Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Kutsikad...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Olen uurinud uuemate kutsikate hindasid nii Eestis, kui ka Saksamaal. Sakslaste hinnad algavad sisuliselt seal, kus lõppevad eestlaste hinnad. St automaat, lai liist jne...Õigemini Eestis valik puudub. Kas tõepoolest on korralikud kutsikad otsa saamas?
pigem on se nii, et teise ringi kutsikaid lihtsalt ei müüda, oma hinnaklassi kohta ikka väga hea auto, ja keegi ei raatsi võileivahinnaga seda maha müüja, ja saksamaalt kutsikaid toovad inimesed on nii mersuvõhikud, et toovad ainult rääbakaid, ja siis kindlasti imestavad mix 35 kilo hinnaga müüki ei lähe!!!
meqa arvamusega päri. Mina ei müüks küll oma autot mingi 30k nagu turuhind umbes on. Isegi siis, kui mul oleks auto originaalseades. Auto on rohkem väärt ja kui müüa, et saada õiglane hind, siis jääb müümata. Ja saksast ei tuua neid seepärast, et seda autot ei osteta lihtsalt. Ainult tõsine fanatt toob saksast sellise auto ja seda omale sõiduks.
Vahepeal vaadates auto24`s hindasid, siis tuleb küll jube tunne peale. Sõidan autoga, mis on samas hinnaklassis vanade ziguliide, sierrade jne masinatega.
Selleaja Mercedes-Benz on ikka nii kõva, ma isegi imestan - juba siis hea tehniline lahendus, kered galvaniseeritud jne.
Eks see vist nii ongi, et tuleb lihtsalt natuke rohkem välja käia ja sammud Saksamaale seada... Ses suhtes, et Mercedes-Benz insenerid jõudsid juba aastal 1983 190-ga sinnamaale, kuhu ford ei jõudnud escortiga ka 1996-ndal aastal, niiet pole palju võrrelda... Vähe sellest, et auto on mugav ja kõik on käepärast- ka kaalujaotus ja juhitavus on super. Vot just sellepärast ongi huvi nii suur.
Millest selline järeldus, et juhitavus on hea? Ütleme nii, et sõita kannatab küll, kuid kutsikas on üsna pehme vedrustusega ja päris rinkale temaga originaalseades ei lähe. Välja arvatud muidugi 16V mudelid, võibolla on sul kogemus nendega. Muidu soovitan osta võimalikult korras masin, just kere poolest. Siis sõidad nägu naerul.
Kui auto korralikult hooldatud, siis seest mingit naginat, kriginat ega kolksumist kuulda pole. Seepärast mulle eelkõige meeldivad saksa tagaveolised.
Edu!
hents99 Kirjutas:Millest selline järeldus, et juhitavus on hea? Ütleme nii, et sõita kannatab küll, kuid kutsikas on üsna pehme vedrustusega ja päris rinkale temaga originaalseades ei lähe. Välja arvatud muidugi 16V mudelid, võibolla on sul kogemus nendega. Muidu soovitan osta võimalikult korras masin, just kere poolest. Siis sõidad nägu naerul.
Kui auto korralikult hooldatud, siis seest mingit naginat, kriginat ega kolksumist kuulda pole. Seepärast mulle eelkõige meeldivad saksa tagaveolised.
Edu!

ei tea vedrustuse kohta küll midagi halba öelda ple aga no mul sport vedrud ka, aga kurvides ujub nagu veits ei tea kas peaks silla puksid ära vahetama,amordid sai alles vahetatud
ja mul on see uuem 190, mulle ta väga meeldib ja vanemaga võrrelda ei anna .:hump:
Minu teada ujuda ei tohiks küll- et siis ilmselt puksid vast ikka... Ise kirjeldaks juhitavust kindla ja etteaimatavana. Vastupidiselt näiteks ühe kõige uuema sierraga, millega talvel korra sõitsin ja mis tegi sisuliselt seda, mida ise tahtis. Enda tüdruk sai ka talvel sõitmisega väga hästi hakkama, kuigi ta on roheline ja autol olid ka taga lamellid. Ega ma ei tahagi mersut sierraga võrdlema kuidagi hakata, aga ainult mersuga sõites võib lihtsalt täiesti ära unustada, kui hea see tegelikult on...
Ta ei ujugi, lihtsalt pehmem vedrustus. Proovige rinkat eks siis on näha. Kui auto kurvis horisontaalseks jääb, siis on OK. Ehk kuhu keerad, sinna ka läheb. MB pole lihtsalt kihutamiseks mõeldud.
vedru vedruks. sõitsin 2 kutsikat läbi , 50-60 tuhande krooniga ei leia nii hea teelpüsivusega autot kui kutsikas. minul näiteks oli viimasel hallil tagasilla kaikad ja puksid läbi, ees oli vaja sarniirid ja veel mingeid pukse vahetada, ja kui nats kiiremini sõita oli vaja, 120-140km/h , aru kül ei saanud et veermikul midagi viga oleks olnud,seisis ikkaväga hästi teel, rääkimata 90-100km/h, seevastu 95a kolmene bemm, vänderdab ja tõllerdab isegi 90 ga sõites. laia liistuga pikka keskonsooliga Kutsika ga sõidaks iga kell:tongue:
ei noh sellisel kiirusel pole mul ka midagi hullu........ aga äkki on mul probleem selles et mul tavalise vedru amordid, aga kas on üldse sport vedrudele eraldi amorte
mina vihjasin inseneride suutlikusele luua väga hea silla ehitus, mis ka 50% korrasolekuga töötas 100%.mis sport vedru sul on, mersul on ju sportline vedrustus, mis se endast kujutab? madalamat vedru ja kas amort pole mitte tavaline??
need originaal gaasiamordid peaks olema ju ka piisavalt jäigad, et elada üle jäigemad ja lühemad vedrud... arvan mina. kui ise ühe sellisega sõitsin, siis oli küll tunne, et vali ükskõik mis kiirus kurvi läbimiseks, mõtlemata kurvis õõtsutamisele.