Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W246 / B-klassi head ja vead / diisel vs gaas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Plaan soetada endale b klassi, w246 mudel.
Mis on 2 gen masinate tüüpvead ja mida vaja tihedamalt remontida?
Pole täpselt kindel kas sooviks diislit või gaasi/ bensiini hübriidi. Kas keegi oskab kogemusi jagada, kuidas gaasiga sõita on ja kas tanklaid piisavalt kui sõita baltikumis ja kui minna suvel tripile lõunasse ( Horvaatia).
Mis oleks gaasiga variandil tihedamalt minevamad jupid kui diislil?
Gaasiga on see sõit, et km ei maksa suurt midagi. Kui CNG taksol läheb gaasiseade pekki, siis on nad nõus maksma mida iganes, et see uuesti korda saada.
Ja remondib neid hea meelega ainult esindus. Kes on saanud ka vastava koolituse.

Tanklaid vaata ise: http://cngeurope.com/

.
Parema ülevaate CNG tanklatest saab siit, valmis, valmivad ja kavandatavad: https://www.biometaan.info/#paragraph-news

Küsimus on ainult selles, kas nüüd on saavutatud võimekus kontrollida CNG paake. VW Grupp lõpetas vahepeal selle tõttu ju Eestis CNG autode müügi.
Esindustel on see võimekus ju kogu aeg olemas olnud, pole siin mingit küsimust.

Möller juba aastaid tagasi koolitas oma mehi Saksas, kus läbiti spetsiaalne CNG kursus.
Meestel olid töökohtades ka vastavad tunnistused seinal.

Küsimus oli selles, et ÜV punktid ei tahtnud/osanud neid 4+ aastat vanu autosid üle vaadata. Kas nad täna seda viitsivad, ei tea. (paar katet oli eest vaja ära võtta, et neid kraane näha, selleks oli mutrivõtit vaja ja üldse on see jube keeruline)

Aga enda rahustuseks saab ju lasta auto alati esinduses üle vaadata, las ÜV kontrollib oma kässarit ja numbrituld edasi.
Usun, et Silber oskab seda CNG paakide kontrolli samuti vabalt teha.

.