Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W202 C180 1993 Kõhib kiirendades ja väriseb seistes
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, probleem 93.a C180ga.

Sai ostetud paar kuud tagasi. Vana omanik sõitis vähe ja viimased aastad seisis garaazis (173 000 km).

Kiirendades hakkab korralikult kõhima, eriti ristmikutel. Gaasi surud põhja ei juhtu midagi, pead korraks järgi andma. Jõudu nagu üldse pole.

Tehtud: kütusefiltri vahetus ning kui vana omanik pani ainult 95 siis ise olen kasutanud 98 ja mõnikord ka Olerexi kütuselisandi.

Peale kütusefiltri vahetust ja 98le üleminemist on kõhimist vähem aga ikkagi.

Mis võib probleem olla? Eelarve suht piiratud. Kuna 93. a auto siis MAFI peal pole. Kas asi võib olla kütuse pumbas, küünlates/nende ühendustes, throttle bodys või hullemal juhul ajus?

Lisaks kohapeal seistes väriseb korralikult ja põõrded kõiguvad. Mootoripadjad või küünlad?
Soovitaks kindlasti küünlad ära vahetada. Teiseks mäletan et nendel oli örn ka segusiiber klapp. Ehk teeb paremaks kui see puhastada. Kolmandaks laseksin kontrollida Lambdade seisukorda vöi siis lambda. Ma ei tea kas tal on neid kaks vöi üks. Uuematel kaks. Endal w203 kere 1,8. Sellel vahetan iga aasta esimest Lambdat, lihtsalt sureb ära. Siis ka kakub ja puterdab.
Võta küünald maha ja pane nende pilt siia. Peavad olema kenasti kohvipruunid, aga enamasti on mustad.Crybaby

Kui küünlad on OK, siis alles tulöevad kütuserõhud ja muud peenemad asjad.
Küünla iga on 7a, umbes nagu hammasrihmalgi, sõltumata sellest, kas auto sõidab või seisab.

Ehk siis point on selles, et hooldamata autol hakata oletuslikult vigu otsima, see on juba kõrgem matemaatika.

.

P.S. Vaatasin, mis selle auto küünal siis maksab: Febi oma on 1,07€/tk, aga NGK on juba "kirves": 1,81€/tk.

Peab ikka tõesti piiratud eelarve olema, et selliseid asju ei vaheta ja pigem arutleks selle üle pikalt foorumis....
.
Jep küünlad, tänu!, ei ütleks, et päris hooldamata, seisis lihtsalt aasta garaazis.

[Pilt: YnSh87i.jpg]
Kui ise kunagi 202 c180 omasin, siis olin samuti hädas sarnaste sümptomitega. Minul selgus, et viga oli süütepooli ja ühe küünlajuhtme omavahelises ühenduses. Mingil põhjusel oli süütepooli esimese silindri pistikus mingi oksüdeerumine alanud ja terve pesa oli täitunud valge oksiidipulbriga. Kui selle oksiidi välja urgitsesin, siis oli süütepooli klemm lihtsalt "haihtunud".
Vaata igaks juhuks need ühendused ka üle.
(12-10-2019, 05:27 PM)Temp0 Kirjutas: [ -> ]ei ütleks, et päris hooldamata, seisis lihtsalt aasta garaazis.

Garaažis seistes ongi hooldamata. Õli vananeb seistes, samuti küünlad, hammarihma sel vist pole, aga seegi vananeb seistes...
Ja see ülemine küünal on küll pekkis; vähemalt tuld ta pole küll saanud ega ka ise teinud.

.