Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W201 armatuurlaua eemaldamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Praegu siis nimetatud töö käsil. Tahaks oma "kutsikal" salongi seest täiesti välja kiskuda kuna niikuinii masin osadeks ja kere taastustööd pooleli. Keskkonsooli sain õnneks midagi lõhkumata kätte aga armatuuri puhul küsiks igaksjuhuks veidi nõu, kuna ise mersude kohapealt täiesti "vahtraleht".

1.Ribide eemaldamine salongipuhuri avadest käib kuidas?
2.Kelladeploki eemaldus? Sain selle ilusti küll liikuma aga niipalju välja ei tahtnud pesast tulla, et käega sinna taha pääseks. Arvatavasti hoiab spidotross vms teda seal kinni?
3. Kus asuvad armatuurlauda kinnihoidvad poldid/mutrid (palju neid asub salongis ja mitu kapotiall)?
4. Veel mingeid nõuandeid?
Tänud!

PS. Tegin foorumites põgusa otsingu ka kuid ei leidnud sellist teemat.

[Pilt: 00869702533154_t.jpg]
Moss Kirjutas:Praegu siis nimetatud töö käsil. Tahaks oma "kutsikal" salongi seest täiesti välja kiskuda kuna niikuinii masin osadeks ja kere taastustööd pooleli. Keskkonsooli sain õnneks midagi lõhkumata kätte aga armatuuri puhul küsiks igaksjuhuks veidi nõu, kuna ise mersude kohapealt täiesti "vahtraleht".

1.Ribide eemaldamine salongipuhuri avadest käib kuidas?
2.Kelladeploki eemaldus? Sain selle ilusti küll liikuma aga niipalju välja ei tahtnud pesast tulla, et käega sinna taha pääseks. Arvatavasti hoiab spidotross vms teda seal kinni?
3. Kus asuvad armatuurlauda kinnihoidvad poldid/mutrid (palju neid asub salongis ja mitu kapotiall)?
4. Veel mingeid nõuandeid?
Tänud!

PS. Tegin foorumites põgusa otsingu ka kuid ei leidnud sellist teemat.

[Pilt: 00869702533154_t.jpg]

ribid tulid mul küll suht lihtsalt ära, mõlemalt poolt aitasin veits kruvikaga ja oligi käes


selle kellaplokiga oli endilgi jama kuna käed ei taht vahele kuskilt mahtuda, aga siis võtsin selle polstri ära mis armatuuri all pedaalide peal ja juhipoolse salongiouhuri ribid eest ära siis alt tõmbasin selle puhuri plastik toru ära ja sealt puhuri august ulatas käsi kuidagi spidotrossini keerasin selle lahti ja siis pistikud tõmbasin välja ja oligi kellaplokk käes .
Suured tänud! Teemat lukku igaksjuhuks palun mitte panna veel, äkki kellelgi veel miskit huvitavat soovitada.
Kas kellaplokk on mingite klambritega armatuuris kinni? V6tsin just spidoka trossi tagant 2ra, kuid ei saa aru mis nipiga plokk ise v2lja tuleb. Proovisin togida tagant poolt, veidi vedrutab aga v2lja ei tule. Mingeid kinnitusi kruvide/poltidega ei n2inud.
Edit: Sain v2lja, kasutasin veidi rohkem j6udu, leidsin v2lismaa foorumist ka teema selle kohta:
Teema ise koos piltidega
Ei tea kuda teistel on aga diislil on õlirõhu toru ka veel mis hoiab suht hästi seda plokki kinni!
Poltide kohta täpselt ei mäleta aga all servas kummalgi pool salongis olid kindlalt
Kui kellaploki küljest on spidokatross lahti siis tuleb lihtsalt eest tõmmata või tagant lükata.Kellaploki küljes on metallkinnitused selliste jõnksudega,mis lähevad armatuuri äärte taha.Kellaplokk tuleb lihtsalt nendeest jõnksudest välja lükata,lihtsam kui tirida kuskilt äärest,mitte üritada seda igaltpoolt võrdselt välja kiskuda.Välja kiskumine ei tohiks ära küll midagi lõhkuda.