai oodatud, vahepealesete katsetamistega.
(07-12-2019, 09:05 PM)bon Kirjutas: [ -> ]Võtit muidugi keegi varem kasutanud ei ole ja see ei keera.

Õige oleks öelda: autot keegi hooldanud ei ole.
Sest teatavasti hoolduse üks osa on ka lukkude, hingede määrminine vähemalt miinimum korra kahe aasta tagant.
Õlivahetus ei ole hooldus.
Cabriol on veel korrapärased katusega seotud tööd samuti kohustuslikud.

Aga jah, alt pluss peale oleks esimene mõte ka mul.

.

Tungraud, kile (vastikult märg on väljas), krokodillid, abiaku?

Toas oleva laiba puhul pole kilet vaja.
Panin praegu ukseluku "likku". Eks näib kas hakkab tööle.
Auto alla ei ole hakanud veel ronima, kuigi vabalt võib olla, et see tee ette tuleb võtta.
Aga tänud, kes on praegu võtnud vaevaks soovitusi anda ja arvamust avaldada.
Kui ükskord asja korda saan, annan teada mis nipiga õnnestus.
Aga igasugu head mõtted on ikka teretulnud.
Üldiselt on lukud ikka ellu äratunud.
Aga tehke endale teene ja oste korgid ette.
Täiesti originaaltoode ja ei maksa suurt midagi.
(09-12-2019, 05:13 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Üldiselt on lukud ikka ellu äratunud.
Aga tehke endale teene ja oste korgid ette.
Täiesti originaaltoode ja ei maksa suurt midagi.

Huvitav lugu on see et oligi kork ees. Algul vaatasin et ei olegi võtit kuhugi pista aga ligemal vaatlusel sai asi selgemaks. Aga nagu näha, siis paljast korgist ei aita. Tuleb vahel õlitada ja keerata ka.
Aga eks näeb, loodan et õli aitab.
(09-12-2019, 09:02 PM)bon Kirjutas: [ -> ]
(09-12-2019, 05:13 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Üldiselt on lukud ikka ellu äratunud.
Aga tehke endale teene ja oste korgid ette.
Täiesti originaaltoode ja ei maksa suurt midagi.

Huvitav lugu on see et oligi kork ees. Algul vaatasin et ei olegi võtit kuhugi pista aga ligemal vaatlusel sai asi selgemaks. Aga nagu näha, siis paljast korgist ei aita. Tuleb vahel õlitada ja keerata ka.
Aga eks näeb, loodan et õli aitab.

Sai pühade ajal asi ette võetud ja eduliselt. Ei olnudki nii keeruline kui algul tundus.
Ukselukk õlitades keerama ei hakanudki. Tuli kasutada muid vahendeid.
Painutasin juhiukse klaasi väikese kiilu abil veidi eemale et sain sealt vahelt tugeva traadi salongi sisse ajada. Traadiga õnnestus lingist lahti tõmmata kõrvalistuja poolne uks ja edasi oli kõik juba lihtsam. Kapoti all juhipoolses küljes asub kaitsmeploki ees pisike plastikkarp, mille sees klemmid. Sinna ühendasin teise aku pealt plussi ja keresse massi. Veidi aega oli aku järgi ja kui salongituled juba põlema hakkasid ja süütelukk keeras, tuli ka pagasnik nupust plõksti lahti. Kokku kulus aega alla tunni.
Nii et teema maas, aga kõigile heade soovituste eest tänud.