Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Vöru 2003 SL55?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Teab keegi midagi? Juba tükk aega üleval olnud-hind ju hea 17.900€:

https://www.auto24.ee/used/3174572

[Pilt: 129554660.jpg]
Sa enne küsimuse esitamist elementaarse vin koodi googeldamise tegid, et näha, et tegu tavalise ülessetaotud USA autoga? Mitte küll kõige hullem aga siiski...
Seekord ei jöudnud. Aga eks ole loogiline kui teised al. 25.000€
Tule parem võta minult oluliselt odavamalt 2004 a w211 E55 ära. Sedaan, Japs, Must, 108tkm kellal(realne ja kruttimata).
Juba need 21000 ja 25000 mis üleval, olid korraliku investeeringut vajavad, ei julge arvata, milline see 17000 veel on... ei viitsinud isegi vaatama minna.
Kas need "pose helivõimendid ja kõlarid" jne on neil mingi taotluslik nali we?

.
Keegi on veidi vastu paremat ust koputanud, ei midagi hullu.

[Pilt: 2003-Mercedes-benz-Sl-55-Amg-rear-left-22976579.jpg]
Leedukad ainult muigaks nii kerge kõksu peale.
Tere,

Ega seal midagi liiga suurt ilmselt ei olnudki. Huvitav on see, et isegi padjad polnud lahti läinud.

Herki

(31-10-2019, 06:46 AM)Karl Kirjutas: [ -> ]Leedukad ainult muigaks nii kerge kõksu peale.

Tuli meelde seik, kui aastaid tagasi foori tagant startides (!!!) sõitis mulle tagant otsa kaubik (mul oli w460 g klass oma rõvedalt suure konksuga).
Mingi esimeste lumedega vms...astusin välja, mul polnd autol suuremaid vigastusi juurde tekkinud, vaatasin et kaubiku esiosa korralikult sassis...
Oli mingi Reede õhtu ja veits kiire ka. Ütlesin teisele osapoolele, et sul läks veits kehvemini kui mul autoga....seepeale lõi käega - ah, see juba täna teine kord....

Ehk vb juba SL’i puhul ka teine kord...

Ehkki pole välja toodud seost piirkonna “ahvatlevaima” autopoega, võib VIN otsing nii mõndagi esile tuua...
Samas noh, hind ju ongi tingitud puuduste arvelt...vb polegi airbage enam.
Edit: Kui auto omanik seda lugema juhtub, siis tasuks kaaluda asukoha mitte avaldamist...siis ei hakkaks ilmselt ka paljud tausta otsima.


(31-10-2019, 09:49 AM)herki Kirjutas: [ -> ]Tere,

Ega seal midagi liiga suurt ilmselt ei olnudki. Huvitav on see, et isegi padjad polnud lahti läinud.

Herki

(31-10-2019, 06:46 AM)Karl Kirjutas: [ -> ]Leedukad ainult muigaks nii kerge kõksu peale.

See võib parkla litt ka vabalt olla, siis airbag ei avane. Päritolu USA juba tekitab mingi kahtluse Ja eda ei saa varjata.
(31-10-2019, 10:57 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]See võib parkla litt ka vabalt olla, siis airbag ei avane. Päritolu USA juba tekitab mingi kahtluse Ja eda ei saa varjata.

Just...ei pruugi midagi hullu olla, samas seda mitte mainida on nagu teadlik vale info edastamine.

Paljude juhtude puhul polegi palju vaja, et auto nö “title” külge saab.
Usas taastamine olnuks vast isegi “kerge plekimõlkimise” seisukohast mitte ratsionaalne tegu. Esiteks ei saa nii odavalt remontida nagu siin saaks. Erinevatel põhjustel...tööjõukulud + originaalosad, sest pärast peab keegi ka vastutama oma allkirjaga...
Teisalt. Keegi ei taha “pauku saanud” autot väga osta, sest tegemist on autoga, mis on mõeldud ka 250-330kmh sõitma....elu hinnatakse kõrgemalt.

Umbes nagu plaan minna 10k km tripile autoga, millel on “ostetud” ülevaatus, sest muidu ei saa ju ametlikult maid avastama minna.
Teine pool pigem rendib/ostab uue auto, et hädasid ennetada.
Aga sõltub eesmärgist - inimesi ja ootuseid on erinevaid. Ei saa pahaks panna.

Tean nt üht CL63, millega üle ~120kmh kiirused tundusid eluohtlikud...
Sest pärast pauku vahetati või parandati katkiseid osi. Pealtnäha veatu auto.

Tasuta lõunaid enam tänapäeval ei jagata.
Hr Arthur Tussik teeb isegi kövera raamiga Lamborghini Gallardo korda:

Korda?
Oled mõelnud kuidas peale seda "korda" tegemist selle auto kere käitub, kui see osaleb liiklusõnnetuses?
Ää nori.Icon_rolleyes

Pohlad ju see materjali struktuuri muutus kuumutamisel või pindkalestumine tugiselementide haamerdamisel - peaaasi, et näeb edev välja ja oli odav teha.
Ärge nüüd üle ka mõelge. See katkise ukse ja võibolla pisut kannatada saanud karbiga SL mingi taastamiskõlbatu ront küll pole. Olen mõnda tussiku videot vaadanud, päris korraliku tööd teeb.
Lambo puhul kulus muide Tussikul enamus aega hoopis varuosade otsimisele.
Ei väitnudki et tehasekonditsioonis enam oleks kuid minu jaoks vähemalt esmapilgul küll muljetavaldav töö.

Huvitav kus meie liibanonlase helesinine Aventador kokku lapiti:

https://arileht.delfi.ee/news/uudised/ar...d=73067447