Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Cl500 2001 Jahutussüüsteemis õli
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Panin jälle teema s-klassi alla kuna siit vastuseid rohkem tuleb ja mootorid samad.Avastasin,et seal kus peaks jahtusvedelik olema on õli, tundub selline täiesti läbipaistev, aga roostes? Korra algul märkasin ka seal õrna õli imbumist ja vahetasin kõik jahutusvedeliku, aga siis tundus mootori oma,nagu oleks kergelt must, aga praegu nagu täiesti läbipaistev ja roostene.Kas see nüüd mootori v käigulasti oma kas võivad mõlemad sattuda sinna v kuidas nende jahtus toimib?(netist raske leida infot) Kuidas nüüd seda kõike kontrollida? Esimesena vahetan mootori õlifiltri küljes olevad tihendid ära kust tosool ja mootori õli võivad seguneda kuna nkn oli plaanis seda õlivahetusega teha,aga õli veel ei hakka vahetama(igaks juhuks), mootor käib, õli korgi all pole valget kogumist, ega sumbutist valget suitsu, kast vahetab ilusti. Ja kust saaks no transmission dip sticki, et kontrollida käigukasti õli, ebayst midagi olen leidnud, aga sealt tuleb kuu aega.
Õlifiltri küljes oleva radika võtsin maha ja survestasin kompressoriga ja see ei leki, kokkuvõtteks kõige parem vast olekski jahutusssteemi surve sisse lasta ja kasutada näiteks taolist ainet nagu e -sigaret sisaldab ja vaadata kust suitsu hakkab tulema?Võtta kast alt lahti jne,selle nüüd oma peaga välja mõtlesin kas keegi oskab öelda kas n võimalik nii ja millega arvestama peaks? V kellegil olemas mingi taolise funktsiooniga aparaat?
Kas õlivarras käigukasti jaoks olemas? Kui puudu, saan pakkuda!

(24-06-2019, 05:29 PM)mbkasutaja Kirjutas: [ -> ]Panin jälle teema s-klassi alla kuna siit vastuseid rohkem tuleb ja mootorid samad.Avastasin,et seal kus peaks jahtusvedelik olema on õli, tundub selline täiesti läbipaistev, aga roostes? Korra algul märkasin ka seal õrna õli imbumist ja vahetasin kõik jahutusvedeliku, aga siis tundus mootori oma,nagu oleks kergelt must, aga praegu nagu täiesti läbipaistev ja roostene.Kas see nüüd mootori v käigulasti oma kas võivad mõlemad sattuda sinna v kuidas nende jahtus toimib?(netist raske leida infot) Kuidas nüüd seda kõike kontrollida? Esimesena vahetan mootori õlifiltri küljes olevad tihendid ära kust tosool ja mootori õli võivad seguneda kuna nkn oli plaanis seda õlivahetusega teha,aga õli veel ei hakka vahetama(igaks juhuks), mootor käib, õli korgi all pole valget kogumist, ega sumbutist valget suitsu, kast vahetab ilusti. Ja kust saaks no transmission dip sticki, et kontrollida käigukasti õli, ebayst midagi olen leidnud, aga sealt tuleb kuu aega.

Erinevatel kastidel on erinev õlivarras, ise astusin sellega ämbri. Üldjuhul lekkib sealt jahutitihendite vahelt. Eelnevalt jahutus ja õli välja, jääb miksimis võimalus väiksemaks. Ise teed siis veendu et sul on garaazis piisavalt suur padrun õhukese seinaga, et jalga lahti keerata.